![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Tasohyppelypelin hahmo. Voi liikkua ja hyppiä. Lisäksi sillä voi olla ase. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| PlatformCharacter2 (double width, double height) | |
| Luo uuden tasohyppelyhahmon. Lisää... | |
| PlatformCharacter2 (double width, double height, Shape shape) | |
| Luo uuden tasohyppelyhahmon. Lisää... | |
| void | ForceJump (double speed) |
| Hyppää vaikka olio ei olisikaan toisen päällä. Lisää... | |
| void | Jump (double speed) |
| Hyppää tietyllä nopeudella, jos hahmo seisoo tukevalla pohjalla. Lisää... | |
| override void | Move (Vector movement) |
| Siirtää oliota. Lisää... | |
| void | PlayAnimation (Animation anim, Action onPlayed=null) |
| void | StopWalking () |
| Pysähtyy. Lisää... | |
| void | Turn (Direction direction) |
| Kääntyy. Lisää... | |
| override void | Update (Time time) |
| Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia. Lisää... | |
| void | Walk () |
| Kävelee. Lisää... | |
| void | Walk (Direction direction) |
| Kävelee tiettyyn suuntaan. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| PhysicsObject (Animation animation) | |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| PhysicsObject (double width, double height) | |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| PhysicsObject (double width, double height, double x, double y) | |
| Luo uuden fysiikkaolion. Lisää... | |
| PhysicsObject (double width, double height, Shape shape, double x=0.0, double y=0.0) | |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| PhysicsObject (RaySegment raySegment) | |
| Luo fysiikkaolion, jonka muotona on säde. Lisää... | |
| void | AddCollisionIgnoreGroup (int group) |
| Lisää uuden törmäyksenvälttelyryhmän. Lisää... | |
| virtual void | ApplyTorque (double torque) |
| Kohdistaa kappaleeseen vääntövoiman. Voiman suunta riippuu merkistä. Lisää... | |
| void | ClearCollisionIgnoreGroups () |
| Poistaa kaikki törmäysryhmät, jolloin olio saa törmäillä vapaasti. Lisää... | |
| virtual void | Hit (Vector impulse) |
| Kohdistaa kappaleeseen impulssin. Tällä kappaleen saa nopeasti liikkeeseen. Lisää... | |
| bool | IgnoresCollisionWith (PhysicsObject target) |
| Tarkistaa, jätetäänkö törmäämättä toiseen olioon. Ts. tarkistaa, onko joko tällä oliolla tai toisella oliolla esim. IgnoresCollisionResponse tai keskenään sama CollisionIgnoreGroup. Lisää... | |
| void | MakeOneWay () |
| Tekee oliosta läpimentävän alhaalta ylöspäin (tasohyppelytaso). Huom. ei toimi yhdessä CollisionIgnoreGroupien kanssa! Lisää... | |
| void | MakeStatic () |
| Tekee oliosta staattisen eli liikkumattoman. Lisää... | |
| override void | Move (Vector movement) |
| Siirtää oliota. Lisää... | |
| void | OnCollided (IPhysicsBody thisBody, IPhysicsBody otherBody) |
| Fysiikkamoottori kutsuu kun törmäys tapahtuu Lisää... | |
| virtual void | Push (Vector force) |
| Työntää oliota. Lisää... | |
| void | Push (Vector force, TimeSpan time) |
| void | RemoveCollisionIgnoreGroup (int group) |
| Poistaa annetun törmäyksenvälttelyryhmän. Lisää... | |
| override void | Stop () |
| Pysäyttää olion. Lisää... | |
| void | StopAngular () |
| Pysäyttää kaiken pyörimisliikkeen. Lisää... | |
| void | StopAxial (Vector axis) |
| Pysäyttää liikkeen akselin suunnassa. Lisää... | |
| void | StopHorizontal () |
| Pysäyttää olion liikkeen vaakasuunnassa. Lisää... | |
| void | StopVertical () |
| Pysäyttää olion liikkeen pystysuunnassa. Lisää... | |
| void | Throw (PhysicsObject obj, Angle angle, double force, double distOffset=0, int layer=0, double axialOffset=0) |
| Heittää kappaleen hahmon rintamasuuntaa kohti. Lisää... | |
| override void | Update (Time time) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| override void | PrepareThrowable (PhysicsObject obj, Angle angle, double force, double distanceDelta, double axialDelta) |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| override void | MoveToTarget () |
Ominaisuudet | |
| new double | Acceleration [get, set] |
| Hahmon kiihtyvyys. Lisää... | |
| Animation | AnimFall [get, set] |
| Putoamisanimaatio (oikealle) Lisää... | |
| Animation | AnimIdle [get, set] |
| Animaatio, jota käytetään kun hahmo on paikallaan (kääntyneenä oikealle) Lisää... | |
| Animation | AnimJump [get, set] |
| Hyppyanimaatio (oikealle) Lisää... | |
| Animation | AnimWalk [get, set] |
| Kävelyanimaatio (oikealle) Lisää... | |
| bool | CanMoveOnAir [get, set] |
Jos false, hahmoa ei voi liikuttaa kun se on ilmassa. Lisää... | |
| Direction | FacingDirection [get, set] |
| Hahmon rintamasuunta (vasen tai oikea). Lisää... | |
| double | gravityMagnitude [get] |
| Vector | gravityNormal [get] |
| bool | LoopFallAnim [get, set] |
| Toistetaanko putoamisanimaatiota useammin kuin kerran. Lisää... | |
| bool | LoopJumpAnim [get, set] |
| Toistetaanko hyppyanimaatiota useammin kuin kerran. Lisää... | |
| new double | MaxVelocity [get, set] |
| Hahmon maksiminopeus. Lisää... | |
| PhysicsObject | Platform [get, set] |
| Fysiikkaolio jonka päällä seisotaan. Lisää... | |
| Vector | PlatformNormal [get, private set] |
| Suuntavektori, joka osoittaa tason suuntaan. Nollavektori, jos ilmassa. Lisää... | |
| int | PlatformTolerance [get, set] |
| Toleranssiarvo, joka määrittää kuinka monta pelin päivitysjaksoa hahmo voi olla irti tasosta ennen kuin se lasketaan ilmassa olevaksi. Lisää... | |
| bool | WalkOnAir [get, set] |
| Toistetaanko kävelyanimaatiota ilmassa liikuttaessa? Lisää... | |
| Weapon | Weapon [get, set] |
| Hahmolla oleva ase. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| Vector | Acceleration [get, set] |
| Kiihtyvyys. Lisää... | |
| override Angle | Angle [get, set] |
| double | AngularAcceleration [get, set] |
| Kulmakiihtyvyys. Lisää... | |
| double | AngularDamping [get, set] |
| Kulmanopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus. Lisää... | |
| double | AngularVelocity [get, set] |
| Kulmanopeus. Lisää... | |
| IPhysicsBody | Body [get, private set] |
| BoundingRectangle | BoundingRectangle [get] |
| Olion sisältävä laatikko törmäyskäsittelyä varten. Lisää... | |
| bool | CanRotate [get, set] |
Jos false, olio ei voi pyöriä. Lisää... | |
| virtual int? | CollisionIgnoreGroup [get, set] |
| Törmäysryhmä. Oliot jotka ovat samassa törmäysryhmässä menevät toistensa läpi. Jos ryhmä on nolla tai negatiivinen, sillä ei ole vaikutusta. Lisää... | |
| virtual Ignorer | CollisionIgnorer [get, set] |
| Olio, jolla voi välttää oliota osumasta tiettyihin muihin olioihin. Lisää... | |
| bool | IgnoresCollisionResponse [get, set] |
| Jättääkö törmäykset huomiotta. Lisää... | |
| bool | IgnoresExplosions [get, set] |
| bool | IgnoresGravity [get, set] |
| Jättääkö painovoiman huomiotta. Lisää... | |
| bool | IgnoresPhysicsLogics [get, set] |
| Jättääkö fysiikkakentät (esim. painovoiman) huomiotta. Lisää... | |
| bool | IsDestroying [get] |
| Onko olio tuhoutumassa. Lisää... | |
| double | KineticFriction [get, set] |
| Liikekitka (hidastaa kun olio on jo liikkeessä). Ks. StaticFriction (lepokitka) Lisää... | |
| double | LinearDamping [get, set] |
| Nopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus. Lisää... | |
| double | Mass [get, set] |
| Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pysähtymään. Lisää... | |
| double | MaxAngularVelocity [get, set] |
| Suurin kulmanopeus, jonka olio voi saavuttaa. Lisää... | |
| double | MaxVelocity [get, set] |
| Suurin nopeus, jonka olio voi saavuttaa. Lisää... | |
| double | MomentOfInertia [get, set] |
| Olion hitausmomentti eli massa/paino kääntyessä. Mitä suurempi, sitä hitaampi olio on kääntymään / sitä enemmän vääntöä tarvitaan. Äärettömällä hitausmomentilla olio ei käänny lainkaan (paitsi suoraan kulmaa muuttamalla). Lisää... | |
| PhysicsStructure | ParentStructure [get, set] |
| Rakenneolio, johon tämä olio kuuluu. Lisää... | |
| override Vector | Position [get, set] |
| double | Restitution [get, set] |
| Kimmoisuuskerroin (0 = ei kimmoisa, 1 = täysin kimmoisa, yli 1 = saa energiaa tyhjästä) Lisää... | |
| override Shape | Shape [get, set] |
| override Vector | Size [get, set] |
| double | StaticFriction [get, set] |
| Lepokitka (hidastaa liikkeelle lähtiessä). Ks. KineticFriction (liikekitka) Lisää... | |
| Vector | Velocity [get, set] |
| Nopeus. Lisää... | |
Tapahtumat | |
| Action< Direction > | DirectionChanged |
| Tapahtuu kun suunta vaihtuu. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
| Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää... | |
| Action | Destroying |
| Tapahtuisi, kun olio on tuhoutumassa. EI KÄYTÖSSÄ! Lisää... | |
Yksityiset tyypit | |
| enum | PlatformCharacterState { PlatformCharacterState.Idle, PlatformCharacterState.Falling, PlatformCharacterState.Jumping } |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | AddCollisionHandler () |
| void | AnimationPlayed () |
| bool | IsWeaponFacingRight () |
| void | OnColliding (PhysicsObject collisionHelperObject, PhysicsObject target, Vector normal) |
| void | SetAnimation (Animation anim, bool loop=true) |
| void | updateGravity () |
Yksityiset attribuutit | |
| double | _accel = 1000 |
| Vector | _cachedGravity = Vector.Zero |
| double | _cachedGravityMagnitude = 0 |
| Vector | _cachedGravityNormal = Vector.Zero |
| Direction | _curDirection = Direction.Right |
| double | _maxVel = 500 |
| int | _tolerance = 5 |
| bool | collisionDetected = false |
| Action | customAnimAction |
| bool | customAnimPlaying = false |
| Timer | detachTimer = new Timer() |
| int | noCollisionCount = 0 |
| PlatformCharacterState | state = PlatformCharacterState.Idle |
| int | walkSteps = 0 |
| Weapon | weapon = null |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| static PhysicsObject | CreateStaticObject (Animation animation) |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| static PhysicsObject | CreateStaticObject (double width, double height) |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman). Lisää... | |
| static PhysicsObject | CreateStaticObject (double width, double height, Shape shape) |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman). Lisää... | |
Tasohyppelypelin hahmo. Voi liikkua ja hyppiä. Lisäksi sillä voi olla ase.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 17.
|
strongprivate |
| Luettelotyyppien arvot | |
|---|---|
| Idle | |
| Falling | |
| Jumping | |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 23.
| PlatformCharacter2.PlatformCharacter2 | ( | double | width, |
| double | height | ||
| ) |
Luo uuden tasohyppelyhahmon.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 226.
| PlatformCharacter2.PlatformCharacter2 | ( | double | width, |
| double | height, | ||
| Shape | shape | ||
| ) |
Luo uuden tasohyppelyhahmon.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 234.
Viittaukset AddCollisionHandler(), CanMoveOnAir, Jypeli.PhysicsObject.CanRotate, Jypeli.PhysicsObject.KineticFriction, Jypeli.PhysicsObject.LinearDamping ja Jypeli.PhysicsObject.Restitution.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 298.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.PhysicsObject(), Jypeli.Game.Add(), Jypeli.PhysicsObject.Body, Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Colliding, Jypeli.Physics.Collision.Contacts, Jypeli.Level.Height, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Level, OnColliding(), Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Owner ja Jypeli.Level.Width.
Viitattu PlatformCharacter2().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 272.
Viittaukset customAnimAction, customAnimPlaying ja Jypeli.Animation.Played.
Viitattu PlayAnimation().
| void PlatformCharacter2.ForceJump | ( | double | speed | ) |
Hyppää vaikka olio ei olisikaan toisen päällä.
| speed | Lähtönopeus maasta. |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 397.
Viittaukset AnimFall, AnimJump, gravityNormal, Jypeli.PhysicsObject.Hit(), Jypeli.PhysicsObject.IgnoresGravity, Jypeli.Timer.Interval, LoopFallAnim, LoopJumpAnim, Jypeli.PhysicsObject.Mass, Platform, SetAnimation(), Jypeli.Timer.Start(), state, Jypeli.Timer.Stop(), Jypeli.Timer.Timeout, Jypeli.PhysicsObject.Velocity ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jump().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 377.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Angle ja Jypeli.Angle.Radians.
| void PlatformCharacter2.Jump | ( | double | speed | ) |
Hyppää tietyllä nopeudella, jos hahmo seisoo tukevalla pohjalla.
| speed | Lähtönopeus. |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 387.
Viittaukset ForceJump(), Platform ja state.
Viitattu Move().
| override void PlatformCharacter2.Move | ( | Vector | movement | ) |
Siirtää oliota.
| movement | Vektori, joka määrittää kuinka paljon siirretään. |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 511.
Viittaukset Jump(), Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Direction.Right, Walk(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 428.
Viittaukset collisionDetected, Jypeli.Vector.DotProduct(), gravityNormal, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresCollisionResponse, noCollisionCount, Platform, PlatformNormal ja state.
Viitattu AddCollisionHandler().
| void PlatformCharacter2.PlayAnimation | ( | Animation | anim, |
| Action | onPlayed = null |
||
| ) |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 263.
Viittaukset AnimationPlayed(), customAnimAction, customAnimPlaying, Jypeli.Animation.Played ja Jypeli.Animation.Start().
|
protectedvirtual |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.PhysicsObject.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 420.
Viittaukset FacingDirection, Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.Direction.GetVector(), gravityNormal, Jypeli.PhysicsObject.Hit(), Jypeli.Direction.Left, Jypeli.PhysicsObject.Position ja Jypeli.Angle.StraightAngle.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 250.
Viittaukset AnimJump, customAnimPlaying, Jypeli.Animation.FrameCount ja Jypeli.Animation.Start().
Viitattu ForceJump(), StopWalking(), Update() ja Walk().
| void PlatformCharacter2.StopWalking | ( | ) |
Pysähtyy.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 370.
Viittaukset AnimIdle, SetAnimation(), state ja walkSteps.
| void PlatformCharacter2.Turn | ( | Direction | direction | ) |
Kääntyy.
| direction | Suunta |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 344.
Viittaukset _curDirection, Jypeli.GameObject.Angle, DirectionChanged, FacingDirection, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Angle.Supplement(), Jypeli.GameObject.TextureWrapSize, walkSteps ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Walk().
| override void PlatformCharacter2.Update | ( | Time | time | ) |
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia.
| time | Peliaika. |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 457.
Viittaukset _curDirection, Acceleration, AnimFall, AnimIdle, AnimWalk, collisionDetected, gravityMagnitude, gravityNormal, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Vector.LeftNormal, LoopFallAnim, Jypeli.PhysicsObject.Mass, MaxVelocity, noCollisionCount, Platform, PlatformTolerance, Jypeli.PhysicsObject.Push(), Jypeli.Direction.Right, SetAnimation(), Jypeli.Time.SinceLastUpdate, state, Jypeli.Vector.UnitX, Jypeli.PhysicsObject.Velocity, walkSteps ja Jypeli.Vector.X.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 281.
Viittaukset _cachedGravity, _cachedGravityMagnitude, _cachedGravityNormal, Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.GameObject.Angle, Jypeli.PhysicsGameBase.Gravity, gravityNormal, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Vector.LeftNormal ja Jypeli.Vector.Magnitude.
| void PlatformCharacter2.Walk | ( | ) |
Kävelee.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 319.
Viittaukset AnimWalk, SetAnimation(), state, WalkOnAir ja walkSteps.
Viitattu Move().
| void PlatformCharacter2.Walk | ( | Direction | direction | ) |
Kävelee tiettyyn suuntaan.
| direction | Rintamasuunta. Direction.Left tai Direction.Right |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 331.
Viittaukset AnimWalk, SetAnimation(), state, Turn(), WalkOnAir ja walkSteps.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 20.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 27.
Viitattu updateGravity().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 28.
Viitattu updateGravity().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 29.
Viitattu updateGravity().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 34.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 21.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 19.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 31.
Viitattu OnColliding() ja Update().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 38.
Viitattu AnimationPlayed() ja PlayAnimation().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 37.
Viitattu AnimationPlayed(), PlayAnimation() ja SetAnimation().
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 35.
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 32.
Viitattu OnColliding() ja Update().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 24.
Viitattu ForceJump(), Jump(), OnColliding(), StopWalking(), Update() ja Walk().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 33.
Viitattu StopWalking(), Turn(), Update() ja Walk().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 26.
|
getset |
|
getset |
Putoamisanimaatio (oikealle)
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 196.
Viitattu ForceJump() ja Update().
|
getset |
Animaatio, jota käytetään kun hahmo on paikallaan (kääntyneenä oikealle)
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 211.
Viitattu StopWalking() ja Update().
|
getset |
Hyppyanimaatio (oikealle)
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 191.
Viitattu ForceJump() ja SetAnimation().
|
getset |
Kävelyanimaatio (oikealle)
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 186.
|
getset |
Jos false, hahmoa ei voi liikuttaa kun se on ilmassa.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 181.
Viitattu PlatformCharacter2().
|
getset |
Hahmon rintamasuunta (vasen tai oikea).
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 71.
Viitattu PrepareThrowable() ja Turn().
|
getprivate |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 40.
Viitattu Update().
|
getprivate |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 49.
Viitattu ForceJump(), OnColliding(), PrepareThrowable(), Update() ja updateGravity().
|
getset |
Toistetaanko putoamisanimaatiota useammin kuin kerran.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 206.
Viitattu ForceJump() ja Update().
|
getset |
Toistetaanko hyppyanimaatiota useammin kuin kerran.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 201.
Viitattu ForceJump().
|
getset |
|
getset |
Fysiikkaolio jonka päällä seisotaan.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 127.
Viitattu ForceJump(), Jump(), OnColliding() ja Update().
|
getprivate set |
Suuntavektori, joka osoittaa tason suuntaan. Nollavektori, jos ilmassa.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 134.
Viitattu OnColliding().
|
getset |
Toleranssiarvo, joka määrittää kuinka monta pelin päivitysjaksoa hahmo voi olla irti tasosta ennen kuin se lasketaan ilmassa olevaksi.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 62.
Viitattu Update().
|
getset |
Toistetaanko kävelyanimaatiota ilmassa liikuttaessa?
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 216.
Viitattu Walk().
|
getset |
Hahmolla oleva ase.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 139.
| Action<Direction> PlatformCharacter2.DirectionChanged |
Tapahtuu kun suunta vaihtuu.
Määrittely tiedoston PlatformCharacter2.cs rivillä 221.
Viitattu Turn().