 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
35 public partial class GameObject
67 public override void MoveTo(
Vector location,
double speed, Action doWhenArrived )
131 public void Oscillate(
Vector axis,
double amplitude,
double frequency,
double phase = 0,
double damping = 0 )
161 throw new NotImplementedException();
bool Enabled
Ajastin päällä/pois päältä.
virtual void Move(Vector movement)
Siirtää oliota.
override void MoveTo(Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman,...
void Oscillate(Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0)
Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti...
virtual void Stop()
Pysäyttää kaiken liikkeen.
void StopMoveTo()
Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen.
Action Timeout
Tapahtuu väliajoin.
SynchronousList< Oscillator > oscillators
Rajoittamaton kulma (asteina ja radiaaneina). Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia....
Harmoninen värähtelijä akselin suhteen.
Harmoninen värähtelijä pyörintäliikkeelle.
void ClearOscillations()
Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta.
double Interval
Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu.
virtual void MoveToTarget()
void SetEquilibrium()
Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
void Stop()
Pysäyttää ajastimen ja nollaa sen tilan.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
double Magnitude
Vektorin pituus.
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
void OscillateAngle(double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0)
Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin.
void Start()
Käynnistää ajastimen.