3using Microsoft.Xna.Framework;
104 return new Jypeli.Android.AndroidAccelerometer();
115 return new Vector( spaceVector.X, spaceVector.Y );
117 return new Vector( spaceVector.X, spaceVector.Y - spaceVector.Z );
119 return new Vector( spaceVector.X, -spaceVector.Z );
121 return new Vector( spaceVector.X, spaceVector.Y );
179 return "Accelerometer";
190 return ( Vector3 prev, Vector3 curr ) =>
Project2d( curr ).
X < -trigger;
192 return ( Vector3 prev, Vector3 curr ) =>
Project2d( curr ).
X > trigger;
194 return ( Vector3 prev, Vector3 curr ) =>
Project2d( curr ).
Y > trigger;
196 return ( Vector3 prev, Vector3 curr ) =>
Project2d( curr ).
Y < -trigger;
206#region Listen with no parameters
213 public void ListenAnalog( Action<AnalogState> handler,
string helpText )
220 this.
Listen( direction, (
int)sensitivity / 100, handler, helpText );
225 this.
ListenAnalog( (
int)sensitivity / 100, handler, helpText );
238 ChangePredicate<Vector3> rule = ( Vector3 prev, Vector3 curr ) =>
Project2d(curr).
Magnitude >= trigger;
void ListenAnalog(AccelerometerSensitivity sensitivity, Action< AnalogState > handler, string helpText)
Listener ListenAnalog(double trigger, Action< AnalogState > handler, string helpText)
Listener Listen(AccelerometerDirection direction, double trigger, Action handler, string helpText)
virtual void Stop()
Pysäyttää kiihtyvyysanturin.
Vector Reading
Kallistuksen tämänhetkinen suunta.
void PauseForDuration(double seconds)
Pysäyttää kiihtyvyysanturin annetuksi ajaksi.
virtual Vector Project2d(Vector3 spaceVector)
string GetDirectionName(AccelerometerDirection direction)
bool GesturesEnabled
Määrittää onko Shake ja Tap käytössä.
int TimeBetweenTaps
Aika millisekunteina joka pitää kulua napautusten välissä.
override Vector3 GetState()
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan.
Vector3 PreviousReading3d
double DefaultAnalogSensitivity
Herkkyys jos kuunnellaan suuntia analogisesti ilman erikseen annettua herkkyyttä.
Vector PreviousReading
Kallistuksen edellinen suunta.
virtual void Start()
Käynnistää kiihtyvyysanturin.
double DefaultSensitivity
Herkkyys jos kuunnellaan suuntia ja eleitä ilman erikseen annettua herkkyyttä.
void ListenAnalog(Action< AnalogState > handler, string helpText)
static Accelerometer Create()
int TimeBetweenShakes
Aika millisekunteina joka pitää kulua ravistusten välissä.
void Listen(AccelerometerDirection direction, AccelerometerSensitivity sensitivity, Action handler, string helpText)
void Listen(AccelerometerDirection direction, Action handler, string helpText)
AccelerometerCalibration Calibration
Puhelimen kallistuksen nollakohta.
ChangePredicate< Vector3 > MakeTriggerRule(AccelerometerDirection direction, double trigger)
static Device Device
Laite jolla peliä pelataan.
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
static void SingleShot(double seconds, Action onTimeout)
Kutsuu aliohjelmaa onTimeout annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti.
ControllerState CurrentState
Nykyinen tila.
ControllerState PrevState
Viimeisin tila.
static readonly ChangePredicate< ControllerState > NeverTrigger
Listener AddListener(ChangePredicate< ControllerState > rule, Control control, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
Ohjaintapahtumien kuuntelija.
AccelerometerDirection
Suunta/ele joka tunnistetaan.
AccelerometerSensitivity
Herkkyys jolla kallistus/ele halutaan tunnistaa.
AccelerometerCalibration
Kalibrointi puhelimen kallistuksen nollakohdalle. (Asento missä puhelinta ei ole kallistettu yhtää...
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.
double Magnitude
Vektorin pituus.