9 : base( radius * 2, radius * 2,
Shape.Circle )
14 private Projectile(
double width,
double height,
double mass )
23 public Projectile(
double radius,
double mass,
string imageName )
24 : this( radius, mass )
33 : this( radius, mass )
41 public Projectile(
double width,
double height,
double mass,
string imageName )
42 : this( width, height, mass )
51 : this( width, height, mass )
Projectile(double radius, double mass, Color color)
Alustaa uuden pyöreän ammuksen värin kanssa.
Projectile(double width, double height, double mass, Color color)
Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen värin kanssa.
Projectile(double width, double height, double mass)
Projectile(double radius, double mass, string imageName)
Alustaa uuden pyöreän ammuksen kuvan kanssa.
Projectile(double radius, double mass)
Projectile(double width, double height, double mass, string imageName)
Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen kuvan kanssa.
static Image LoadImageFromResources(string name)
Lataa kuvan Jypelin sisäisistä resursseista.
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
double Mass
Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pys...