 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
112 return new Jypeli.Android.AndroidDevice();
113 #elif WINDOWS_PHONE81
114 return new WindowsPhone81Device();
116 return new WindowsUniversalDevice();
118 return new Windows8Device();
128 public virtual void Vibrate(
int milliSeconds )
146 defaultSize =
new Vector( 400, 240 );
DisplayOrientation _displayOrientation
virtual bool IsMobileDevice
Onko laite mobiililaite.
FileManager Storage
Tiedostojen säilytyspaikka.
Vector Scale
Näytön skaalaus.
virtual bool IsPhone
Onko laite puhelin.
virtual void ResetScreen()
static readonly Vector Diagonal
Diagonaalivektori (1,1)
Angle Angle
Näytön kiertokulma.
Vector Size
Näytön koko vektorina.
virtual void Vibrate(int milliSeconds)
Värisyttää puhelinta.
static DisplayOrientation Landscape
Vaakasuuntainen.
static DisplayOrientation PortraitInverse
Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty.
Vector ViewportSize
Näytön todellinen koko.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
DisplayResolution _displayResolution
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
static readonly DisplayResolution Large
Suuri tarkkuus (WVGA, 800 x 480). Oletus WP8:lla.
static readonly Angle Zero
Nollakulma.
virtual void StopVibrating()
Lopettaa puhelimen värinän.
Vector Transpose()
Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään.
static DisplayOrientation LandscapeRight
Vaakasuuntainen, oikealle käännetty.
static readonly DisplayResolution Small
Pieni tarkkuus (WVGA, 400 x 240). WP7-yhteensopivuustila, ei varsinaisesti paranna suorituskykyä.
static readonly Angle RightAngle
Suora kulma (90 astetta).
static DisplayOrientation Portrait
Pystysuuntainen.
virtual void UpdateScreen()
static readonly Angle StraightAngle
Oikokulma (180 astetta).
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...