 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
64 if (
Weapon ==
null ||
Target ==
null || IsDestroyed || !IsAddedToGame ||
68 Vector distanceVector =
Target.AbsolutePosition - AbsolutePosition;
81 Vector distanceVector =
Target.AbsolutePosition - AbsolutePosition;
bool IsAddedToGame
Onko olio lisätty peliin.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
double Interval
Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
void Stop()
Pysäyttää ajastimen ja nollaa sen tilan.
double Magnitude
Vektorin pituus.
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
static Timer CreateAndStart(double interval, Action onTimeout)
Luo ja käynnistää uuden ajastimen tietyllä tapahtuma-aikavälillä sekä aliohjelmalla,...