Jypeli 10
The simple game programming library
ComputerDevice.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
2{
6 public class ComputerDevice : Device
7 {
11 public override bool IsMobileDevice
12 {
13 get { return false; }
14 }
15
19 public override bool IsPhone
20 {
21 get { return false; }
22 }
23
28 {
30 }
31 }
32}
Fyysinen laite, joka on tietokone
override bool IsMobileDevice
Onko kyseessä mobiililaite (ei)
ComputerDevice()
Fyysinen laite, joka on tietokone
override bool IsPhone
Onko kyseessä puhelin (ei)
Fyysinen laite.
Definition: Device.cs:37
FileManager Storage
Tiedostojen säilytyspaikka.
Definition: Device.cs:49
Usein käytettyjä polkuja Windowsissa.
Definition: FileManager.cs:42
static readonly string MyDocuments
Omat tiedostot.
Definition: FileManager.cs:46
static readonly string DataPath
Ohjelman data-alihakemisto.
Definition: FileManager.cs:71