Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.IGameObjectInternal rajapintareferenssi

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...

Luokan Jypeli.IGameObjectInternal luokkakaavio
Jypeli.IGameObject Jypeli.Destroyable Jypeli.DimensionalRW Jypeli.PositionalRW Jypeli.Updatable Jypeli.Tagged Jypeli.Dimensional Jypeli.Positional Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.PhysicsStructure

Julkiset jäsenfunktiot

void OnAddedToGame ()
 
void OnRemoved ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObject
void Add (IGameObject childObject)
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > ()
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate)
 
bool IsInside (Vector point)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable
void Destroy ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable
void Update (Time time)
 

Ominaisuudet

List< ListenerAssociatedListeners [get]
 
new bool IsAddedToGame [get, set]
 
new Layer Layer [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject
Angle AbsoluteAngle [get, set]
 
Vector AbsolutePosition [get, set]
 
Vector AbsoluteUnitX [get]
 
Vector AbsoluteUnitY [get]
 
Angle Angle [get, set]
 
Animation Animation [get, set]
 
Brain Brain [get, set]
 
Color Color [get, set]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
bool IgnoresLighting [get, set]
 
Image Image [get, set]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IsVisible [get, set]
 
Layer Layer [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [get, set]
 
int ObjectCount [get]
 
IGameObject Parent [get, set]
 
bool RotateImage [get, set]
 
Shape Shape [get, set]
 
bool TextureFillsShape [get, set]
 
Vector TextureWrapSize [get, set]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW
new double Bottom [get, set]
 Alareuna. Lisää...
 
new double Height [get, set]
 Korkeus. Lisää...
 
new double Left [get, set]
 Vasen reuna. Lisää...
 
new double Right [get, set]
 Oikea reuna. Lisää...
 
new Vector Size [get, set]
 Koko. Lisää...
 
new double Top [get, set]
 Yläreuna. Lisää...
 
new double Width [get, set]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional
double Bottom [get]
 Alareuna. Lisää...
 
double Height [get]
 Korkeus. Lisää...
 
double Left [get]
 Vasen reuna. Lisää...
 
double Right [get]
 Oikea reuna. Lisää...
 
Vector Size [get]
 Koko. Lisää...
 
double Top [get]
 Yläreuna. Lisää...
 
double Width [get]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW
new Vector Position [get, set]
 Paikka. Lisää...
 
new double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
new double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional
Vector Position [get]
 Paikka. Lisää...
 
double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged
object Tag [get, set]
 

Additional Inherited Members

- Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject
Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan.

void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); }

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 74.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnAddedToGame()

void Jypeli.IGameObjectInternal.OnAddedToGame ( )

◆ OnRemoved()

void Jypeli.IGameObjectInternal.OnRemoved ( )

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AssociatedListeners

List<Listener> Jypeli.IGameObjectInternal.AssociatedListeners
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 77.

◆ IsAddedToGame

new bool Jypeli.IGameObjectInternal.IsAddedToGame
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 79.

Viitattu Jypeli.Game.OnObjectAdded() ja Jypeli.Game.OnObjectRemoved().

◆ Layer

new Layer Jypeli.IGameObjectInternal.Layer
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 76.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: