 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
31 using System.Collections.Generic;
35 public partial class Game
116 #if !WINRT // Win8 programs cannot be closed with Exit()
128 public new void Exit()
132 Label exitLabel =
new Label(
"Game over. You can close the app now.");
137 protected override void OnExiting(
object sender, EventArgs args )
142 base.OnExiting( sender, args );
Action Yes
Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "kyllä"-vaihtoehdon.
static void DoNextUpdate< T1, T2 >(Action< T1, T2 > action, T1 p1, T2 p2)
Suorittaa aliohjelman seuraavalla päivityksellä.
bool IsPaused
Onko peli pysähdyksissä.
void ConfirmExit()
Kysyy haluaako lopettaa pelin ja lopettaa jos vastataan kyllä.
virtual void ClearAll()
Nollaa kaiken.
WindowHandler Closed
Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapa...
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
override void OnExiting(object sender, EventArgs args)
void ExecutePendingActions()
static void DoNextUpdate(Action action)
Suorittaa aliohjelman seuraavalla päivityksellä.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static void AssertInitialized< T1 >(Action< T1 > actionMethod, T1 o1)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
static new Action Exiting
Tapahtuu kun peli lopetetaan.
static Action InstanceInitialized
Tapahtuu kun Game.Instance on alustettu.
Ikkuna, joka kysyy käyttäjältä kyllä tai ei -kysymyksen.
Queue< Action > PendingActions
static void DoNextUpdate< T1 >(Action< T1 > action, T1 p1)
Suorittaa aliohjelman seuraavalla päivityksellä.