Jypeli 10
The simple game programming library
Inertia.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1namespace Jypeli
2{
3 public partial class PhysicsObject
4 {
5 [Save]
6 private double _storedMomentOfInertia = 1;
7
13 public double Mass
14 {
15 get { return Body.Mass; }
16 set
17 {
18 Body.Mass = value;
19 _storedMomentOfInertia = Body.MomentOfInertia;
20 }
21 }
22
29 public double MomentOfInertia
30 {
31 get { return Body.MomentOfInertia; }
32 set
33 {
34 Body.MomentOfInertia = value;
35 _storedMomentOfInertia = Body.MomentOfInertia;
36 }
37 }
38
42 public bool CanRotate
43 {
44 get { return Body.CanRotate; }
45 set
46 {
47 Body.CanRotate = value;
48 }
49 }
50
56 public double LinearDamping
57 {
58 get { return Body.LinearDamping; }
59 set { Body.LinearDamping = value; }
60 }
61
67 public double AngularDamping
68 {
69 get { return Body.AngularDamping; }
70 set { Body.AngularDamping = value; }
71 }
72
73 }
74}
IPhysicsBody Body
Fysiikkamoottorin käsittelemä fysiikkakappale.
Definition: Dimensions.cs:12
double MomentOfInertia
Olion hitausmomentti eli massa/paino kääntyessä. Mitä suurempi, sitä hitaampi olio on kääntymään / si...
Definition: Inertia.cs:30
bool CanRotate
Jos false, olio ei voi pyöriä.
Definition: Inertia.cs:43
double Mass
Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pys...
Definition: Inertia.cs:14
double _storedMomentOfInertia
Definition: Inertia.cs:6
double LinearDamping
Nopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus.
Definition: Inertia.cs:57
double AngularDamping
Kulmanopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus.
Definition: Inertia.cs:68