 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
91 if ( value <= 0 )
throw new ArgumentException(
"Interval cannot be zero or negative!" );
97 catch (OverflowException)
149 get {
return Times.MinValue == 0; }
152 Times.MinValue = value ? 0 : 1;
160 public object Tag {
get;
set; }
164 #region Public methods
183 public Timer(
double interval) : this()
194 public Timer(
double interval, Action onTimeout) : this(interval)
220 public static void SingleShot(
double seconds, Action onTimeout )
234 public static Action
Limit( Action action,
double seconds )
237 bool allowInvoke =
true;
241 limiter.
Timeout += () => allowInvoke =
true;
314 Times.DefaultValue = numTimes;
315 Times.MaxValue = numTimes;
316 Times.Value = numTimes;
324 timers.ForEach(t => { t.Enabled =
false; });
353 if ( --timer.
Times.Value <= 0 )
376 foreach ( var timer
in timers )
378 if ( isUpdated( timer ) )
bool Enabled
Ajastin päällä/pois päältä.
Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGa...
static void ClearAll()
Poistaa kaikki ajastimet.
static void SingleShot(double seconds, Action onTimeout)
Kutsuu aliohjelmaa onTimeout annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti.
bool IgnorePause
Ajastin ei pysähdy vaikka peli pysäytettäisiin.
static void UpdateTimer(Timer timer, TimeSpan dt)
bool? TimesLimited
Ajastimen suorituskertojen rajoitus päälle/pois.
Action Timeout
Tapahtuu väliajoin.
static void UpdateAll(Time time, Predicate< Timer > isUpdated)
object Tag
Vapaasti asetettava muuttuja. Arvo ei muutu, jos sitä ei muuteta.
double CurrentTime
Menossa oleva hetki nollasta väliaikaan (Interval).
Timer(double interval, Action onTimeout)
Alustaa uuden ajastimen ja asettaa sille tapahtuma-aikavälin sekä aliohjelman, jota kutsutaan TimeOut...
static void UpdateAll(Time time)
void Reset()
Nollaa ajastimen tilan. Myös suorituskerrat nollataan.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
void Start(int times)
Käynnistää ajastimen, rajoittaa suorituskerrat.
Timer()
Alustaa uuden ajastinluokan.
double Interval
Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu.
void LimitTimes(int numTimes)
void Pause()
Pysäyttää ajastimen tallentaen sen tilan.
DoubleMeter SecondCounter
Sekuntilaskuri. Voidaan sitoa näyttöihin.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
static SynchronousList< Timer > timers
Timer(double interval)
Alustaa uuden ajastimen ja asettaa sille ajan sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu.
void Stop()
Pysäyttää ajastimen ja nollaa sen tilan.
double SecondCounterStep
Kuinka monta sekuntia sekuntilaskuri laskee yhden sekunnin aikana. Oletus on 1. Arvolla 2 laskuri las...
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
Mittari, joka mittaa int-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge...
IntMeter Times
Määrää, kuinka monta kertaa tapahtuma suoritetaan. Kun tapahtumaa on suoritettu tarpeeksi,...
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan....
void Start()
Käynnistää ajastimen.
static Timer CreateAndStart(double interval, Action onTimeout)
Luo ja käynnistää uuden ajastimen tietyllä tapahtuma-aikavälillä sekä aliohjelmalla,...
static Action Limit(Action action, double seconds)
Rajoittaa aliohjelman toimintaa niin, että se voidaan suorittaa vain tietyin väliajoin.