Jypeli 10
The simple game programming library
Widget.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1using Jypeli.Controls;
2
3namespace Jypeli
4{
8 public partial class Widget : GameObject, ControlContexted, CustomDrawable
9 {
14 public Widget( Animation animation )
15 : base( animation )
16 {
19 }
20
25 public Widget( ILayout layout )
26 : base( layout )
27 {
30 }
31
38 public Widget( double width, double height, Shape shape )
39 : base( width, height, shape )
40 {
43 }
44
50 public Widget( double width, double height )
51 : this( width, height, Shape.Rectangle )
52 {
53 }
54 }
55}
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
Definition: Animation.cs:62
Suorakulmio.
Definition: Shapes.cs:322
Kuvio.
Definition: Shapes.cs:47
Widget(Animation animation)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:14
Widget(double width, double height)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:50
void InitControl()
Alustaa Widgetin ohjaimet käyttöön. Sinun ei tarvitse kutsua tätä
Definition: Control.cs:58
Widget(double width, double height, Shape shape)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:38
Widget(ILayout layout)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:25
void InitAppearance()
Definition: Appearance.cs:12
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
Definition: ILayout.cs:95