Jypeli  9
The simple game programming library
PlatformCharacter luokkareferenssi

Tasohyppelypelin hahmo. Voi liikkua ja hyppiä. Lisäksi sillä voi olla ase. Lisää...

Luokan PlatformCharacter luokkakaavio
Jypeli.PhysicsObject ShootingPlatformCharacter

Luokat

class  CollisionHelper
 

Julkiset jäsenfunktiot

 PlatformCharacter (double width, double height)
 Luo uuden tasohyppelyhahmon. Lisää...
 
 PlatformCharacter (double width, double height, Shape shape)
 Luo uuden tasohyppelyhahmon. Lisää...
 
override void Destroy ()
 
void ForceJump (double speed)
 Hyppää vaikka olio ei olisikaan toisen päällä. Lisää...
 
bool IsAboutToFall ()
 Onko hahmo astumassa tyhjän päälle. Lisää...
 
bool Jump (double speed)
 Hyppää, jos hahmo on staattisen olion päällä. Lisää...
 
override void Move (Vector movement)
 Siirtää oliota. Lisää...
 
void PlayAnimation (Animation anim, Action onPlayed=null)
 
void Reset ()
 
void Turn (Direction direction)
 Kääntyy. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia. Lisää...
 
void Walk (double horizontalVelocity)
 Liikuttaa hahmoa. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject
 PhysicsObject (Animation animation)
 Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää...
 
 PhysicsObject (double width, double height)
 Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää...
 
 PhysicsObject (double width, double height, double x, double y)
 Luo uuden fysiikkaolion. Lisää...
 
 PhysicsObject (double width, double height, Shape shape, double x=0.0, double y=0.0)
 Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää...
 
 PhysicsObject (RaySegment raySegment)
 Luo fysiikkaolion, jonka muotona on säde. Lisää...
 
void AddCollisionIgnoreGroup (int group)
 Lisää uuden törmäyksenvälttelyryhmän. Lisää...
 
virtual void ApplyTorque (double torque)
 Kohdistaa kappaleeseen vääntövoiman. Voiman suunta riippuu merkistä. Lisää...
 
void ClearCollisionIgnoreGroups ()
 Poistaa kaikki törmäysryhmät, jolloin olio saa törmäillä vapaasti. Lisää...
 
virtual void Hit (Vector impulse)
 Kohdistaa kappaleeseen impulssin. Tällä kappaleen saa nopeasti liikkeeseen. Lisää...
 
bool IgnoresCollisionWith (PhysicsObject target)
 Tarkistaa, jätetäänkö törmäämättä toiseen olioon. Ts. tarkistaa, onko joko tällä oliolla tai toisella oliolla esim. IgnoresCollisionResponse tai keskenään sama CollisionIgnoreGroup. Lisää...
 
void MakeOneWay ()
 Tekee oliosta läpimentävän alhaalta ylöspäin (tasohyppelytaso). Huom. ei toimi yhdessä CollisionIgnoreGroupien kanssa! Lisää...
 
void MakeStatic ()
 Tekee oliosta staattisen eli liikkumattoman. Lisää...
 
override void Move (Vector movement)
 Siirtää oliota. Lisää...
 
void OnCollided (IPhysicsBody thisBody, IPhysicsBody otherBody)
 Fysiikkamoottori kutsuu kun törmäys tapahtuu Lisää...
 
virtual void Push (Vector force)
 Työntää oliota. Lisää...
 
void Push (Vector force, TimeSpan time)
 
void RemoveCollisionIgnoreGroup (int group)
 Poistaa annetun törmäyksenvälttelyryhmän. Lisää...
 
override void Stop ()
 Pysäyttää olion. Lisää...
 
void StopAngular ()
 Pysäyttää kaiken pyörimisliikkeen. Lisää...
 
void StopAxial (Vector axis)
 Pysäyttää liikkeen akselin suunnassa. Lisää...
 
void StopHorizontal ()
 Pysäyttää olion liikkeen vaakasuunnassa. Lisää...
 
void StopVertical ()
 Pysäyttää olion liikkeen pystysuunnassa. Lisää...
 
void Throw (PhysicsObject obj, Angle angle, double force, double distOffset=0, int layer=0, double axialOffset=0)
 Heittää kappaleen hahmon rintamasuuntaa kohti. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void MoveToTarget ()
 
override void PrepareThrowable (PhysicsObject obj, Angle angle, double force, double distanceDelta, double axialDelta)
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject
override void MoveToTarget ()
 

Ominaisuudet

Animation AnimFall [get, set]
 Putoamisanimaatio (oikealle) Lisää...
 
Animation AnimIdle [get, set]
 Animaatio, jota käytetään kun hahmo on paikallaan (kääntyneenä oikealle) Lisää...
 
Animation AnimJump [get, set]
 Hyppyanimaatio (oikealle) Lisää...
 
Animation AnimWalk [get, set]
 Kävelyanimaatio (oikealle) Lisää...
 
bool CanMoveOnAir [get, set]
 Jos false, hahmoa ei voi liikuttaa kun se on ilmassa. Lisää...
 
bool CanWalkAgainstWalls [get, set]
 Voiko hahmo kävellä kun sen edessä on seinä. Oletus false. Lisää...
 
override int CollisionIgnoreGroup [get, set]
 
override Jypeli.Ignorer CollisionIgnorer [get, set]
 
Direction FacingDirection [get, set]
 Hahmon rintamasuunta (vasen tai oikea). Lisää...
 
double highTolerance [get]
 
bool LoopFallAnim [get, set]
 Toistetaanko putoamisanimaatiota useammin kuin kerran. Lisää...
 
bool LoopJumpAnim [get, set]
 Toistetaanko hyppyanimaatiota useammin kuin kerran. Lisää...
 
double lowTolerance [get]
 
bool MaintainMomentum [get, set]
 Jos true, hahmon liike jatkuu hidastuen vaikka kävelemisen lopettaa. Lisää...
 
override Vector Size [get, set]
 
bool TurnsWhenWalking [get, set]
 Kääntyykö hahmo automaattisesti kun se kävelee. Lisää...
 
bool WalkOnAir [get, set]
 Toistetaanko kävelyanimaatiota ilmassa liikuttaessa? Lisää...
 
Weapon Weapon [get, set]
 Hahmolla oleva ase. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.PhysicsObject
Vector Acceleration [get, set]
 Kiihtyvyys. Lisää...
 
override Angle Angle [get, set]
 
double AngularAcceleration [get, set]
 Kulmakiihtyvyys. Lisää...
 
double AngularDamping [get, set]
 Kulmanopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus. Lisää...
 
double AngularVelocity [get, set]
 Kulmanopeus. Lisää...
 
IPhysicsBody Body [get, private set]
 
BoundingRectangle BoundingRectangle [get]
 Olion sisältävä laatikko törmäyskäsittelyä varten. Lisää...
 
bool CanRotate [get, set]
 Jos false, olio ei voi pyöriä. Lisää...
 
virtual int? CollisionIgnoreGroup [get, set]
 Törmäysryhmä. Oliot jotka ovat samassa törmäysryhmässä menevät toistensa läpi. Jos ryhmä on nolla tai negatiivinen, sillä ei ole vaikutusta. Lisää...
 
virtual Ignorer CollisionIgnorer [get, set]
 Olio, jolla voi välttää oliota osumasta tiettyihin muihin olioihin. Lisää...
 
bool IgnoresCollisionResponse [get, set]
 Jättääkö törmäykset huomiotta. Lisää...
 
bool IgnoresExplosions [get, set]
 
bool IgnoresGravity [get, set]
 Jättääkö painovoiman huomiotta. Lisää...
 
bool IgnoresPhysicsLogics [get, set]
 Jättääkö fysiikkakentät (esim. painovoiman) huomiotta. Lisää...
 
bool IsDestroying [get]
 Onko olio tuhoutumassa. Lisää...
 
double KineticFriction [get, set]
 Liikekitka (hidastaa kun olio on jo liikkeessä). Ks. StaticFriction (lepokitka) Lisää...
 
double LinearDamping [get, set]
 Nopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus. Lisää...
 
double Mass [get, set]
 Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pysähtymään. Lisää...
 
double MaxAngularVelocity [get, set]
 Suurin kulmanopeus, jonka olio voi saavuttaa. Lisää...
 
double MaxVelocity [get, set]
 Suurin nopeus, jonka olio voi saavuttaa. Lisää...
 
double MomentOfInertia [get, set]
 Olion hitausmomentti eli massa/paino kääntyessä. Mitä suurempi, sitä hitaampi olio on kääntymään / sitä enemmän vääntöä tarvitaan. Äärettömällä hitausmomentilla olio ei käänny lainkaan (paitsi suoraan kulmaa muuttamalla). Lisää...
 
PhysicsStructure ParentStructure [get, set]
 Rakenneolio, johon tämä olio kuuluu. Lisää...
 
override Vector Position [get, set]
 
double Restitution [get, set]
 Kimmoisuuskerroin (0 = ei kimmoisa, 1 = täysin kimmoisa, yli 1 = saa energiaa tyhjästä) Lisää...
 
override Shape Shape [get, set]
 
override Vector Size [get, set]
 
double StaticFriction [get, set]
 Lepokitka (hidastaa liikkeelle lähtiessä). Ks. KineticFriction (liikekitka) Lisää...
 
Vector Velocity [get, set]
 Nopeus. Lisää...
 

Tapahtumat

Action< DirectionDirectionChanged
 Hahmon suunnan muutos. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.PhysicsObject
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObjectCollided
 Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää...
 
Action Destroying
 Tapahtuisi, kun olio on tuhoutumassa. EI KÄYTÖSSÄ! Lisää...
 

Yksityiset tyypit

enum  PlatformCharacterState { PlatformCharacterState.Idle, PlatformCharacterState.Falling, PlatformCharacterState.Jumping }
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void AddCollisionHelpers ()
 
void AdjustPosition ()
 
void AnimationPlayed ()
 
bool CanWalk (double dx)
 
PhysicsObject FindPlatform ()
 
double GetPlatformTopY (GameObject platform)
 
Color GetStateColor (PlatformCharacterState state)
 
bool IsStandingOn (PhysicsObject target, double yTolerance)
 Checks if the character is located on top of the target. Lisää...
 
bool IsWeaponFacingRight ()
 
void OnCollision (PhysicsObject collisionHelperObject, PhysicsObject target)
 
void RemoveCollisionHelpers ()
 
void SetAnimation (Animation anim, bool loop=true)
 
void SetIdleAnim ()
 
void StopWalking ()
 
void Visualize ()
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static bool IsPlatform (PhysicsObject o)
 

Yksityiset attribuutit

Direction _facingDirection = Direction.Right
 
bool _turnsWhenWalking = true
 
CollisionHelper[] collisionHelpers = new CollisionHelper[3]
 
Action customAnimAction
 
bool customAnimPlaying = false
 
bool isWalking = false
 
double lastDt = 0
 
PhysicsObject lastPlatform = null
 
VectorlastPlatformPosition = null
 
PlatformCharacterState state = PlatformCharacterState.Idle
 
Weapon weapon = null
 

Additional Inherited Members

- Staattiset julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject
static PhysicsObject CreateStaticObject (Animation animation)
 Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää...
 
static PhysicsObject CreateStaticObject (double width, double height)
 Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman). Lisää...
 
static PhysicsObject CreateStaticObject (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman). Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Tasohyppelypelin hahmo. Voi liikkua ja hyppiä. Lisäksi sillä voi olla ase.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 16.

Jäsenluettelotyyppien dokumentaatio

◆ PlatformCharacterState

Luettelotyyppien arvot
Idle 
Falling 
Jumping 

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 69.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ PlatformCharacter() [1/2]

PlatformCharacter.PlatformCharacter ( double  width,
double  height 
)

Luo uuden tasohyppelyhahmon.

Parametrit
widthHahmon leveys
heightHahmon korkeus

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 248.

◆ PlatformCharacter() [2/2]

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddCollisionHelpers()

◆ AdjustPosition()

◆ AnimationPlayed()

void PlatformCharacter.AnimationPlayed ( )
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 370.

Viittaukset customAnimAction, customAnimPlaying ja Jypeli.Animation.Played.

Viitattu PlayAnimation().

◆ CanWalk()

bool PlatformCharacter.CanWalk ( double  dx)
private

◆ Destroy()

override void PlatformCharacter.Destroy ( )

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 581.

Viittaukset collisionHelpers ja PlatformCharacter.CollisionHelper.Object.

◆ FindPlatform()

PhysicsObject PlatformCharacter.FindPlatform ( )
private

◆ ForceJump()

void PlatformCharacter.ForceJump ( double  speed)

◆ GetPlatformTopY()

double PlatformCharacter.GetPlatformTopY ( GameObject  platform)
private

◆ GetStateColor()

Color PlatformCharacter.GetStateColor ( PlatformCharacterState  state)
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 673.

Viittaukset Jypeli.Color.Red, state, Jypeli.Color.White ja Jypeli.Color.Yellow.

Viitattu Visualize().

◆ IsAboutToFall()

◆ IsPlatform()

static bool PlatformCharacter.IsPlatform ( PhysicsObject  o)
staticprivate

◆ IsStandingOn()

bool PlatformCharacter.IsStandingOn ( PhysicsObject  target,
double  yTolerance 
)
private

Checks if the character is located on top of the target.

Parametrit
targetAnother object
yToleranceHow close must the distance on the y-axis must be

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 555.

Viittaukset GetPlatformTopY() ja Jypeli.PhysicsObject.IgnoresCollisionWith().

Viitattu AdjustPosition(), CanWalk(), FindPlatform(), Jump() ja OnCollision().

◆ IsWeaponFacingRight()

bool PlatformCharacter.IsWeaponFacingRight ( )
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 432.

Viittaukset Jypeli.GameObject.Angle ja Jypeli.Angle.Radians.

◆ Jump()

bool PlatformCharacter.Jump ( double  speed)

Hyppää, jos hahmo on staattisen olion päällä.

Parametrit
speedLähtönopeus maasta.
Palauttaa
true
jos hyppäys onnistui.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 443.

Viittaukset collisionHelpers, ForceJump(), highTolerance ja IsStandingOn().

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ Move()

override void PlatformCharacter.Move ( Vector  movement)

Siirtää oliota.

Parametrit
movementVektori, joka määrittää kuinka paljon siirretään.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 714.

Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Velocity, Walk() ja Jypeli.Vector.X.

◆ MoveToTarget()

override void PlatformCharacter.MoveToTarget ( )
protected

◆ OnCollision()

◆ PlayAnimation()

void PlatformCharacter.PlayAnimation ( Animation  anim,
Action  onPlayed = null 
)

◆ PrepareThrowable()

override void PlatformCharacter.PrepareThrowable ( PhysicsObject  obj,
Angle  angle,
double  force,
double  distanceDelta,
double  axialDelta 
)
protectedvirtual

◆ RemoveCollisionHelpers()

◆ Reset()

void PlatformCharacter.Reset ( )

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 342.

Viittaukset customAnimPlaying ja state.

◆ SetAnimation()

void PlatformCharacter.SetAnimation ( Animation  anim,
bool  loop = true 
)
private

◆ SetIdleAnim()

void PlatformCharacter.SetIdleAnim ( )
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 300.

Viittaukset AnimIdle, SetAnimation() ja state.

Viitattu PlatformCharacter().

◆ StopWalking()

void PlatformCharacter.StopWalking ( )
private

◆ Turn()

void PlatformCharacter.Turn ( Direction  direction)

◆ Update()

override void PlatformCharacter.Update ( Time  time)

Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia.

Parametrit
timePeliaika.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 596.

Viittaukset AdjustPosition(), isWalking, lastDt, Jypeli.Time.SinceLastUpdate, StopWalking() ja Visualize().

◆ Visualize()

void PlatformCharacter.Visualize ( )
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 631.

Viittaukset Jypeli.Game.Add(), GetStateColor() ja state.

Viitattu Update().

◆ Walk()

void PlatformCharacter.Walk ( double  horizontalVelocity)

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _facingDirection

Direction PlatformCharacter._facingDirection = Direction.Right
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 75.

Viitattu Turn().

◆ _turnsWhenWalking

bool PlatformCharacter._turnsWhenWalking = true
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 79.

◆ collisionHelpers

◆ customAnimAction

Action PlatformCharacter.customAnimAction
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 86.

Viitattu AnimationPlayed() ja PlayAnimation().

◆ customAnimPlaying

bool PlatformCharacter.customAnimPlaying = false
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 85.

Viitattu AnimationPlayed(), PlayAnimation(), Reset() ja SetAnimation().

◆ isWalking

bool PlatformCharacter.isWalking = false
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 78.

Viitattu Update() ja Walk().

◆ lastDt

double PlatformCharacter.lastDt = 0
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 80.

Viitattu Update() ja Walk().

◆ lastPlatform

PhysicsObject PlatformCharacter.lastPlatform = null
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 77.

Viitattu AdjustPosition(), FindPlatform() ja IsAboutToFall().

◆ lastPlatformPosition

Vector? PlatformCharacter.lastPlatformPosition = null
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 76.

Viitattu AdjustPosition() ja FindPlatform().

◆ state

◆ weapon

Weapon PlatformCharacter.weapon = null
private

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 73.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AnimFall

Animation PlatformCharacter.AnimFall
getset

Putoamisanimaatio (oikealle)

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 216.

Viitattu AdjustPosition() ja ForceJump().

◆ AnimIdle

Animation PlatformCharacter.AnimIdle
getset

Animaatio, jota käytetään kun hahmo on paikallaan (kääntyneenä oikealle)

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 231.

Viitattu OnCollision(), SetIdleAnim() ja StopWalking().

◆ AnimJump

Animation PlatformCharacter.AnimJump
getset

Hyppyanimaatio (oikealle)

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 211.

Viitattu ForceJump().

◆ AnimWalk

Animation PlatformCharacter.AnimWalk
getset

Kävelyanimaatio (oikealle)

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 206.

Viitattu Walk().

◆ CanMoveOnAir

bool PlatformCharacter.CanMoveOnAir
getset

Jos false, hahmoa ei voi liikuttaa kun se on ilmassa.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 196.

Viitattu PlatformCharacter() ja CanWalk().

◆ CanWalkAgainstWalls

bool PlatformCharacter.CanWalkAgainstWalls
getset

Voiko hahmo kävellä kun sen edessä on seinä. Oletus false.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 124.

Viitattu CanWalk().

◆ CollisionIgnoreGroup

override int PlatformCharacter.CollisionIgnoreGroup
getset

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 140.

◆ CollisionIgnorer

override Jypeli.Ignorer PlatformCharacter.CollisionIgnorer
getset

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 126.

◆ FacingDirection

Direction PlatformCharacter.FacingDirection
getset

Hahmon rintamasuunta (vasen tai oikea).

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 91.

Viitattu IsAboutToFall(), PrepareThrowable() ja Turn().

◆ highTolerance

double PlatformCharacter.highTolerance
getprivate

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 83.

Viitattu Jump() ja OnCollision().

◆ LoopFallAnim

bool PlatformCharacter.LoopFallAnim
getset

Toistetaanko putoamisanimaatiota useammin kuin kerran.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 226.

Viitattu AdjustPosition() ja ForceJump().

◆ LoopJumpAnim

bool PlatformCharacter.LoopJumpAnim
getset

Toistetaanko hyppyanimaatiota useammin kuin kerran.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 221.

Viitattu ForceJump().

◆ lowTolerance

double PlatformCharacter.lowTolerance
getprivate

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 82.

Viitattu AdjustPosition(), CanWalk() ja FindPlatform().

◆ MaintainMomentum

bool PlatformCharacter.MaintainMomentum
getset

Jos true, hahmon liike jatkuu hidastuen vaikka kävelemisen lopettaa.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 201.

Viitattu StopWalking().

◆ Size

override Vector PlatformCharacter.Size
getset

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 106.

◆ TurnsWhenWalking

bool PlatformCharacter.TurnsWhenWalking
getset

Kääntyykö hahmo automaattisesti kun se kävelee.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 100.

Viitattu Walk().

◆ WalkOnAir

bool PlatformCharacter.WalkOnAir
getset

Toistetaanko kävelyanimaatiota ilmassa liikuttaessa?

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 236.

Viitattu Walk().

◆ Weapon

Weapon PlatformCharacter.Weapon
getset

Hahmolla oleva ase.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 154.

Viitattu ShootingPlatformCharacter.Shoot() ja ShootingPlatformCharacter.Update().

Tapahtumien dokumentaatio

◆ DirectionChanged

Action<Direction> PlatformCharacter.DirectionChanged

Hahmon suunnan muutos.

Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 241.

Viitattu Turn().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: