![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| PhysicsStructure () | |
| Luo uuden tyhjän rakenteen. Lisää... | |
| PhysicsStructure (params PhysicsObject[] objs) | |
| Luo uuden rakenteen ja varustaa sen fysiikkaolioilla. Lisää... | |
| void | Add (IGameObject obj) |
| Lisää olion rakenteeseen. Lisää... | |
| void | ApplyTorque (double torque) |
| override void | Destroy () |
| Tuhoaa olion. Lisää... | |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
| Palauttaa rakenteeseen kuuluvat oliot. Lisää... | |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
| Palauttaa rakenteeseen kuuluvat oliot. Lisää... | |
| void | Hit (Vector impulse) |
| bool | IsInside (Vector point) |
| void | Move (Vector movement) |
| override void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
| Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää... | |
| void | Push (Vector force) |
| void | Push (Vector force, TimeSpan time) |
| void | Remove (IGameObject obj) |
| Poistaa peliolion tuhoamatta sitä. Lisää... | |
| void | Stop () |
| void | StopAngular () |
| void | StopAxial (Vector axis) |
| void | StopHorizontal () |
| void | StopMoveTo () |
| void | StopVertical () |
| void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. IsUpdated Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
| void | MoveTo (Vector location, double speed) |
| Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Lisää... | |
| void | OnAddedToGame () |
| Kutsutaan kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
| void | OnRemoved () |
| Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
| void | OnAddedToGame () |
| void | OnRemoved () |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| void | OnDestroying () |
| virtual void | ReallyDestroy () |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
| GameObjectBase () | |
| void | OnDestroyed () |
Paketin funktiot | |
| void | OnCollided (IPhysicsObject part, IPhysicsObject target) |
| Kutsutaan kun törmätään. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| Vector | Acceleration [get, set] |
| override Angle | Angle [get, set] |
| HUOM! Fysiikkamoottorin bugin takia joillain kappaleilla tämän käyttö voi tuottaa "haamuvoimia", kappale lähtee itsestään pyörimään. Joko aseta CanRotate = false, tai Lisää... | |
| double | AngularAcceleration [get, set] |
| double | AngularDamping [get, set] |
| double | AngularVelocity [get, set] |
| override Animation | Animation [get, set] |
| List< Listener > | AssociatedListeners [get, private set] |
| BoundingRectangle | BoundingRectangle [get] |
| bool | CanRotate [get, set] |
Jos false, olio ei voi pyöriä. Lisää... | |
| int | CollisionIgnoreGroup [get, set] |
| Ignorer | CollisionIgnorer [get, set] |
| Color | Color [get, set] |
| bool | IgnoresCollisionResponse [get, set] |
| bool | IgnoresExplosions [get, set] |
| bool | IgnoresGravity [get, set] |
| bool | IgnoresLighting [get, set] |
| Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Lisää... | |
| bool | IgnoresPhysicsLogics [get, set] |
| bool | IsAddedToGame [get, set] |
| Onko rakenne lisätty peliin. Lisää... | |
| bool | IsDestroying [get, private set] |
| Onko olio tuhoutumassa. Lisää... | |
| bool | IsVisible [get, set] |
| List< IAxleJoint > | Joints [get, private set] |
| Rakenteeseen kuuluvat liitokset. Lisää... | |
| double | KineticFriction [get, set] |
| double | LinearDamping [get, set] |
| double | Mass [get, set] |
| double? | MomentOfInertia [get, set] |
| int | ObjectCount [get] |
| Rakenteeseen kuuluvien olioiden määrä. Lisää... | |
| IList< PhysicsObject > | Objects [get] |
| Rakenteeseen kuuluvat oliot. Lisää... | |
| IGameObject | Parent [get, set] |
| PhysicsStructure | ParentStructure [get] |
| Rakenneolio, johon tämä olio kuuluu. Lisää... | |
| override Vector | Position [get, set] |
| Rakenteen paikka pelimaailmassa. Lisää... | |
| double | Restitution [get, set] |
| Shape | Shape [get, set] |
| override Vector | Size [get, set] |
| double | Softness [get, set] |
| Olioiden välisten liitosten pehmeys. Lisää... | |
| double | StaticFriction [get, set] |
| object | Tag [get, set] |
| bool | TextureFillsShape [get, set] |
| Vector | TextureWrapSize [get, set] |
| Vector | Velocity [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
| double | AbsBottom [get] |
| Olion alareunan absoluuttinen y-koordinaatti. Lisää... | |
| double | AbsLeft [get] |
| Olion vasemman reunan absoluuttinen x-koordinaatti. Lisää... | |
| Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
Olion absoluuttinen kulma pelimaailmassa. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle. Lisää... | |
| Vector | AbsolutePosition [get, set] |
Olion absoluuttinen paikka pelimaailmassa. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Position. Lisää... | |
| Vector | AbsoluteUnitX [get] |
| Olion koordinaatiston absoluuttinen X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
| Vector | AbsoluteUnitY [get] |
| Olion koordinaatiston absoluuttinen Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
| double | AbsRight [get] |
| Olion oikean reunan absoluuttinen x-koordinaatti. Lisää... | |
| double | AbsTop [get] |
| Olion yläreunan absoluuttinen y-koordinaatti. Lisää... | |
| abstract Angle | Angle [get, set] |
| Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää... | |
| abstract Animation | Animation [get, set] |
Animaatio. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
| double | Bottom [get, set] |
| Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
| virtual Brain? | Brain [get, set] |
Olion aivot. Ks. Brain Lisää... | |
| TimeSpan | CreationTime [get, protected set] |
| Olion luomisaika. Lisää... | |
| Game | Game [get] |
| Peli. Lisää... | |
| double | Height [get, set] |
| Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää... | |
| Image | Image [get, set] |
Olion kuva. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
| bool | IsDestroyed [get, private set] |
| Onko olio tuhottu. Lisää... | |
| bool | IsUpdated [get, set] |
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true, kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää... | |
| Layer | Layer [get, set] |
| Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää... | |
| double | Left [get, set] |
| Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
| TimeSpan | Lifetime [get] |
| Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää... | |
| TimeSpan | LifetimeLeft [get, set] |
| Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää... | |
| TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää... | |
| IGameObject | Parent [get, set] |
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null, olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää... | |
| virtual Vector | Position [get, set] |
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, paikka on suhteessa tämän vanhempaan (Parent). Muuten paikka on paikka pelimaailmassa. Lisää... | |
| double | Right [get, set] |
| Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
| bool | RotateImage [get, set] |
| Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää... | |
| abstract Vector | Size [get, set] |
| Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
| object | Tag [get, set] |
| Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää... | |
| double | Top [get, set] |
| Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
| Vector | UnitX [get] |
| Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
| Vector | UnitY [get] |
| Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
| double | Width [get, set] |
| Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää... | |
| double | X [get, set] |
| Olion paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Y [get, set] |
| Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
| object | Tag [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
| bool | IsDestroyed [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
| List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
| new bool | IsAddedToGame [get, set] |
| new Layer | Layer [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
| Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
| Vector | AbsolutePosition [get, set] |
| Vector | AbsoluteUnitX [get] |
| Vector | AbsoluteUnitY [get] |
| Angle | Angle [get, set] |
| Animation | Animation [get, set] |
| Brain | Brain [get, set] |
| Color | Color [get, set] |
| TimeSpan | CreationTime [get] |
| bool | IgnoresLighting [get, set] |
| Image | Image [get, set] |
| bool | IsAddedToGame [get] |
| bool | IsVisible [get, set] |
| Layer | Layer [get] |
| TimeSpan | Lifetime [get] |
| TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
| int | ObjectCount [get] |
| IGameObject | Parent [get, set] |
| bool | RotateImage [get, set] |
| Shape | Shape [get, set] |
| bool | TextureFillsShape [get, set] |
| Vector | TextureWrapSize [get, set] |
| Vector | UnitX [get] |
| Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
| new double | Bottom [get, set] |
| Alareuna. Lisää... | |
| new double | Height [get, set] |
| Korkeus. Lisää... | |
| new double | Left [get, set] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| new double | Right [get, set] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| new Vector | Size [get, set] |
| Koko. Lisää... | |
| new double | Top [get, set] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| new double | Width [get, set] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
| double | Bottom [get] |
| Alareuna. Lisää... | |
| double | Height [get] |
| Korkeus. Lisää... | |
| double | Left [get] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| double | Right [get] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| Vector | Size [get] |
| Koko. Lisää... | |
| double | Top [get] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| double | Width [get] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
| new Vector | Position [get, set] |
| Paikka. Lisää... | |
| new double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| new double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
| Vector | Position [get] |
| Paikka. Lisää... | |
| double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
| bool | IsUpdated [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IPhysicsObject | |
| Vector | Acceleration [get, set] |
| double | AngularAcceleration [get, set] |
| double | AngularDamping [get, set] |
| double | AngularVelocity [get, set] |
| bool | CanRotate [get, set] |
| int | CollisionIgnoreGroup [get, set] |
| Ignorer | CollisionIgnorer [get, set] |
| bool | IgnoresCollisionResponse [get, set] |
| bool | IgnoresExplosions [get, set] |
| bool | IgnoresGravity [get, set] |
| bool | IgnoresPhysicsLogics [get, set] |
| double | KineticFriction [get, set] |
| double | LinearDamping [get, set] |
| double | Mass [get, set] |
| double | MomentOfInertia [get, set] |
| PhysicsStructure | ParentStructure [get] |
| double | Restitution [get, set] |
| double | StaticFriction [get, set] |
| Vector | Velocity [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
| bool | IsDestroying [get] |
Tapahtumat | |
| CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
| Tapahtuu kun olio törmää toiseen. Lisää... | |
| Action | Destroying |
| Tapahtuu, kun olion tuhoaminen alkaa. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
| Action | AddedToGame |
| Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
| Action | Destroyed |
| Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
| Action | Removed |
| Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
| Action | Destroyed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
| Action | AddedToGame |
| Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IPhysicsObject | |
| CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
| Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
| Action | Destroying |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | AddJoints () |
| void | CalculateMomentOfInertia () |
| void | RemoveJoints () |
Yksityiset attribuutit | |
| double | _angularDamping = 1 |
| double | _calcMomentOfInertia = 0 |
| int | _collisionIgnoreGroup = 0 |
| Ignorer | _collisionIgnorer = null |
| bool | _ignoresCollisionResponse = false |
| bool | _ignoresExplosions = false |
| bool | _ignoresGravity = false |
| bool | _ignoresLighting = false |
| bool | _ignoresPhysicsLogics = false |
| bool | _isVisible = true |
| double | _kfriction = 0.4 |
| double | _linearDamping = 1 |
| double | _restitution = 0.5 |
| double? | _setMomentOfInertia = null |
| double | _sfriction = 0.4 |
| double | _softness = 0 |
| PhysicsObject | centerObject |
| List< PhysicsObject > | objects |
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 10.
| Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure | ( | ) |
Luo uuden tyhjän rakenteen.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 476.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure._collisionIgnorer, Jypeli.PhysicsStructure.Add(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AddedToGame, Jypeli.PhysicsStructure.AddJoints(), Jypeli.PhysicsStructure.AssociatedListeners, Jypeli.PhysicsStructure.centerObject, Jypeli.PhysicsStructure.IgnoresPhysicsLogics, Jypeli.PhysicsStructure.IsVisible, Jypeli.PhysicsStructure.Joints, Jypeli.PhysicsStructure.objects, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Removed ja Jypeli.PhysicsStructure.RemoveJoints().
| Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure | ( | params PhysicsObject[] | objs | ) |
Luo uuden rakenteen ja varustaa sen fysiikkaolioilla.
| objs | Fysiikkaoliot |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 502.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Add().
| void Jypeli.PhysicsStructure.Add | ( | IGameObject | obj | ) |
Lisää olion rakenteeseen.
| obj | Lisättävä olio |
Toteuttaa luokan Jypeli.GameObjectContainer.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 571.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure._angularDamping, Jypeli.PhysicsStructure._collisionIgnoreGroup, Jypeli.PhysicsStructure._collisionIgnorer, Jypeli.PhysicsStructure._ignoresCollisionResponse, Jypeli.PhysicsStructure._ignoresExplosions, Jypeli.PhysicsStructure._ignoresGravity, Jypeli.PhysicsStructure._ignoresPhysicsLogics, Jypeli.PhysicsStructure._isVisible, Jypeli.PhysicsStructure._kfriction, Jypeli.PhysicsStructure._linearDamping, Jypeli.PhysicsStructure._restitution, Jypeli.PhysicsStructure._sfriction, Jypeli.PhysicsStructure._softness, Jypeli.Game.Add(), Jypeli.PhysicsObject.AngularDamping, Jypeli.PhysicsStructure.CalculateMomentOfInertia(), Jypeli.PhysicsObject.Collided, Jypeli.PhysicsObject.CollisionIgnoreGroup, Jypeli.PhysicsObject.CollisionIgnorer, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresCollisionResponse, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresExplosions, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresGravity, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresPhysicsLogics, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.PhysicsGameBase.Instance, Jypeli.IGameObject.IsAddedToGame, Jypeli.PhysicsStructure.IsAddedToGame, Jypeli.PhysicsStructure.Joints, Jypeli.PhysicsObject.KineticFriction, Jypeli.PhysicsObject.LinearDamping, Jypeli.PhysicsStructure.objects, Jypeli.PhysicsStructure.OnCollided(), Jypeli.PhysicsObject.ParentStructure, Jypeli.PositionalRW.Position, Jypeli.PhysicsStructure.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution, Jypeli.IAxleJoint.Softness ja Jypeli.PhysicsObject.StaticFriction.
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 488.
Viittaukset Jypeli.PhysicsGameBase.Add(), Jypeli.PhysicsGameBase.Instance ja Jypeli.PhysicsStructure.Joints.
| void Jypeli.PhysicsStructure.ApplyTorque | ( | double | torque | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 696.
Viittaukset Jypeli.Vector.LeftNormal, Jypeli.Vector.Magnitude, Jypeli.PhysicsStructure.MomentOfInertia, Jypeli.PhysicsStructure.objects ja Jypeli.PhysicsStructure.Position.
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 641.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure._calcMomentOfInertia, Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.PhysicsStructure.objects ja Jypeli.PhysicsStructure.Position.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add() ja Jypeli.PhysicsStructure.Remove().
|
virtual |
Tuhoaa olion.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 783.
Viittaukset Jypeli.Game.DoNextUpdate(), Jypeli.PhysicsStructure.IsDestroying, Jypeli.PhysicsStructure.OnDestroying() ja Jypeli.PhysicsStructure.ReallyDestroy().
| IEnumerable<T> Jypeli.PhysicsStructure.GetChildObjects< T > | ( | ) |
Palauttaa rakenteeseen kuuluvat oliot.
| T | Olion tyyppi rakenteessa (esim. PhysicsObject) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IGameObject.
| T | : | IGameObject |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 535.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Objects.
| IEnumerable<T> Jypeli.PhysicsStructure.GetChildObjects< T > | ( | Predicate< T > | predicate | ) |
Palauttaa rakenteeseen kuuluvat oliot.
| T | Olion tyyppi rakenteessa (esim. PhysicsObject) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IGameObject.
| T | : | IGameObject |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 549.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Objects.
| void Jypeli.PhysicsStructure.Hit | ( | Vector | impulse | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 666.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Mass ja Jypeli.PhysicsStructure.objects.
| bool Jypeli.PhysicsStructure.IsInside | ( | Vector | point | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IGameObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 653.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
| void Jypeli.PhysicsStructure.Move | ( | Vector | movement | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IGameObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 712.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
|
virtual |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy.
| location | Paikka johon siirrytään |
| speed | Nopeus (paikkayksikköä sekunnissa) jolla liikutaan. Nopeus on maksiminopeus. Jos välissä on hitaampaa maastoa tai esteitä, liikkumisnopeus voi olla alle sen. |
| doWhenArrived | Aliohjelma, joka ajetaan kun paikkaan on päästy. Voi olla null, jos ei haluta mitään aliohjelmaa. |
Toteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 720.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.centerObject ja Jypeli.PhysicsStructure.objects.
|
package |
Kutsutaan kun törmätään.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 524.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Collided.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add() ja Jypeli.PhysicsStructure.Remove().
|
protected |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 777.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Destroying.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Destroy().
| void Jypeli.PhysicsStructure.Push | ( | Vector | force | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 676.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Mass ja Jypeli.PhysicsStructure.objects.
| void Jypeli.PhysicsStructure.Push | ( | Vector | force, |
| TimeSpan | time | ||
| ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 686.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Mass ja Jypeli.PhysicsStructure.objects.
|
protectedvirtual |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 790.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.Joints, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.MaximumLifetime ja Jypeli.PhysicsStructure.objects.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Destroy().
| void Jypeli.PhysicsStructure.Remove | ( | IGameObject | obj | ) |
Poistaa peliolion tuhoamatta sitä.
| obj | Olio |
Toteuttaa luokan Jypeli.GameObjectContainer.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 616.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.CalculateMomentOfInertia(), Jypeli.PhysicsObject.Collided, Jypeli.PhysicsObject.CollisionIgnoreGroup, Jypeli.PhysicsObject.CollisionIgnorer, Jypeli.PhysicsGameBase.Instance, Jypeli.PhysicsStructure.Joints, Jypeli.PhysicsStructure.objects, Jypeli.PhysicsStructure.OnCollided(), Jypeli.PhysicsObject.ParentStructure ja Jypeli.PhysicsGameBase.Remove().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 493.
Viittaukset Jypeli.PhysicsGameBase.Instance, Jypeli.PhysicsStructure.Joints ja Jypeli.PhysicsGameBase.Remove().
| void Jypeli.PhysicsStructure.Stop | ( | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 736.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
| void Jypeli.PhysicsStructure.StopAngular | ( | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 756.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
| void Jypeli.PhysicsStructure.StopAxial | ( | Vector | axis | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 751.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
| void Jypeli.PhysicsStructure.StopHorizontal | ( | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 741.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
| void Jypeli.PhysicsStructure.StopMoveTo | ( | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IGameObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 731.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects ja Jypeli.IGameObject.StopMoveTo().
| void Jypeli.PhysicsStructure.StopVertical | ( | ) |
Toteuttaa luokan Jypeli.IPhysicsObject.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 746.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
|
virtual |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. IsUpdated
| time | Peliaika. |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 558.
Viittaukset Jypeli.PhysicsStructure.objects.
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 236.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 238.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.CalculateMomentOfInertia().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 231.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 230.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure() ja Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 227.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 228.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 226.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 93.
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 229.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 92.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 233.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 235.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 234.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 237.
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 232.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 94.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure() ja Jypeli.PhysicsStructure.MoveTo().
|
private |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure(), Jypeli.PhysicsStructure.Add(), Jypeli.PhysicsStructure.ApplyTorque(), Jypeli.PhysicsStructure.CalculateMomentOfInertia(), Jypeli.PhysicsStructure.Hit(), Jypeli.PhysicsStructure.IsInside(), Jypeli.PhysicsStructure.Move(), Jypeli.PhysicsStructure.MoveTo(), Jypeli.PhysicsStructure.Push(), Jypeli.PhysicsStructure.ReallyDestroy(), Jypeli.PhysicsStructure.Remove(), Jypeli.PhysicsStructure.Stop(), Jypeli.PhysicsStructure.StopAngular(), Jypeli.PhysicsStructure.StopAxial(), Jypeli.PhysicsStructure.StopHorizontal(), Jypeli.PhysicsStructure.StopMoveTo(), Jypeli.PhysicsStructure.StopVertical() ja Jypeli.PhysicsStructure.Update().
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 407.
|
getset |
HUOM! Fysiikkamoottorin bugin takia joillain kappaleilla tämän käyttö voi tuottaa "haamuvoimia", kappale lähtee itsestään pyörimään. Joko aseta CanRotate = false, tai
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 205.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 421.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 369.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 393.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 159.
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 123.
|
get |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 58.
|
getset |
Jos false, olio ei voi pyöriä.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 450.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 319.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 309.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 180.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 279.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 289.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 269.
|
getset |
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 113.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 299.
|
getset |
Onko rakenne lisätty peliin.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add().
|
getprivate set |
Onko olio tuhoutumassa.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 770.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Destroy().
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 96.
|
getprivate setpackage |
Rakenteeseen kuuluvat liitokset.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 39.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure(), Jypeli.PhysicsStructure.Add(), Jypeli.PhysicsStructure.AddJoints(), Jypeli.PhysicsStructure.ReallyDestroy(), Jypeli.PhysicsStructure.Remove() ja Jypeli.PhysicsStructure.RemoveJoints().
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 339.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 359.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 254.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Hit() ja Jypeli.PhysicsStructure.Push().
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 435.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.ApplyTorque().
|
get |
Rakenteeseen kuuluvien olioiden määrä.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 31.
|
get |
Rakenteeseen kuuluvat oliot.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 23.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 804.
|
get |
Rakenneolio, johon tämä olio kuuluu.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 248.
|
getset |
Rakenteen paikka pelimaailmassa.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 128.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add(), Jypeli.PhysicsStructure.ApplyTorque() ja Jypeli.PhysicsStructure.CalculateMomentOfInertia().
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 349.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 193.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 147.
|
getset |
Olioiden välisten liitosten pehmeys.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 44.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 329.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 84.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 174.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 168.
|
getset |
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 379.
| CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Jypeli.PhysicsStructure.Collided |
Tapahtuu kun olio törmää toiseen.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 243.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.OnCollided().
| Action Jypeli.PhysicsStructure.Destroying |
Tapahtuu, kun olion tuhoaminen alkaa.
Määrittely tiedoston PhysicsStructure.cs rivillä 775.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.OnDestroying().