 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
46 public double Left {
get;
private set; }
51 public double Right {
get;
private set; }
56 public double Bottom {
get;
private set; }
61 public double Top {
get;
private set; }
119 Top = dimensionSource.
Top;
143 public void DrawLine(
double x1,
double y1,
double x2,
double y2 )
165 Vector2 scaleV =
new Vector2( (
float)( image.
Width * scale.
X ), (
float)( image.
Height * scale.
Y ) );
static readonly Color Black
Musta.
static ImageBatch ImageBatch
Microsoft.Xna.Framework.Matrix Matrix
void Begin(ref Matrix matrix, Texture2D texture)
static readonly TextureCoordinates DefaultTextureCoords
static LineBatch LineBatch
static readonly Vector Diagonal
Diagonaalivektori (1,1)
void Reset(Dimensional dimensionSource)
void Begin(ref Matrix worldMatrix, Dimensional dimensionSource)
void DrawLine(double x1, double y1, double x2, double y2)
Piirtää janan.
Color BrushColor
Pensselin väri.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
int Height
Korkeus pikseleinä.
Vector TopLeft
Vasen ylänurkka.
void DrawImage(Vector point, Image image, Vector scale, Angle angle)
Piirtää kuvan.
int Width
Leveys pikseleinä.
Vector TopRight
Oikea ylänurkka.
static readonly Angle Zero
Nollakulma.
void Draw(TextureCoordinates c, Vector2 position, Vector2 size, float angle)
void DrawImage(Vector point, Image image)
Piirtää kuvan.
void DrawLine(Vector startPoint, Vector endPoint)
Piirtää janan.
Vector BottomRight
Oikea alanurkka.
Vector BottomLeft
Vasen alanurkka.
Contains graphics resources.
void Draw(Vector startPoint, Vector endPoint, Color color)
void Begin(ref Matrix matrix)
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...