30using Microsoft.Xna.Framework;
31using Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch;
50 public int Id {
get;
private set; }
55 public object Tag {
get;
set; }
123 public TouchLocationState
State {
get;
internal set; }
128 this.
Id = location.Id;
129 this._position = this._previousPosition = location.Position;
134 this._position = position;
135 this._movement = movement;
138 internal void Update( TouchLocation location )
143 State = location.State;
System.Numerics.Vector2 Vector2
Vector ScreenToWorld(Vector point)
Muuntaa annetun pisteen ruutukoordinaateista maailmankoordinaatteihin.
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin....
Vector ViewportSize
Näytön todellinen koko.
Matrix GetScreenTransform()
Palauttaa transformaatiomatriisin jolla voi ottaa huomioon ruudun kokoon, kiertoon ja paikkaan tehdyt...
static Vector FromXnaCoords(Vector2 position, Vector screenSize, Vector objectSize)
Muuntaa XNA:n ruutukoordinaateista Jypelin ruutukoordinaateiksi.
Kosketuspaneelin kosketus.
Vector MovementOnScreen
Kosketuksen liike ruudulla.
Vector PrevPositionOnWorld
Kosketuksen edellinen paikka pelimaailmassa.
Vector PrevPositionOnScreen
Kosketuksen edellinen paikka ruudulla.
Vector MovementOnWorld
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
object Tag
Vapaasti asetettava muuttuja.
Vector PositionOnWorld
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
Touch(Vector2 position, Vector2 movement)
void Update(TouchLocation location)
Vector PositionOnScreen
Kosketuksen paikka ruudulla.
Vector2 _previousPosition
Touch(ScreenView screen, TouchLocation location)
int Id
Id-tunnus tälle kosketukselle.
Vector Transform(Matrix matrix)
Kertoo vektorin matriisilla.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.