31using System.Collections.Generic;
90 get {
return frames.Length; }
105 double secondsAdvanced = secondsNow -
startTime.TotalSeconds;
130 throw new ArgumentException(
"FPS can not be zero" );
190 throw new ArgumentException(
"Animation must have at least one frame." );
203 if ( image ==
null )
return null;
235 for (
int i = 0; i < anim.
frames.Length; i++ )
272 for (
int i = 0; i < anim.
frames.Length / 2; i++ )
334 public void Step(
int numberOfFrames )
364 #region IEnumerable<Image> Members
378 #region IEnumerable Members
380 System.Collections.IEnumerator
System.Collections.IEnumerable.GetEnumerator()
382 return frames.GetEnumerator();
System.Converter< Jypeli.Image, Jypeli.Image > ImageConverter
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
double? Height
Animaation korkeus. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
Animation(params Image[] frames)
Luo uuden animaation.
static Animation Mirror(Animation anim)
Peilaa animaation X-suunnasssa.
void Step()
Etenee animaatiossa yhden ruudun eteenpäin.
double FPS
Animaation päivitysnopeus ruutuina sekunnissa (frames per second).
Action Played
Tapahtuma, joka tapahtuu kun animaatio on suoritettu.
static Animation Apply(Animation anim, ImageConverter method)
Käyttää haluttua metodia kaikkiin animaation ruutuihin.
int FrameCount
Ruutujen määrä.
void Pause()
Keskeyttää animaation toiston.
static Animation Flip(Animation anim)
Peilaa animaation Y-suunnasssa.
IEnumerator< Image > GetEnumerator()
Animaation kuvien iteraattori
void Step(int numberOfFrames)
Etenee animaatiossa halutun määrän ruutuja. Käytä negatiivisia arvoja, jos haluat kulkea taaksepäin.
bool StopOnLastFrame
Jos true, animaatio ei pysähtyessä palaa ensimmäiseen ruutuun.
double? Width
Animaation leveys. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
int CurrentFrameIndex
Aktiivisen animaatioruudun indeksi (alkaa nollasta).
bool IsPlaying
Onko animaatio käynnissä.
Animation(Animation src)
Luo kopion jo tunnetusta animaatiosta.
static Animation Reverse(Animation anim)
Palauttaa animaation, joka toistuu lopusta alkuun.
void Resume()
Jatkaa animaatiota siitä, mihin viimeksi jäätiin.
void Stop()
Pysäyttää animaation asettaen sen ensimmäiseen ruutuun.
void Start(int repeatCount)
Käynnistää animaation alusta.
Image CurrentFrame
Tällä hetkellä näkyvä ruutu animaatiosta.
void Start()
Käynnistää animaation alusta.
Vector Size
Animaation koko. Vector.Zero, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
static Image Mirror(Image image)
Peilaa kuvan X-suunnassa.
int Width
Leveys pikseleinä.
static Image Flip(Image image)
Peilaa kuvan Y-suunnassa.
int Height
Korkeus pikseleinä.
Apufunktioita listojen ja muiden tietorakenteiden käyttöön.
TimeSpan SinceStartOfGame
Aika joka on kulunut pelin alusta.