![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Kuva. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Image (double width, double height, Color backColor) | |
| Luo uuden kuvan. Lisää... | |
| Image (int width, int height, Color backColor) | |
| Luo uuden kuvan. Lisää... | |
| Image (Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture2D texture) | |
| void | ApplyPixelOperation (ColorConverter operation) |
| Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle. Lisää... | |
| Image | Area (int left, int top, int right, int bottom) |
| Stream | AsJpeg () |
| Palauttaa kuvan jpeg-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla. Lisää... | |
| Stream | AsPng () |
| Palauttaa kuvan png-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla. Lisää... | |
| Image | Clone () |
| void | Fill (Color backColor) |
| byte[] | GetByteArray () |
| Kuvan pikselit byte-taulukkona. Tavut ovat järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys. Lisää... | |
| Color[,] | GetData (int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
| Kuvan pikselit Color-taulukkona Lisää... | |
| uint[,] | GetDataUInt (int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
| Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[,] -taulukkona Lisää... | |
| uint[][] | GetDataUIntAA (int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
| Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[][] -taulukkona Lisää... | |
| void | ReplaceColor (Color src, Color dest) |
| Korvaa värin toisella värillä. Lisää... | |
| void | ReplaceColor (Color src, Color dest, double tolerance, bool blend, bool exactAlpha=false) |
| Korvaa värin toisella värillä. Lisää... | |
| void | SetData (byte[] byteArr) |
| Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan. Lisää... | |
| void | SetData (byte[] byteArr, int height, int width) |
| Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan. Lisää... | |
| void | SetData (Color[,] bmp, int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
| Asettaa kuvan pikselit Color-taulukosta Lisää... | |
| void | SetData (uint[,] bmp, int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
| Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta Lisää... | |
| void | SetData (uint[][] bmp, int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
| Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static Image | Color (Image image, byte alpha) |
| static Image | Color (Image image, Color color) |
| Värittää kuvan. Lisää... | |
| static Image[] | Color (Image[] images, Color color) |
| Värittää kuvat. Lisää... | |
| static Image | CreateStarSky (int width, int height, int stars, bool transparent=false) |
| Luo tähtitaivaskuvan. Lisää... | |
| static Image | DrawTextOnImage (Image img, string text, Font font, Color textColor) |
| Piirtää tekstiä kuvan päälle keskelle kuvaa. Lisää... | |
| static Image | DrawTextOnImage (Image img, string text, Vector position, Font font, Color textColor, Color backgroundColor) |
| Piirtää tekstiä kuvan päälle. Lisää... | |
| static Image | Flip (Image image) |
| Peilaa kuvan Y-suunnassa. Lisää... | |
| static Image[] | Flip (Image[] images) |
| Peilaa kuvat Y-suunnassa. Lisää... | |
| static Image | FromColor (int imageWidth, int imageHeight, Color color) |
| Luo yksivärisen kuvan. Lisää... | |
| static Image | FromFile (string path) |
| Lataa kuvan tiedostosta. Kuvan ei tarvitse olla lisättynä Content-projektiin. Lisää... | |
| static Image | FromGradient (int imageWidth, int imageHeight, Color lowerColor, Color upperColor) |
| Luo pystysuuntaisen liukuväritetyn kuvan. Lisää... | |
| static Image | FromStream (Stream stream) |
| Lataa kuvan tiedostovirrasta. Lisää... | |
| static Image | FromText (string text, Font font, Color textColor, Color backgroundColor) |
| Luo kuvan tekstistä. Lisää... | |
| static Image | Mirror (Image image) |
| Peilaa kuvan X-suunnassa. Lisää... | |
| static Image[] | Mirror (Image[] images) |
| Peilaa kuvat X-suunnassa. Lisää... | |
| static void | SetLineCorrection (int n) |
| Asetetaan bitmapin rivikorjaus Mono:n bugin (???) takia Lisää... | |
| static Image | TileHorizontal (Image left, Image right) |
| static Image | TileVertical (Image top, Image bottom) |
Paketin funktiot | |
| Image (int width, int height) | |
| Image (string assetName) | |
| void | ApplyPixelOperation (XnaColorConverter operation) |
| Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| int | Height [get] |
| Korkeus pikseleinä. Lisää... | |
| string | Name [get] |
| Nimi. Lisää... | |
| Color | this[int row, int col] [get, set] |
| int | Width [get] |
| Leveys pikseleinä. Lisää... | |
| Texture2D | XNATexture [get] |
Tapahtumat | |
| Action | InitDimensions |
| Action | InitTexture |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | AssertDimensions (int width, int height) |
| void | CreateNewTexture () |
| void | DoInitDimensions () |
| void | DoInitTexture () |
| void | DoUpdateTexture () |
| void | InvalidateAsset () |
| Tekee uuden lokaalin instanssin kuvan tekstuurista ja poistaa viitteen assettiin josta kuva on luotu. Kutsu tätä metodia aina kun kuvan dataa muutetaan. Lisää... | |
| void | LoadContentTexture () |
| Texture2D | LoadFile (string path) |
| void | UpdateTexture () |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static void | CopyData (Image dest, Image src) |
| static void | CopyData (Image dest, Image src, XnaRectangle destRect, XnaRectangle srcRect) |
| static void | CopyData (Texture2D dest, Texture2D src) |
| static XnaColor[] | MirrorLine (XnaColor[] scanline, int width) |
Yksityiset attribuutit | |
| int | _height = -1 |
| int | _width = -1 |
| string | assetName |
| Image | parentImage |
| XnaRectangle | parentRectangle |
| Texture2D | xnaTexture |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
| static string[] | imageExtensions = { ".png", ".jpg", ".xnb"} |
| static int | MONOGETDATAINC = 0 |
| static int | MONOGETDATAMUL = 1 |
|
package |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 388.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions() ja Jypeli.Image.CreateNewTexture().
Viitattu Jypeli.Image.Area(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.CreateStarSky(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip(), Jypeli.Image.FromGradient(), Jypeli.Image.FromStream(), Jypeli.Image.FromText(), Jypeli.Image.Mirror(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
package |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 396.
Viittaukset Jypeli.Image.assetName ja Jypeli.Image.LoadContentTexture().
| Jypeli.Image.Image | ( | Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture2D | texture | ) |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 403.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions().
| Jypeli.Image.Image | ( | int | width, |
| int | height, | ||
| Color | backColor | ||
| ) |
Luo uuden kuvan.
| width | Kuvan leveys |
| height | Kuvan korkeus |
| backColor | Kuvan taustaväri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 417.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions(), Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.CreateNewTexture() ja Jypeli.Image.Fill().
| Jypeli.Image.Image | ( | double | width, |
| double | height, | ||
| Color | backColor | ||
| ) |
| void Jypeli.Image.ApplyPixelOperation | ( | ColorConverter | operation | ) |
Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle.
| operation | Aliohjelma, joka ottaa värin ja palauttaa värin |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 565.
Viittaukset Jypeli.Image.Color().
Viitattu Jypeli.Image.ReplaceColor().
|
package |
Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle.
| operation | Aliohjelma, joka ottaa värin ja palauttaa värin |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 579.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.UpdateTexture() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
| Image Jypeli.Image.Area | ( | int | left, |
| int | top, | ||
| int | right, | ||
| int | bottom | ||
| ) |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1093.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.InitTexture, Jypeli.Image.parentImage ja Jypeli.Image.parentRectangle.
| Stream Jypeli.Image.AsJpeg | ( | ) |
Palauttaa kuvan jpeg-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1180.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Screencap.SaveJPG().
| Stream Jypeli.Image.AsPng | ( | ) |
Palauttaa kuvan png-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1194.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 438.
Viitattu Jypeli.Image.Image() ja Jypeli.Image.DoInitTexture().
| Image Jypeli.Image.Clone | ( | ) |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 495.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1037.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Värittää kuvan.
| image | Väritettävä kuva. |
| color | Väri, jolla väritetään. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 991.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AlphaComponent, Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Assets.Automobile.Automobile(), Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.SetData() ja Jypeli.PushButton.SetState().
Värittää kuvat.
| images | Väritettävät kuvat. |
| color | Väri, jolla väritetään. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1029.
Viittaukset Jypeli.Image.Color().
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 512.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.Area(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 542.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.MONOGETDATAINC ja Jypeli.Image.xnaTexture.
|
staticprivate |
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 490.
Viittaukset Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Image.Height ja Jypeli.Image.Width.
Viitattu Jypeli.Image.Image() ja Jypeli.Image.InvalidateAsset().
|
static |
Luo tähtitaivaskuvan.
| width | Tekstuurin leveys. |
| height | Tekstuurin korkeus. |
| stars | Tähtien määrä. |
| transparent | Onko tausta läpinäkyvä vai ei (jolloin siitä tulee täysin musta) |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 697.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.RandomGen.NextColor(), Jypeli.RandomGen.NextInt() ja Jypeli.Color.White.
Viitattu Jypeli.Widgets.Background.CreateStars().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 444.
Viittaukset Jypeli.Image._height, Jypeli.Image._width ja Jypeli.Image.InitDimensions.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 455.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions(), Jypeli.Image.DoInitDimensions(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Fill(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.SetData(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 623.
Viittaukset Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.parentImage, Jypeli.Image.parentRectangle, Jypeli.Image.UpdateTexture() ja Jypeli.Image.Width.
Viitattu Jypeli.Image.UpdateTexture().
|
static |
Piirtää tekstiä kuvan päälle keskelle kuvaa.
| img | Kuva jonka päälle piirretään |
| text | Piirrettävä teksti |
| font | Fontti |
| textColor | Tekstin väri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 835.
Viittaukset Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Color.Transparent ja Jypeli.Vector.Zero.
|
static |
Piirtää tekstiä kuvan päälle.
| img | Kuva jonka päälle piirretään |
| text | Piirrettävä teksti |
| position | Piirtokohta (origo keskellä kuvaa) |
| font | Fontti |
| textColor | Tekstin väri |
| backgroundColor | Tekstin taustaväri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 792.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width, Jypeli.Vector.X, Jypeli.Font.XnaFont, Jypeli.Image.XNATexture ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Image.DrawTextOnImage().
| void Jypeli.Image.Fill | ( | Color | backColor | ) |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1111.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.UpdateTexture() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.Image().
Peilaa kuvan Y-suunnassa.
| image | Peilattava kuva. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 941.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Animation.Flip() ja Jypeli.Image.Flip().
Peilaa kuvat Y-suunnassa.
| images | Peilattavat kuvat. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 977.
Viittaukset Jypeli.Image.Flip().
Luo yksivärisen kuvan.
| imageWidth | Kuvan leveys. |
| imageHeight | Kuvan korkeus. |
| color | Kuvan väri. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 875.
Viittaukset Jypeli.Image.FromGradient().
|
static |
|
static |
Luo pystysuuntaisen liukuväritetyn kuvan.
| imageWidth | kuvan leveys. |
| imageHeight | kuvan korkeus. |
| lowerColor | Alareunassa käytettävä väri. |
| upperColor | Yläreunassa käytettävä väri. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 848.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor() ja Jypeli.Game.GraphicsDevice.
Viitattu Jypeli.Widgets.Background.CreateGradient() ja Jypeli.Image.FromColor().
|
static |
Lataa kuvan tiedostovirrasta.
| stream |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 664.
Viittaukset Jypeli.Image.Image() ja Jypeli.Game.GraphicsDevice.
|
static |
Luo kuvan tekstistä.
| text | Teksti josta kuva luodaan |
| font | Fontti |
| textColor | Tekstin väri |
| backgroundColor | Tekstin taustaväri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 752.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Font.XnaFont.
| byte [] Jypeli.Image.GetByteArray | ( | ) |
Kuvan pikselit byte-taulukkona. Tavut ovat järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 215.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
| Color [,] Jypeli.Image.GetData | ( | int | ox = 0, |
| int | oy = 0, |
||
| int | w = int.MaxValue, |
||
| int | h = int.MaxValue |
||
| ) |
Kuvan pikselit Color-taulukkona
| ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| w | alueen leveys joka kopioidaan |
| h | lueen korkaus joka kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 111.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MONOGETDATAINC, Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
| uint [,] Jypeli.Image.GetDataUInt | ( | int | ox = 0, |
| int | oy = 0, |
||
| int | w = int.MaxValue, |
||
| int | h = int.MaxValue |
||
| ) |
Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[,] -taulukkona
| ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| w | alueen leveys joka kopioidaan |
| h | lueen korkaus joka kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 231.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MONOGETDATAINC, Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
| uint [][] Jypeli.Image.GetDataUIntAA | ( | int | ox = 0, |
| int | oy = 0, |
||
| int | w = int.MaxValue, |
||
| int | h = int.MaxValue |
||
| ) |
Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[][] -taulukkona
| ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| w | alueen leveys joka kopioidaan |
| h | lueen korkaus joka kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 266.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MONOGETDATAINC, Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
|
private |
Tekee uuden lokaalin instanssin kuvan tekstuurista ja poistaa viitteen assettiin josta kuva on luotu. Kutsu tätä metodia aina kun kuvan dataa muutetaan.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 607.
Viittaukset Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.CreateNewTexture() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.Fill() ja Jypeli.Image.SetData().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 469.
Viittaukset Jypeli.Image._height, Jypeli.Image._width, Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.LoadFile() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.Image().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 480.
Viittaukset Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Game.FileExtensionCheck(), Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Image.imageExtensions.
Viitattu Jypeli.Image.LoadContentTexture().
Peilaa kuvan X-suunnassa.
| image | Peilattava kuva. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 907.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MirrorLine(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Animation.Mirror() ja Jypeli.Image.Mirror().
Peilaa kuvat X-suunnassa.
| images | Peilattavat kuvat. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 928.
Viittaukset Jypeli.Image.Mirror().
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 880.
Viitattu Jypeli.Image.Mirror().
Korvaa värin toisella värillä.
| src | Korvattava väri |
| dest | Väri jolla korvataan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1163.
Viittaukset Jypeli.Image.ApplyPixelOperation() ja Jypeli.Color.AsXnaColor().
| void Jypeli.Image.ReplaceColor | ( | Color | src, |
| Color | dest, | ||
| double | tolerance, | ||
| bool | blend, | ||
| bool | exactAlpha = false |
||
| ) |
Korvaa värin toisella värillä.
| src | Korvattava väri. |
| dest | Väri jolla korvataan. |
| tolerance | Kuinka paljon korvattava väri voi poiketa annetusta. |
| blend | Sävytetäänkö korvattavaa väriä sen mukaan kuinka kaukana se on alkuperäisestä väristä |
| exactAlpha | Vaaditaanko täsmälleen sama läpinäkyvyys ennen kuin korvataan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1136.
Viittaukset Jypeli.Image.ApplyPixelOperation() ja Jypeli.Color.AsXnaColor().
| void Jypeli.Image.SetData | ( | byte[] | byteArr | ) |
Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan.
Taulukon tavut luetaan järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys
| byteArr |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 205.
Viittaukset Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.SetData() ja Jypeli.Image.Width.
| void Jypeli.Image.SetData | ( | byte[] | byteArr, |
| int | height, | ||
| int | width | ||
| ) |
Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan.
Taulukon tavut luetaan järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys
| image | Kuva |
| byteArr | Tavutaulukko |
| height | Kuvan leveys |
| height | Kuvan korkeus |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 181.
Viittaukset Jypeli.Image.Color() ja Jypeli.Image.SetData().
| void Jypeli.Image.SetData | ( | Color | bmp[,], |
| int | ox = 0, |
||
| int | oy = 0, |
||
| int | w = int.MaxValue, |
||
| int | h = int.MaxValue |
||
| ) |
Asettaa kuvan pikselit Color-taulukosta
| bmp | taulukko josta pikseleitä otetaan |
| ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| w | alueen leveys johon kopioidaan |
| h | lueen korkaus johon kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 147.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.UpdateTexture(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.SetData().
| void Jypeli.Image.SetData | ( | uint | bmp[,], |
| int | ox = 0, |
||
| int | oy = 0, |
||
| int | w = int.MaxValue, |
||
| int | h = int.MaxValue |
||
| ) |
Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta
| bmp | taulukko josta pikselit otetaan |
| ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| w | alueen leveys johon kopioidaan |
| h | alueen korkeus johon kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 303.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Color.UIntToColor(), Jypeli.Image.UpdateTexture(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
| void Jypeli.Image.SetData | ( | uint | bmp[][], |
| int | ox = 0, |
||
| int | oy = 0, |
||
| int | w = int.MaxValue, |
||
| int | h = int.MaxValue |
||
| ) |
Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta
| bmp | taulukko josta pikselit otetaan |
| ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
| w | alueen leveys johon kopioidaan |
| h | alueen korkeus johon kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 339.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Color.UIntToColor(), Jypeli.Image.UpdateTexture(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
|
static |
Asetetaan bitmapin rivikorjaus Mono:n bugin (???) takia
| n | 0 = ei korjausta, 1 = hypätään joka toinen rivi yli |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 54.
Viittaukset Jypeli.Image.MONOGETDATAINC ja Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1055.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1073.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 618.
Viittaukset Jypeli.Game.DoNextUpdate() ja Jypeli.Image.DoUpdateTexture().
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Image.Fill() ja Jypeli.Image.SetData().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 46.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitDimensions() ja Jypeli.Image.LoadContentTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitDimensions() ja Jypeli.Image.LoadContentTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 39.
Viitattu Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.LoadContentTexture() ja Jypeli.Image.LoadFile().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 48.
Viitattu Jypeli.Image.LoadFile().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 32.
Viitattu Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA() ja Jypeli.Image.SetLineCorrection().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 31.
Viitattu Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA() ja Jypeli.Image.SetLineCorrection().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 36.
Viitattu Jypeli.Image.Area() ja Jypeli.Image.DoUpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 37.
Viitattu Jypeli.Image.Area() ja Jypeli.Image.DoUpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Fill(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.LoadContentTexture() ja Jypeli.Image.SetData().
|
get |
Korkeus pikseleinä.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 375.
Viitattu Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.CreateNewTexture(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.Mirror(), Jypeli.Image.SetData(), Jypeli.Image.TileHorizontal(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
get |
Leveys pikseleinä.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 367.
Viitattu Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.CreateNewTexture(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.Mirror(), Jypeli.Image.SetData(), Jypeli.Image.TileHorizontal(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
getpackage |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 70.
Viitattu Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip(), Jypeli.Shape.FromImage() ja Jypeli.Image.Mirror().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 42.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitDimensions().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.Image.Area(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().