76 this.score =
new ScoreList(places,
false, 0, defaultName);
89 this.score =
new ScoreList(places,
false, 0);
100 : this(
Game.Name +
"_score.xml", places)
108 : this(
Game.Name +
"_score.xml", 10)
Label Message
Viesti tai kysymys.
void Save(object obj, string fileName)
Vector MeasureSize(string str)
Laskee tekstin koon fontilla.
static readonly Font Default
Oletusfontti.
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
static FileManager DataStorage
Tietovarasto, johon voi tallentaa tiedostoja pidempiaikaisesti. Sopii esimerkiksi pelitilanteen lataa...
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
virtual string Text
Teksti.
Parhaiden pisteiden lista.
bool Reverse
Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi.
int Count
Kuinka monta nimeä listalle mahtuu.
double Width
Näytön leveys x-suunnassa.
double Height
Näytön korkeus y-suunnassa.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.
static Vector Min(params Vector[] vectors)
Palauttaa lyhimmän vektorin.