Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.Effects.ParticleSystem luokkareferenssi

Järjestelmä partikkelien käsittelyyn Lisää...

Luokan Jypeli.Effects.ParticleSystem luokkakaavio
Jypeli.GameObject Jypeli.Effects.ExplosionSystem Jypeli.Effects.Flame Jypeli.Effects.Lightning Jypeli.Effects.Smoke

Julkiset jäsenfunktiot

 ParticleSystem (Image particleImage, int maxAmountOfParticles)
 Muodostaja Lisää...
 
void AddEffect (double x, double y, int numberOfParticles)
 Lisää efektin kentälle Lisää...
 
void AddEffect (Vector position, Angle angle, int numberOfParticles)
 
void AddEffect (Vector position, int numberOfParticles)
 Lisää efektin kentälle Lisää...
 
void FadeIn (double timeInSeconds)
 Efekti tulee näkyviin tietyn sekuntimäärän aikana Lisää...
 
void FadeOut (double TimeInSeconds)
 Efekti hiipuu näkyvistä tietyn sekuntimäärän aikana Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Kutsutaan kun luokka päivitetään Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject
 GameObject (Animation animation)
 Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height, double x, double y)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height, Shape shape, double x, double y)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (ILayout layout)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
void Add (IGameObject childObject)
 Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana, ja sen paikka ja koko ilmaistaan suhteessa tähän olioon. Lisää...
 
virtual void Clear ()
 Poistaa kaikki lapsioliot. Lisää...
 
void ClearOscillations ()
 Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta. Lisää...
 
override void Destroy ()
 Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. Lisää...
 
void FlipImage ()
 Kääntää olion kuvan pystysuunnassa. Lisää...
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > ()
 Palauttaa olion lapsioliot. Lisää...
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate)
 Palauttaa olion lapsioliot. Lisää...
 
void InitLayout (double width, double height)
 
void InitLayout (double width, double height, ILayout layout)
 
bool IsBetween (Vector pos1, Vector pos2)
 Onko peliolio kahden pisteen välissä Lisää...
 
bool IsInside (Vector point)
 Onko piste p tämän olion sisäpuolella. Lisää...
 
bool IsInsideRect (Vector point)
 Onko piste p tämän olion ympäröivän suorakulmion sisäpuolella. Lisää...
 
void MirrorImage ()
 Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa. Lisää...
 
virtual void Move (Vector movement)
 Siirtää oliota. Lisää...
 
override void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää...
 
void Oscillate (Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0)
 Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti. Lisää...
 
void OscillateAngle (double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0)
 Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin. Lisää...
 
void RefreshLayout ()
 Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleensä tarvitse kutsua itse, sillä asettelija päivitetään automaattisesti jokaisella framella. Tämä metodi on tarpeellinen esim. silloin, kun widgetille on lisätty lapsiolioita (tai muutettu niiden ominaisuuksia) ja niiden paikat tarvitsee päivittää välittömästi lisäyksen jälkeen. Silloinkin tätä tarvitsee kutsua vain kerran, viimeisimmän muutoksen jälkeen. Lisää...
 
void Remove (IGameObject childObject)
 Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy-metodia. Lisää...
 
void SetEquilibrium ()
 Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille. Lisää...
 
void SetImage (StorageFile file)
 Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle. Lisää...
 
virtual void Stop ()
 Pysäyttää kaiken liikkeen. Lisää...
 
void StopMoveTo ()
 Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. GameObjectBase.IsUpdated Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

virtual Vector GiveRandomDirection ()
 Antaa satunnaisen suunnan Lisää...
 
virtual void InitializeParticle (Particle p, Vector position)
 Alustaa yhden partikkelin Lisää...
 
virtual void InitializeParticle (Particle p, Vector position, Angle angle)
 
virtual void InitializeParticles ()
 Metodi joka asettaa partikkeleille attribuutit Täytyy kutsua perityistä luokista Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject
virtual Vector GetMaximumSize ()
 Antaa widgetin maksimikoon siinä tapauksessa, että kokoa ei ole annettu rakentajassa (tai tarkemmin sanoen muuttujan SizingByLayout arvo on true). Olio ei siis automaattisesti kasva tätä isommaksi. Lisää...
 
virtual void InitChildren ()
 
virtual void MoveToTarget ()
 
void NotifyParentAboutChangedSizingAttributes ()
 Should be called whenever properties that might affect layouts are changed. Lisää...
 

Paketin funktiot

void Draw (Matrix worldMatrix)
 

Ominaisuudet

double AlphaAmount [get, set]
 Efektin läpinäkyvyyskerroin (0.0-1.0) Lisää...
 
BlendMode BlendMode [get, set]
 
Boolean IgnoreWind [get, set]
 Vaikuttaako efektiin tuuli Lisää...
 
double MaxAcceleration [get, set]
 Suurin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
double MaxLifetime [get, set]
 Efektin partikkelin pisin mahdollinen elinaika Lisää...
 
double MaxRotation [get, set]
 Suurin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
double MaxRotationSpeed [get, set]
 Suurin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
double MaxScale [get, set]
 Suurin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla Lisää...
 
double MaxVelocity [get, set]
 Suurin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
double MinAcceleration [get, set]
 Pienin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
double MinLifetime [get, set]
 Efektin partikkelin lyhin mahdollinen elinaika Lisää...
 
double MinRotation [get, set]
 Pienin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
double MinRotationSpeed [get, set]
 Pienin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
double MinScale [get, set]
 Pienin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla Lisää...
 
double MinVelocity [get, set]
 Pienin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää...
 
Image OuterParticleImage [get, set]
 Partikkelin toissijainen kuva. Jos null niin käytetään vain yhtä kuvaa. Lisää...
 
Image ParticleImage [get, set]
 Yksittäisen partikkelin kuva. Lisää...
 
double ScaleAmount [get, set]
 Määrä jonka partikkeli skaalautuu päivityksessä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObject
override Angle Angle [get, set]
 Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää...
 
override Animation Animation [get, set]
 Animaatio. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri. Lisää...
 
List< ListenerAssociatedListeners [get, private set]
 
virtual Color Color [get, set]
 Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää...
 
virtual Sizing HorizontalSizing [get, set]
 Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää...
 
bool IgnoresLighting [get, set]
 Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget). Lisää...
 
bool IsAddedToGame [get, set]
 Onko olio lisätty peliin. Lisää...
 
bool IsVisible [get, set]
 Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää...
 
ILayout Layout [get, set]
 Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää...
 
int? ObjectCount [get]
 Olion lapsiolioiden lukumäärä. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää...
 
SynchronousList< GameObjectObjects [get]
 Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää...
 
virtual Vector PreferredSize [get, set]
 Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää...
 
virtual Shape Shape [get, set]
 Olion muoto. Lisää...
 
string ShapeString [get, set]
 Olion muoto merkkijonona (kenttäeditorin käyttöön) Lisää...
 
override Vector Size [get, set]
 Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää...
 
bool SizingByLayout [get, set]
 
bool TextureFillsShape [get, set]
 Jos true, kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää...
 
Vector TextureWrapSize [get, set]
 Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää...
 
virtual Sizing VerticalSizing [get, set]
 Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää...
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static BlendState ToXnaBlendState (BlendMode mode)
 

Yksityiset attribuutit

Boolean fadeIn = false
 
Boolean fadeOut = false
 
double fadeTime = 0.0
 
double fadeTimePassed = 0.0
 
Queue< ParticlefreeParticles
 
double originalAlpha = 1.0
 
LinkedList< Particleparticles
 
Random random = new Random()
 
Boolean visible = true
 

Staattiset yksityiset attribuutit

static readonly Vector3 bottomLeft = new Vector3(-0.5f, -0.5f, 0)
 
static readonly Vector3 bottomRight = new Vector3(0.5f, -0.5f, 0)
 
static readonly Vector2 textureBottomLeft = new Vector2(0.0f, 1.0f)
 
static readonly Vector2 textureBottomRight = new Vector2(1.0f, 1.0f)
 
static readonly Vector2 textureTopLeft = new Vector2(0.0f, 0.0f)
 
static readonly Vector2 textureTopRight = new Vector2(1.0f, 0.0f)
 
static readonly Vector3 topLeft = new Vector3(-0.5f, 0.5f, 0)
 
static readonly Vector3 topRight = new Vector3(0.5f, 0.5f, 0)
 
static readonly VertexPositionTexture[] vertices
 

Additional Inherited Members

- Julkiset attribuutit inherited from Jypeli.GameObject
SynchronousList< GameObjectGetChildObjectList => Objects
 Palauttaa olion lapsioliot. Lisää...
 
- Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObject
Action arrivedAction = null
 
bool autoResizeChildObjects = true
 
double moveSpeed
 
VectormoveTarget = null
 
Timer moveTimer = null
 
- Paketin attribuutit inherited from Jypeli.GameObject
SynchronousList< GameObject_childObjects = null
 

Yksityiskohtainen selite

Järjestelmä partikkelien käsittelyyn

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 18.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ ParticleSystem()

Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem ( Image  particleImage,
int  maxAmountOfParticles 
)

Muodostaja

Parametrit
particleImagePartikkelin kuva.
maxAmountOfParticlesSuurin määrä partikkeleita mitä efektillä voi olla kerralla

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 159.

Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AlphaAmount, Jypeli.Effects.ParticleSystem.freeParticles, Jypeli.Effects.ParticleSystem.IgnoreWind, Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleImage ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.particles.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddEffect() [1/3]

void Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect ( double  x,
double  y,
int  numberOfParticles 
)

Lisää efektin kentälle

Parametrit
xEfektin x-koordinaatti
yEfektin y-koordinaatti
numberOfParticlesPartikkeleiden määrä efektissä

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 192.

Viitattu Jypeli.Assets.CollisionHandler.AddEffectOnObject() ja Jypeli.Assets.CollisionHandler.AddEffectOnTarget().

◆ AddEffect() [2/3]

void Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect ( Vector  position,
Angle  angle,
int  numberOfParticles 
)

◆ AddEffect() [3/3]

void Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect ( Vector  position,
int  numberOfParticles 
)

Lisää efektin kentälle

Parametrit
positionPaikka.
numberOfParticlesPartikkeleiden määrä efektissä

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 212.

Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.freeParticles, Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.particles.

◆ Draw()

◆ FadeIn()

void Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeIn ( double  timeInSeconds)

Efekti tulee näkyviin tietyn sekuntimäärän aikana

Parametrit
timeInSecondsAika joka kuluu että efekti on näkyvä

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 130.

Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeIn, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTimePassed ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.visible.

◆ FadeOut()

void Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut ( double  TimeInSeconds)

Efekti hiipuu näkyvistä tietyn sekuntimäärän aikana

Parametrit
TimeInSecondsAika joka kuluu että efekti katoaa

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 144.

Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AlphaAmount, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeOut, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTimePassed, Jypeli.Effects.ParticleSystem.originalAlpha ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.visible.

◆ GiveRandomDirection()

virtual Vector Jypeli.Effects.ParticleSystem.GiveRandomDirection ( )
protectedvirtual

Antaa satunnaisen suunnan

Palauttaa
Satunnainen suunta

Uudelleentoteutetaan luokissa Jypeli.Effects.Smoke ja Jypeli.Effects.Flame.

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 226.

Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.random.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle().

◆ InitializeParticle() [1/2]

◆ InitializeParticle() [2/2]

◆ InitializeParticles()

virtual void Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticles ( )
protectedvirtual

Metodi joka asettaa partikkeleille attribuutit Täytyy kutsua perityistä luokista

Uudelleentoteutetaan luokissa Jypeli.Effects.Smoke, Jypeli.Effects.Flame ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 182.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem().

◆ ToXnaBlendState()

static BlendState Jypeli.Effects.ParticleSystem.ToXnaBlendState ( BlendMode  mode)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 340.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ Update()

Jäsendatan dokumentaatio

◆ bottomLeft

readonly Vector3 Jypeli.Effects.ParticleSystem.bottomLeft = new Vector3(-0.5f, -0.5f, 0)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 323.

◆ bottomRight

readonly Vector3 Jypeli.Effects.ParticleSystem.bottomRight = new Vector3(0.5f, -0.5f, 0)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 325.

◆ fadeIn

Boolean Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeIn = false
private

◆ fadeOut

Boolean Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeOut = false
private

◆ fadeTime

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTime = 0.0
private

◆ fadeTimePassed

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTimePassed = 0.0
private

◆ freeParticles

Queue<Particle> Jypeli.Effects.ParticleSystem.freeParticles
private

◆ originalAlpha

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.originalAlpha = 1.0
private

◆ particles

◆ random

Random Jypeli.Effects.ParticleSystem.random = new Random()
private

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 20.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.GiveRandomDirection().

◆ textureBottomLeft

readonly Vector2 Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureBottomLeft = new Vector2(0.0f, 1.0f)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 318.

◆ textureBottomRight

readonly Vector2 Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureBottomRight = new Vector2(1.0f, 1.0f)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 320.

◆ textureTopLeft

readonly Vector2 Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureTopLeft = new Vector2(0.0f, 0.0f)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 317.

◆ textureTopRight

readonly Vector2 Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureTopRight = new Vector2(1.0f, 0.0f)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 319.

◆ topLeft

readonly Vector3 Jypeli.Effects.ParticleSystem.topLeft = new Vector3(-0.5f, 0.5f, 0)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 322.

◆ topRight

readonly Vector3 Jypeli.Effects.ParticleSystem.topRight = new Vector3(0.5f, 0.5f, 0)
staticprivate

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 324.

◆ vertices

readonly VertexPositionTexture [] Jypeli.Effects.ParticleSystem.vertices
staticprivate
Alkuarvo:
=
{
new VertexPositionTexture(topLeft, textureTopLeft),
new VertexPositionTexture(bottomLeft, textureBottomLeft),
new VertexPositionTexture(topRight, textureTopRight),
new VertexPositionTexture(bottomLeft, textureBottomLeft),
new VertexPositionTexture(bottomRight, textureBottomRight),
new VertexPositionTexture(topRight, textureTopRight),
}

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 327.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ visible

Boolean Jypeli.Effects.ParticleSystem.visible = true
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AlphaAmount

◆ BlendMode

BlendMode Jypeli.Effects.ParticleSystem.BlendMode
getset

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 112.

◆ IgnoreWind

Boolean Jypeli.Effects.ParticleSystem.IgnoreWind
getset

◆ MaxAcceleration

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxAcceleration
getset

◆ MaxLifetime

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxLifetime
getset

◆ MaxRotation

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxRotation
getset

Suurin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 103.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles().

◆ MaxRotationSpeed

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxRotationSpeed
getset

◆ MaxScale

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxScale
getset

◆ MaxVelocity

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxVelocity
getset

◆ MinAcceleration

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinAcceleration
getset

◆ MinLifetime

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinLifetime
getset

◆ MinRotation

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinRotation
getset

Pienin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 98.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles().

◆ MinRotationSpeed

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinRotationSpeed
getset

◆ MinScale

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinScale
getset

◆ MinVelocity

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinVelocity
getset

◆ OuterParticleImage

Image Jypeli.Effects.ParticleSystem.OuterParticleImage
getset

Partikkelin toissijainen kuva. Jos null niin käytetään vain yhtä kuvaa.

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 36.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ ParticleImage

Image Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleImage
getset

Yksittäisen partikkelin kuva.

Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 31.

Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().

◆ ScaleAmount

double Jypeli.Effects.ParticleSystem.ScaleAmount
getset

Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
Jypeli.Effects.ParticleSystem.topLeft
static readonly Vector3 topLeft
Definition: ParticleSystem.cs:322
Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureTopRight
static readonly Vector2 textureTopRight
Definition: ParticleSystem.cs:319
Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureBottomLeft
static readonly Vector2 textureBottomLeft
Definition: ParticleSystem.cs:318
Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureBottomRight
static readonly Vector2 textureBottomRight
Definition: ParticleSystem.cs:320
Jypeli.Effects.ParticleSystem.bottomLeft
static readonly Vector3 bottomLeft
Definition: ParticleSystem.cs:323
Jypeli.Effects.ParticleSystem.textureTopLeft
static readonly Vector2 textureTopLeft
Definition: ParticleSystem.cs:317
Jypeli.Effects.ParticleSystem.bottomRight
static readonly Vector3 bottomRight
Definition: ParticleSystem.cs:325
Jypeli.Effects.ParticleSystem.topRight
static readonly Vector3 topRight
Definition: ParticleSystem.cs:324