Jypeli 10
The simple game programming library
DisplayOrientation.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1using System;
2
3namespace Jypeli
4{
8 public class DisplayOrientation : IEquatable<DisplayOrientation>
9 {
14
19
24
28 public static DisplayOrientation Portrait = new DisplayOrientation( 0, 1 );
29
34
38 internal readonly int Xmul;
39
43 internal readonly int Ymul;
44
45 internal DisplayOrientation(int xmul, int ymul)
46 {
47 this.Xmul = xmul;
48 this.Ymul = ymul;
49 }
50
55 public override int GetHashCode()
56 {
57 return Xmul * 2 + Ymul;
58 }
59
65 public override bool Equals( object obj )
66 {
67 return this.Equals( obj as DisplayOrientation );
68 }
69
75 public bool Equals( DisplayOrientation other )
76 {
77 if ( other == null )
78 return false;
79
80 return other.Xmul == this.Xmul && other.Ymul == this.Ymul;
81 }
82
90 {
91 if ( ReferenceEquals( a, null ) )
92 return ReferenceEquals( b, null );
93 if ( ReferenceEquals( b, null ) )
94 return false;
95
96 return a.Xmul == b.Xmul && a.Ymul == b.Ymul;
97 }
98
106 {
107 if ( ReferenceEquals( a, null ) )
108 return !ReferenceEquals( b, null );
109 if ( ReferenceEquals( b, null ) )
110 return true;
111
112 return a.Xmul != b.Xmul || a.Ymul != b.Ymul;
113 }
114 }
115}
static DisplayOrientation Landscape
Vaakasuuntainen.
static DisplayOrientation PortraitInverse
Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty.
static DisplayOrientation LandscapeRight
Vaakasuuntainen, oikealle käännetty.
static bool operator==(DisplayOrientation a, DisplayOrientation b)
Onko näytön asemoinnit samat
bool Equals(DisplayOrientation other)
Onko näytön asemointi sama
override int GetHashCode()
Hajautuskoodi
readonly int Ymul
Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora.
static DisplayOrientation LandscapeLeft
Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty.
static DisplayOrientation Portrait
Pystysuuntainen.
override bool Equals(object obj)
Onko näytön asemointi sama
static bool operator!=(DisplayOrientation a, DisplayOrientation b)
Onko näytön asemoinnit eri
DisplayOrientation(int xmul, int ymul)
readonly int Xmul
X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora.