 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
2 using System.Collections.Generic;
54 void MoveTo(
Vector location,
double speed, Action doWhenArrived );
58 IEnumerable<T> GetChildObjects<T>( Predicate<T> predicate ) where T :
IGameObject;
77 List<Listener> AssociatedListeners {
get; }
bool IsInside(Vector point)
void Remove(IGameObject childObject)
IEnumerable< T > GetChildObjects< T >()
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Olio jolla on reunat joita voi muuttaa.
void Add(IGameObject childObject)
Olio jolla on paikka jota voi muuttaa.
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
Rajapinta päivittyville olioille.
void MoveTo(Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä.
void Move(Vector movement)
Rajapinta olioille, joilla on Tag-ominaisuus.
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luok...
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...