115 return new Jypeli.Android.AndroidDevice();
117 return new WindowsPhone81Device();
119 return new WindowsUniversalDevice();
121 return new Windows8Device();
131 public virtual void Vibrate(
int milliSeconds )
152 defaultSize =
new Vector( 400, 240 );
Fyysinen laite, joka on tietokone
virtual void Vibrate(int milliSeconds)
Värisyttää puhelinta.
DisplayResolution _displayResolution
FileManager Storage
Tiedostojen säilytyspaikka.
virtual bool IsPhone
Onko laite puhelin.
DisplayOrientation _displayOrientation
virtual bool IsMobileDevice
Onko laite mobiililaite.
virtual void StopVibrating()
Lopettaa puhelimen värinän.
virtual void ResetScreen()
virtual void UpdateScreen()
Päivittää näytön koon ja asemoinnin
static DisplayOrientation Landscape
Vaakasuuntainen.
static DisplayOrientation PortraitInverse
Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty.
static DisplayOrientation LandscapeRight
Vaakasuuntainen, oikealle käännetty.
static DisplayOrientation Portrait
Pystysuuntainen.
Mobiililaitteiden resoluutiovaihtoehdot
static readonly DisplayResolution Small
Pieni tarkkuus (WVGA, 400 x 240). WP7-yhteensopivuustila, ei varsinaisesti paranna suorituskykyä.
static readonly DisplayResolution Large
Suuri tarkkuus (WVGA, 800 x 480). Oletus WP8:lla.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Vector ViewportSize
Näytön todellinen koko.
Vector Size
Näytön koko vektorina.
Vector Scale
Näytön skaalaus.
Angle Angle
Näytön kiertokulma.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
static readonly Angle RightAngle
Suora kulma (90 astetta).
static readonly Angle StraightAngle
Oikokulma (180 astetta).
static readonly Angle Zero
Nollakulma.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.
static readonly Vector Diagonal
Diagonaalivektori (1,1)
Vector Transpose()
Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään.