87 base.OnCollision( target );
100 double yTolerance = 10.0;
101 double xTolerance = 10.0;
139 if (!_triesToJump && Math.Abs(pc.
Velocity.
X) < xTolerance) this.
Speed *= -1;
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
IGameObject Owner
Aivojen haltija.
override Vector?? Position
override void Stop()
Pysäyttää olion.
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
static void SingleShot(double seconds, Action onTimeout)
Kutsuu aliohjelmaa onTimeout annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
new Vector Position
Paikka.
static Direction Right
Suunta oikealle.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.