 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
76 this.score =
new ScoreList(places,
false, 0, defaultName);
89 this.score =
new ScoreList(places,
false, 0);
100 : this(
Game.Name +
"_score.xml", places)
108 : this(
Game.Name +
"_score.xml", 10)
static Vector Min(params Vector[] vectors)
Palauttaa lyhimmän vektorin.
Label Message
Viesti tai kysymys.
bool Reverse
Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi.
int Count
Kuinka monta nimeä listalle mahtuu.
static readonly Font Default
Oletusfontti.
Parhaiden pisteiden lista.
void Save(object obj, string fileName)
static FileManager DataStorage
Tietovarasto, johon voi tallentaa tiedostoja pidempiaikaisesti. Sopii esimerkiksi pelitilanteen lataa...
double Width
Näytön leveys x-suunnassa.
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
Vector MeasureSize(string str)
Laskee tekstin koon fontilla.
double Height
Näytön korkeus y-suunnassa.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
virtual string Text
Teksti.