![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| void | Add (IGameObject childObject) |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
| bool | IsInside (Vector point) |
| void | Move (Vector movement) |
| void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
| void | Remove (IGameObject childObject) |
| void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
| void | Destroy () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable | |
| void | Update (Time time) |
Ominaisuudet | |
| Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
| Vector | AbsolutePosition [get, set] |
| Vector | AbsoluteUnitX [get] |
| Vector | AbsoluteUnitY [get] |
| Angle | Angle [get, set] |
| Animation | Animation [get, set] |
| Brain | Brain [get, set] |
| Color | Color [get, set] |
| TimeSpan | CreationTime [get] |
| bool | IgnoresLighting [get, set] |
| Image | Image [get, set] |
| bool | IsAddedToGame [get] |
| bool | IsVisible [get, set] |
| Layer | Layer [get] |
| TimeSpan | Lifetime [get] |
| TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
| int | ObjectCount [get] |
| IGameObject | Parent [get, set] |
| bool | RotateImage [get, set] |
| Shape | Shape [get, set] |
| bool | TextureFillsShape [get, set] |
| Vector | TextureWrapSize [get, set] |
| Vector | UnitX [get] |
| Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
| bool | IsDestroyed [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
| new double | Bottom [get, set] |
| Alareuna. Lisää... | |
| new double | Height [get, set] |
| Korkeus. Lisää... | |
| new double | Left [get, set] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| new double | Right [get, set] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| new Vector | Size [get, set] |
| Koko. Lisää... | |
| new double | Top [get, set] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| new double | Width [get, set] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
| double | Bottom [get] |
| Alareuna. Lisää... | |
| double | Height [get] |
| Korkeus. Lisää... | |
| double | Left [get] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| double | Right [get] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| Vector | Size [get] |
| Koko. Lisää... | |
| double | Top [get] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| double | Width [get] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
| new Vector | Position [get, set] |
| Paikka. Lisää... | |
| new double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| new double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
| Vector | Position [get] |
| Paikka. Lisää... | |
| double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
| bool | IsUpdated [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
| object | Tag [get, set] |
Tapahtumat | |
| Action | AddedToGame |
| Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
| Action | Destroyed |
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 10.
| void Jypeli.IGameObject.Add | ( | IGameObject | childObject | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
| IEnumerable<T> Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
| T | : | IGameObject |
| IEnumerable<T> Jypeli.IGameObject.GetChildObjects< T > | ( | Predicate< T > | predicate | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
| T | : | IGameObject |
| bool Jypeli.IGameObject.IsInside | ( | Vector | point | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IGameObject.Move | ( | Vector | movement | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Move().
| void Jypeli.IGameObject.MoveTo | ( | Vector | location, |
| double | speed, | ||
| Action | doWhenArrived | ||
| ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IGameObject.Remove | ( | IGameObject | childObject | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
| void Jypeli.IGameObject.StopMoveTo | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.PhysicsStructure.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.StopMoveTo().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 30.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 29.
Viitattu Jypeli.FollowerBrain.CreateDistanceComparer(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnAdd(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnCollision(), Jypeli.FollowerBrain.SelectTarget(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update() ja Jypeli.RandomMoverBrain.Update().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 33.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 34.
|
getset |
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 36.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 14.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawShape().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 23.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 21.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 37.
Viitattu Jypeli.Layer.CompareByImageReference(), Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.ObjectAdded().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.Add(), Jypeli.Game.Remove() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 19.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.Game.Add().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 24.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 25.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 17.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 13.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape() ja Jypeli.Game.PaintShapeOutlines().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 42.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 41.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 31.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 32.
| Action Jypeli.IGameObject.AddedToGame |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 45.
| Action Jypeli.IGameObject.Removed |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 46.