![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Järjestelmä partikkelien käsittelyyn Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| ParticleSystem (Image particleImage, int maxAmountOfParticles) | |
| Muodostaja Lisää... | |
| void | AddEffect (double x, double y, int numberOfParticles) |
| Lisää efektin kentälle Lisää... | |
| void | AddEffect (Vector position, Angle angle, int numberOfParticles) |
| void | AddEffect (Vector position, int numberOfParticles) |
| Lisää efektin kentälle Lisää... | |
| void | FadeIn (double timeInSeconds) |
| Efekti tulee näkyviin tietyn sekuntimäärän aikana Lisää... | |
| void | FadeOut (double TimeInSeconds) |
| Efekti hiipuu näkyvistä tietyn sekuntimäärän aikana Lisää... | |
| override void | Update (Time time) |
| Kutsutaan kun luokka päivitetään Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
| GameObject (Animation animation) | |
| Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta. Lisää... | |
| GameObject (double width, double height) | |
| Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
| GameObject (double width, double height, double x, double y) | |
| Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
| GameObject (double width, double height, Shape shape) | |
| Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
| GameObject (double width, double height, Shape shape, double x, double y) | |
| Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
| GameObject (ILayout layout) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| void | Add (IGameObject childObject) |
| Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana, ja sen paikka ja koko ilmaistaan suhteessa tähän olioon. Lisää... | |
| virtual void | Clear () |
| Poistaa kaikki lapsioliot. Lisää... | |
| void | ClearOscillations () |
| Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta. Lisää... | |
| override void | Destroy () |
| Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. Lisää... | |
| void | FlipImage () |
| Kääntää olion kuvan pystysuunnassa. Lisää... | |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
| Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
| Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
| void | InitLayout (double width, double height) |
| void | InitLayout (double width, double height, ILayout layout) |
| bool | IsBetween (Vector pos1, Vector pos2) |
| Onko peliolio kahden pisteen välissä Lisää... | |
| bool | IsInside (Vector point) |
Onko piste p tämän olion sisäpuolella. Lisää... | |
| bool | IsInsideRect (Vector point) |
Onko piste p tämän olion ympäröivän suorakulmion sisäpuolella. Lisää... | |
| void | MirrorImage () |
| Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa. Lisää... | |
| virtual void | Move (Vector movement) |
| Siirtää oliota. Lisää... | |
| override void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
| Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää... | |
| void | Oscillate (Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0) |
| Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti. Lisää... | |
| void | OscillateAngle (double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0) |
| Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin. Lisää... | |
| void | RefreshLayout () |
| Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleensä tarvitse kutsua itse, sillä asettelija päivitetään automaattisesti jokaisella framella. Tämä metodi on tarpeellinen esim. silloin, kun widgetille on lisätty lapsiolioita (tai muutettu niiden ominaisuuksia) ja niiden paikat tarvitsee päivittää välittömästi lisäyksen jälkeen. Silloinkin tätä tarvitsee kutsua vain kerran, viimeisimmän muutoksen jälkeen. Lisää... | |
| void | Remove (IGameObject childObject) |
Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy-metodia. Lisää... | |
| void | SetEquilibrium () |
| Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille. Lisää... | |
| void | SetImage (StorageFile file) |
| Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle. Lisää... | |
| virtual void | Stop () |
| Pysäyttää kaiken liikkeen. Lisää... | |
| void | StopMoveTo () |
| Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen. Lisää... | |
| override void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. GameObjectBase.IsUpdated Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| virtual Vector | GiveRandomDirection () |
| Antaa satunnaisen suunnan Lisää... | |
| virtual void | InitializeParticle (Particle p, Vector position) |
| Alustaa yhden partikkelin Lisää... | |
| virtual void | InitializeParticle (Particle p, Vector position, Angle angle) |
| virtual void | InitializeParticles () |
| Metodi joka asettaa partikkeleille attribuutit Täytyy kutsua perityistä luokista Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
| virtual Vector | GetMaximumSize () |
Antaa widgetin maksimikoon siinä tapauksessa, että kokoa ei ole annettu rakentajassa (tai tarkemmin sanoen muuttujan SizingByLayout arvo on true). Olio ei siis automaattisesti kasva tätä isommaksi. Lisää... | |
| virtual void | InitChildren () |
| virtual void | MoveToTarget () |
| void | NotifyParentAboutChangedSizingAttributes () |
| Should be called whenever properties that might affect layouts are changed. Lisää... | |
Paketin funktiot | |
| void | Draw (Matrix worldMatrix) |
Ominaisuudet | |
| double | AlphaAmount [get, set] |
| Efektin läpinäkyvyyskerroin (0.0-1.0) Lisää... | |
| BlendMode | BlendMode [get, set] |
| Boolean | IgnoreWind [get, set] |
| Vaikuttaako efektiin tuuli Lisää... | |
| double | MaxAcceleration [get, set] |
| Suurin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| double | MaxLifetime [get, set] |
| Efektin partikkelin pisin mahdollinen elinaika Lisää... | |
| double | MaxRotation [get, set] |
| Suurin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| double | MaxRotationSpeed [get, set] |
| Suurin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| double | MaxScale [get, set] |
| Suurin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla Lisää... | |
| double | MaxVelocity [get, set] |
| Suurin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| double | MinAcceleration [get, set] |
| Pienin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| double | MinLifetime [get, set] |
| Efektin partikkelin lyhin mahdollinen elinaika Lisää... | |
| double | MinRotation [get, set] |
| Pienin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| double | MinRotationSpeed [get, set] |
| Pienin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| double | MinScale [get, set] |
| Pienin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla Lisää... | |
| double | MinVelocity [get, set] |
| Pienin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla Lisää... | |
| Image | OuterParticleImage [get, set] |
Partikkelin toissijainen kuva. Jos null niin käytetään vain yhtä kuvaa. Lisää... | |
| Image | ParticleImage [get, set] |
| Yksittäisen partikkelin kuva. Lisää... | |
| double | ScaleAmount [get, set] |
| Määrä jonka partikkeli skaalautuu päivityksessä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObject | |
| override Angle | Angle [get, set] |
| Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää... | |
| override Animation | Animation [get, set] |
Animaatio. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
| List< Listener > | AssociatedListeners [get, private set] |
| virtual Color | Color [get, set] |
| Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää... | |
| virtual Sizing | HorizontalSizing [get, set] |
| Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
| bool | IgnoresLighting [get, set] |
| Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget). Lisää... | |
| bool | IsAddedToGame [get, set] |
| Onko olio lisätty peliin. Lisää... | |
| bool | IsVisible [get, set] |
| Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää... | |
| ILayout | Layout [get, set] |
| Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää... | |
| int? | ObjectCount [get] |
| Olion lapsiolioiden lukumäärä. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää... | |
| SynchronousList< GameObject > | Objects [get] |
| Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää... | |
| virtual Vector | PreferredSize [get, set] |
| Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää... | |
| virtual Shape | Shape [get, set] |
| Olion muoto. Lisää... | |
| string | ShapeString [get, set] |
| Olion muoto merkkijonona (kenttäeditorin käyttöön) Lisää... | |
| override Vector | Size [get, set] |
| Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
| bool | SizingByLayout [get, set] |
| bool | TextureFillsShape [get, set] |
Jos true, kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää... | |
| Vector | TextureWrapSize [get, set] |
| Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää... | |
| virtual Sizing | VerticalSizing [get, set] |
| Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static BlendState | ToXnaBlendState (BlendMode mode) |
Yksityiset attribuutit | |
| Boolean | fadeIn = false |
| Boolean | fadeOut = false |
| double | fadeTime = 0.0 |
| double | fadeTimePassed = 0.0 |
| Queue< Particle > | freeParticles |
| double | originalAlpha = 1.0 |
| LinkedList< Particle > | particles |
| Random | random = new Random() |
| Boolean | visible = true |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
| static readonly Vector3 | bottomLeft = new Vector3(-0.5f, -0.5f, 0) |
| static readonly Vector3 | bottomRight = new Vector3(0.5f, -0.5f, 0) |
| static readonly Vector2 | textureBottomLeft = new Vector2(0.0f, 1.0f) |
| static readonly Vector2 | textureBottomRight = new Vector2(1.0f, 1.0f) |
| static readonly Vector2 | textureTopLeft = new Vector2(0.0f, 0.0f) |
| static readonly Vector2 | textureTopRight = new Vector2(1.0f, 0.0f) |
| static readonly Vector3 | topLeft = new Vector3(-0.5f, 0.5f, 0) |
| static readonly Vector3 | topRight = new Vector3(0.5f, 0.5f, 0) |
| static readonly VertexPositionTexture[] | vertices |
Additional Inherited Members | |
Julkiset attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
| SynchronousList< GameObject > | GetChildObjectList => Objects |
| Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
| Action | arrivedAction = null |
| bool | autoResizeChildObjects = true |
| double | moveSpeed |
| Vector? | moveTarget = null |
| Timer | moveTimer = null |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
| SynchronousList< GameObject > | _childObjects = null |
Järjestelmä partikkelien käsittelyyn
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 18.
| Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem | ( | Image | particleImage, |
| int | maxAmountOfParticles | ||
| ) |
Muodostaja
| particleImage | Partikkelin kuva. |
| maxAmountOfParticles | Suurin määrä partikkeleita mitä efektillä voi olla kerralla |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 159.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AlphaAmount, Jypeli.Effects.ParticleSystem.freeParticles, Jypeli.Effects.ParticleSystem.IgnoreWind, Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleImage ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.particles.
| void Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect | ( | double | x, |
| double | y, | ||
| int | numberOfParticles | ||
| ) |
Lisää efektin kentälle
| x | Efektin x-koordinaatti |
| y | Efektin y-koordinaatti |
| numberOfParticles | Partikkeleiden määrä efektissä |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 192.
Viitattu Jypeli.Assets.CollisionHandler.AddEffectOnObject() ja Jypeli.Assets.CollisionHandler.AddEffectOnTarget().
| void Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect | ( | Vector | position, |
| Angle | angle, | ||
| int | numberOfParticles | ||
| ) |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 197.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.freeParticles, Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.particles.
| void Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect | ( | Vector | position, |
| int | numberOfParticles | ||
| ) |
Lisää efektin kentälle
| position | Paikka. |
| numberOfParticles | Partikkeleiden määrä efektissä |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 212.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.freeParticles, Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.particles.
|
package |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 353.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AlphaAmount, Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Effects.Particle.Lifetime, Jypeli.Effects.Particle.MaxLifetime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.OuterParticleImage, Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleImage, Jypeli.Effects.ParticleSystem.particles, Jypeli.Effects.Particle.Position, Jypeli.Effects.Particle.Rotation, Jypeli.Effects.Particle.Scale, Jypeli.Effects.ParticleSystem.ScaleAmount, Jypeli.Effects.ParticleSystem.ToXnaBlendState(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.vertices, Jypeli.Vector.X, Jypeli.Image.XNATexture ja Jypeli.Vector.Y.
| void Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeIn | ( | double | timeInSeconds | ) |
Efekti tulee näkyviin tietyn sekuntimäärän aikana
| timeInSeconds | Aika joka kuluu että efekti on näkyvä |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 130.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeIn, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTimePassed ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.visible.
| void Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut | ( | double | TimeInSeconds | ) |
Efekti hiipuu näkyvistä tietyn sekuntimäärän aikana
| TimeInSeconds | Aika joka kuluu että efekti katoaa |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 144.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.AlphaAmount, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeOut, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTimePassed, Jypeli.Effects.ParticleSystem.originalAlpha ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.visible.
|
protectedvirtual |
Antaa satunnaisen suunnan
Uudelleentoteutetaan luokissa Jypeli.Effects.Smoke ja Jypeli.Effects.Flame.
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 226.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.random.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle().
|
protectedvirtual |
Alustaa yhden partikkelin
| p | Partikkeli joka alustetaan |
| position | Sijainti johon alustetaan |
Uudelleentoteutetaan luokissa Jypeli.Effects.Smoke, Jypeli.Effects.Lightning, Jypeli.Effects.Flame ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 237.
Viittaukset Jypeli.Effects.ParticleSystem.GiveRandomDirection(), Jypeli.Effects.Particle.Initialize(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxAcceleration, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxLifetime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxRotation, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxRotationSpeed, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxScale, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxVelocity, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinAcceleration, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinLifetime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinRotation, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinRotationSpeed, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinScale, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinVelocity ja Jypeli.RandomGen.NextDouble().
|
protectedvirtual |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 251.
Viittaukset Jypeli.Angle.Degrees, Jypeli.Effects.ParticleSystem.GiveRandomDirection(), Jypeli.Effects.Particle.Initialize(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxAcceleration, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxLifetime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxRotationSpeed, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxScale, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MaxVelocity, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinAcceleration, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinLifetime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinRotationSpeed, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinScale, Jypeli.Effects.ParticleSystem.MinVelocity ja Jypeli.RandomGen.NextDouble().
|
protectedvirtual |
Metodi joka asettaa partikkeleille attribuutit Täytyy kutsua perityistä luokista
Uudelleentoteutetaan luokissa Jypeli.Effects.Smoke, Jypeli.Effects.Flame ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 182.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 340.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
| override void Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update | ( | Time | time | ) |
Kutsutaan kun luokka päivitetään
| time | Gametime |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 269.
Viittaukset Jypeli.Effects.Particle.Alive, Jypeli.Effects.ParticleSystem.AlphaAmount, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeIn, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeOut, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTime, Jypeli.Effects.ParticleSystem.fadeTimePassed, Jypeli.Effects.ParticleSystem.freeParticles, Jypeli.Effects.ParticleSystem.originalAlpha, Jypeli.Effects.ParticleSystem.particles, Jypeli.Time.SinceLastUpdate, Jypeli.Effects.Particle.Update() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.visible.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 323.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 325.
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 120.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeIn() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 121.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 123.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeIn(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 124.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeIn(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 26.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 122.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 23.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.AddEffect(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.GiveRandomDirection().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 318.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 320.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 317.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 319.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 322.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 324.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 327.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
|
private |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 119.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeIn(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
getset |
Efektin läpinäkyvyyskerroin (0.0-1.0)
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 108.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.FadeOut(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update().
|
getset |
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 112.
|
getset |
Vaikuttaako efektiin tuuli
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 117.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticle().
|
getset |
Suurin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 83.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Efektin partikkelin pisin mahdollinen elinaika
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 73.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Suurin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 103.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles().
|
getset |
Suurin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 93.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Suurin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 49.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Suurin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 63.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Pienin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 78.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Efektin partikkelin lyhin mahdollinen elinaika
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 68.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Pienin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 98.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle() ja Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles().
|
getset |
Pienin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 88.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Pienin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Pienin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 59.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.InitializeParticle(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().
|
getset |
Partikkelin toissijainen kuva. Jos null niin käytetään vain yhtä kuvaa.
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 36.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
|
getset |
Yksittäisen partikkelin kuva.
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 31.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem() ja Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw().
|
getset |
Määrä jonka partikkeli skaalautuu päivityksessä
Määrittely tiedoston ParticleSystem.cs rivillä 54.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.Effects.ExplosionSystem.InitializeParticles(), Jypeli.Effects.Flame.InitializeParticles() ja Jypeli.Effects.Smoke.InitializeParticles().