2 using System.Collections.Generic;
5 using System.ComponentModel;
34 double X {
get;
set; }
35 double Y {
get;
set; }
37 double Top {
get;
set; }
67 void MoveTo(
Vector location,
double speed, Action doWhenArrived );
87 List<Listener> AssociatedListeners {
get; }
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan...
Rajapinta olioille, joilla on Tag-ominaisuus.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
Rajapinta päivittyville olioille.
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
void Remove(IGameObject childObject)
void Move(Vector movement)
void Add(IGameObject childObject)
void MoveTo(Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
bool IsInside(Vector point)
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.