 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
31 using System.Collections.Generic;
32 using System.ComponentModel;
43 public partial class GameObject : GameObjects.
GameObjectBase, IGameObjectInternal
54 this.MaximumLifetime = TimeSpan.Zero;
88 public GameObject(
double width,
double height,
double x,
double y)
102 : this(width, height, shape)
104 Position =
new Vector(x, y);
160 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
Ohjaintapahtumien kuuntelija.
GameObject(Animation animation)
Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta.
override void Update(Time time)
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on li...
double? Width
Animaation leveys. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
override void Destroy()
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.
SynchronousList< Oscillator > oscillators
void RefreshLayout()
Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleens...
List< Listener > AssociatedListeners
void InitLayout(double width, double height)
void InitDimensions(double width, double height, Shape shape)
GameObject(ILayout layout)
Alustaa widgetin.
static readonly Rectangle Rectangle
Suorakulmio.
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
GameObject(double width, double height, double x, double y)
Alustaa uuden peliolion.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
bool _layoutNeedsRefreshing
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
GameObject(double width, double height)
Alustaa uuden peliolion.
GameObject(double width, double height, Shape shape)
Alustaa uuden peliolion.
Kaikille peliolioille yhteinen kantaluokka
GameObject(double width, double height, Shape shape, double x, double y)
Alustaa uuden peliolion.
void Update(Time time)
Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia.
void UpdateChildren(Time time)
double? Height
Animaation korkeus. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.