2using System.Collections.Generic;
3using Microsoft.Xna.Framework;
17 public Vibration(
double lmotor,
double rmotor,
double laccel,
double raccel,
double life )
42 public static void Execute( PlayerIndex p, IEnumerable<Vibration> vibrations )
48 foreach ( var v
in vibrations )
50 lmotort += v.leftMotor;
51 rmotort += v.rightMotor;
63 #region Destroyable Members
static Scalar Clamp(Scalar value, Scalar min, Scalar max)
void Destroy()
Tuhoaa kappaleen
Vibration(double lmotor, double rmotor, double laccel, double raccel, double life)
static void Execute(PlayerIndex p, IEnumerable< Vibration > vibrations)
void Update(Time time)
Päivitysfunktio
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
Rajapinta päivittyville olioille.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.