Jypeli
9
The simple game programming library
Effects.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1
using
System
;
2
using
System
.Collections.Generic;
3
using
Jypeli
.
Effects
;
4
5
namespace
Jypeli
6
{
7
public
partial class
Game
8
{
9
private
static
List<Light>
lights
=
new
List<Light>();
10
11
#if !WINDOWS_PHONE
12
internal
static
List<Light>
Lights
{
get
{
return
lights
; } }
16
#endif
17
21
public
static
Vector
Wind
{
get
;
set
; }
22
27
public
void
Add
(
Light
light)
28
{
29
#if !WINDOWS_PHONE
30
if
(light ==
null
)
throw
new
NullReferenceException(
"Tried to add a null light to game"
);
31
32
if
(
lights
.Count >= 1)
33
throw
new
NotSupportedException(
"Only one light is supported"
);
34
35
lights
.Add(light);
36
#endif
37
}
38
42
public
void
ClearLights
()
43
{
44
#if !WINDOWS_PHONE
45
46
lights
.Clear();
47
#endif
48
}
49
}
50
}
Jypeli.Game.Lights
static List< Light > Lights
Valoefektit.
Definition:
Effects.cs:15
Jypeli.Effects.Light
Pistemäinen valonlähde.
Definition:
Light.cs:33
Jypeli
Definition:
Automobile.cs:5
Jypeli.Game.Add
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
Definition:
Effects.cs:27
Jypeli.Game.ClearLights
void ClearLights()
Poistaa kaikki valoefektit.
Definition:
Effects.cs:42
Jypeli.Game.Wind
static Vector Wind
Tuuli. Vaikuttaa vain efekteihin
Definition:
Effects.cs:21
Jypeli.Game.lights
static List< Light > lights
Definition:
Effects.cs:9
Jypeli.Vector
2D-vektori.
Definition:
Vector.cs:59
System
Definition:
CFFauxAttributes.cs:29
Jypeli.Effects
Definition:
ExplosionSystem.cs:4
Jypeli
Game
Effects.cs
Generoinut projektille Jypeli Sat Oct 17 2020 19:03:14
1.8.20