 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
31 using System.Collections.Generic;
40 internal Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>
MethodsByTag =
new Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>();
41 internal Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>
MethodsByTemplate =
new Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>();
50 public void AddByTag(
string tag, Func<GameObject, GameObject> method )
62 public void AddByTemplate(
string template, Func<GameObject, GameObject> method )
73 public partial class Level : Dimensional
132 get {
return -
Width / 2; }
140 get {
return Width / 2; }
148 get {
return Height / 2; }
156 get {
return -
Height / 2; }
191 throw new InvalidOperationException(
"There must be at least one object" );
194 double left =
double.PositiveInfinity;
195 double right =
double.NegativeInfinity;
196 double top =
double.NegativeInfinity;
197 double bottom =
double.PositiveInfinity;
201 if (layer.IgnoresZoom)
204 foreach ( var o
in layer.Objects )
207 left = o.Left * layer.RelativeTransition.X;
208 if ( o.Right > right )
209 right = o.Right * layer.RelativeTransition.X;
211 top = o.Top * layer.RelativeTransition.Y;
212 if ( o.Bottom < bottom )
213 bottom = o.Bottom * layer.RelativeTransition.Y;
217 foreach ( var o
in objectsAboutToBeAdded )
221 if ( o.Right > right )
225 if ( o.Bottom < bottom )
248 if (radius < 0)
throw new ArgumentException(
"Radius cannot be negative!");
Vector Size
Kentän koko (leveys ja korkeus).
int ObjectCount
Kuinka monta pelioliota pelissä on
double Height
Kentän korkeus.
static IList< IGameObject > GetObjectsAboutToBeAdded()
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
double Width
Kentän leveys.
BoundingRectangle BoundingRect
Kentän rajaama alue
void AddByTemplate(string template, Func< GameObject, GameObject > method)
Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio....
double Bottom
Kentän alareunan y-koordinaatti.
double Top
Kentän yläreunan y-koordinaatti.
Satunnaisgeneraattori. Luo satunnaisia arvoja, mm. lukuja, vektoreita sekä kulmia.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static readonly ObjectLoadMethods Empty
Dictionary< string, Func< GameObject, GameObject > > MethodsByTemplate
Vector GetRandomFreePosition(double radius)
Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentän reunojen sisältä.
void AddByTag(string tag, Func< GameObject, GameObject > method)
Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio....
GameObject GetObjectAt(Vector position)
Palauttaa peliolion, joka on annetussa paikassa. Jos paikassa ei ole mitään pelioliota,...
readonly Vector Center
Kentän keskipiste.
Dictionary< string, Func< GameObject, GameObject > > MethodsByTag
static readonly Color LightBlue
Vaalea sininen.
Color BackgroundColor
Kentän taustaväri.
static double NextDouble(double min, double max)
Palauttaa satunnaisen liukuluvun parametrien
double Right
Kentän oikean reunan x-koordinaatti.
BoundingRectangle FindObjectLimits()
Laskee pienimmän alueen, jonka sisälle kaikki kentän oliot mahtuvat.
double Left
Kentän vasemman reunan x-koordinaatti.
Vector GetRandomPosition()
Palauttaa satunnaisen kohdan kentän reunojen sisältä.
SynchronousList< Layer > Layers
Kerrokset, joilla pelioliot viihtyvät.