Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.IGameObject rajapintareferenssi

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää...

Luokan Jypeli.IGameObject luokkakaavio
Jypeli.Destroyable Jypeli.DimensionalRW Jypeli.PositionalRW Jypeli.Updatable Jypeli.Tagged Jypeli.Dimensional Jypeli.Positional Jypeli.IGameObjectInternal Jypeli.IPhysicsObject Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.PhysicsStructure Jypeli.PhysicsStructure

Julkiset jäsenfunktiot

void Add (IGameObject childObject)
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > ()
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate)
 
bool IsInside (Vector point)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable
void Destroy ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable
void Update (Time time)
 

Ominaisuudet

Angle AbsoluteAngle [get, set]
 
Vector AbsolutePosition [get, set]
 
Vector AbsoluteUnitX [get]
 
Vector AbsoluteUnitY [get]
 
Angle Angle [get, set]
 
Animation Animation [get, set]
 
Brain Brain [get, set]
 
Color Color [get, set]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
bool IgnoresLighting [get, set]
 
Image Image [get, set]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IsVisible [get, set]
 
Layer Layer [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [get, set]
 
int ObjectCount [get]
 
IGameObject Parent [get, set]
 
bool RotateImage [get, set]
 
Shape Shape [get, set]
 
bool TextureFillsShape [get, set]
 
Vector TextureWrapSize [get, set]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW
new double Bottom [get, set]
 Alareuna. Lisää...
 
new double Height [get, set]
 Korkeus. Lisää...
 
new double Left [get, set]
 Vasen reuna. Lisää...
 
new double Right [get, set]
 Oikea reuna. Lisää...
 
new Vector Size [get, set]
 Koko. Lisää...
 
new double Top [get, set]
 Yläreuna. Lisää...
 
new double Width [get, set]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional
double Bottom [get]
 Alareuna. Lisää...
 
double Height [get]
 Korkeus. Lisää...
 
double Left [get]
 Vasen reuna. Lisää...
 
double Right [get]
 Oikea reuna. Lisää...
 
Vector Size [get]
 Koko. Lisää...
 
double Top [get]
 Yläreuna. Lisää...
 
double Width [get]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW
new Vector Position [get, set]
 Paikka. Lisää...
 
new double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
new double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional
Vector Position [get]
 Paikka. Lisää...
 
double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged
object Tag [get, set]
 

Tapahtumat

Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 10.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Add()

void Jypeli.IGameObject.Add ( IGameObject  childObject)

Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.

◆ GetChildObjects< T >() [1/2]

IEnumerable<T> Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > ( )

Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.

Tyyppien rajoitteet
T :IGameObject 

◆ GetChildObjects< T >() [2/2]

IEnumerable<T> Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > ( Predicate< T >  predicate)

Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.

Tyyppien rajoitteet
T :IGameObject 

◆ IsInside()

bool Jypeli.IGameObject.IsInside ( Vector  point)

Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.

◆ Move()

void Jypeli.IGameObject.Move ( Vector  movement)

◆ MoveTo()

void Jypeli.IGameObject.MoveTo ( Vector  location,
double  speed,
Action  doWhenArrived 
)

Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.

◆ Remove()

void Jypeli.IGameObject.Remove ( IGameObject  childObject)

Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.

◆ StopMoveTo()

void Jypeli.IGameObject.StopMoveTo ( )

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AbsoluteAngle

Angle Jypeli.IGameObject.AbsoluteAngle
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 30.

◆ AbsolutePosition

◆ AbsoluteUnitX

Vector Jypeli.IGameObject.AbsoluteUnitX
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 33.

◆ AbsoluteUnitY

Vector Jypeli.IGameObject.AbsoluteUnitY
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 34.

◆ Angle

◆ Animation

Animation Jypeli.IGameObject.Animation
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 36.

◆ Brain

Brain Jypeli.IGameObject.Brain
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 14.

◆ Color

Color Jypeli.IGameObject.Color
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 38.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawShape().

◆ CreationTime

TimeSpan Jypeli.IGameObject.CreationTime
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 23.

◆ IgnoresLighting

bool Jypeli.IGameObject.IgnoresLighting
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 21.

◆ Image

Image Jypeli.IGameObject.Image
getset

◆ IsAddedToGame

bool Jypeli.IGameObject.IsAddedToGame
get

◆ IsVisible

bool Jypeli.IGameObject.IsVisible
getset

◆ Layer

Layer Jypeli.IGameObject.Layer
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 12.

Viitattu Jypeli.Game.Add().

◆ Lifetime

TimeSpan Jypeli.IGameObject.Lifetime
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 24.

◆ MaximumLifetime

TimeSpan Jypeli.IGameObject.MaximumLifetime
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 25.

◆ ObjectCount

int Jypeli.IGameObject.ObjectCount
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 17.

◆ Parent

IGameObject Jypeli.IGameObject.Parent
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 13.

◆ RotateImage

bool Jypeli.IGameObject.RotateImage
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 43.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().

◆ Shape

Shape Jypeli.IGameObject.Shape
getset

◆ TextureFillsShape

bool Jypeli.IGameObject.TextureFillsShape
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 42.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw().

◆ TextureWrapSize

Vector Jypeli.IGameObject.TextureWrapSize
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 41.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().

◆ UnitX

Vector Jypeli.IGameObject.UnitX
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 31.

◆ UnitY

Vector Jypeli.IGameObject.UnitY
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 32.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ AddedToGame

Action Jypeli.IGameObject.AddedToGame

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 45.

◆ Removed

Action Jypeli.IGameObject.Removed

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 46.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: