Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.SynchronousList< T > luokkamallireferenssi

Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan. Jos listalle lisätään IUpdatable-rajapinnan toteuttavia olioita, kutsutaan myös niiden Update-metodeja samalla. Lisää...

Luokan Jypeli.SynchronousList< T > luokkakaavio
Jypeli.Updatable

Luokat

class  AddItemAction
 
class  ClearAction
 
class  ListAction
 
class  RemoveItemAction
 

Julkiset jäsenfunktiot

 SynchronousList ()
 Luo uuden synkronisen listan. Lisää...
 
 SynchronousList (int firstIndex)
 Luo uuden synkronisen listan. Lisää...
 
void Add (T item)
 
void Clear ()
 
bool Contains (T item)
 
Find (Predicate< T > pred)
 
List< T > FindAll (Predicate< T > pred)
 
void ForEach (Action< T > action)
 Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille. Lisää...
 
void ForEach< T1 > (Action< T, T1 > action, T1 p1)
 Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille. Lisää...
 
IEnumerator< T > GetEnumerator ()
 
int IndexOf (T item)
 
void Remove (T item)
 
void Update (Time time)
 Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia. Lisää...
 
void Update (Time time, Predicate< T > isUpdated)
 Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia tietyllä ehdolla. Lisää...
 
bool UpdateChanges ()
 Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit, mutta ei kutsu elementtien Update-metodia. Lisää...
 
bool WillContain (T item)
 

Paketin funktiot

IEnumerable< T > GetObjectsAboutToBeAdded ()
 

Paketin attribuutit

List< T > items = new List<T>()
 

Ominaisuudet

int Count [get]
 Kuinka monta elementtiä listassa nyt on. Ei laske mukaan samalla päivityskierroksella tehtyjä muutoksia. Lisää...
 
int FirstIndex [get, set]
 Ensimmäisen elementin indeksi. Muutettavissa. Lisää...
 
bool IsUpdated [get]
 
int LastIndex [get]
 Viimeisen elementin indeksi. Lisää...
 
this[int index] [get, set]
 Indeksointioperaattori. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 

Tapahtumat

Action Changed
 Tapahtuu kun lista on muuttunut. Lisää...
 
Action< T > ItemAdded
 Tapahtuu kun uusi elementti on lisätty listaan. Lisää...
 
Action< T > ItemRemoved
 Tapahtuu kun elementti on poistettu listasta. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

IEnumerator IEnumerable. GetEnumerator ()
 
void OnChanged ()
 
void OnItemAdded (T item)
 
void OnItemRemoved (T item)
 

Yksityiset attribuutit

Queue< ListActionactions = new Queue<ListAction>()
 

Yksityiskohtainen selite

Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan. Jos listalle lisätään IUpdatable-rajapinnan toteuttavia olioita, kutsutaan myös niiden Update-metodeja samalla.

Template Parameters
T

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 14.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ SynchronousList() [1/2]

Jypeli.SynchronousList< T >.SynchronousList ( int  firstIndex)

Luo uuden synkronisen listan.

Parametrit
firstIndexEnsimmäisen elementin indeksi.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 143.

◆ SynchronousList() [2/2]

Luo uuden synkronisen listan.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 151.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Add()

◆ Clear()

◆ Contains()

bool Jypeli.SynchronousList< T >.Contains ( item)

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 212.

Viitattu Jypeli.SynchronousList< Vibration >.WillContain().

◆ Find()

T Jypeli.SynchronousList< T >.Find ( Predicate< T >  pred)

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 242.

◆ FindAll()

List<T> Jypeli.SynchronousList< T >.FindAll ( Predicate< T >  pred)

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 247.

◆ ForEach()

void Jypeli.SynchronousList< T >.ForEach ( Action< T >  action)

Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille.

Parametrit
actionToiminto

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 320.

Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update().

◆ ForEach< T1 >()

void Jypeli.SynchronousList< T >.ForEach< T1 > ( Action< T, T1 >  action,
T1  p1 
)

Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille.

Template Parameters
T1Toisen parametrin tyyppi
Parametrit
actionToiminto
p1Toinen parametri

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 334.

◆ GetEnumerator() [1/2]

IEnumerator<T> Jypeli.SynchronousList< T >.GetEnumerator ( )

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 185.

◆ GetEnumerator() [2/2]

IEnumerator IEnumerable. Jypeli.SynchronousList< T >.GetEnumerator ( )
private

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 190.

◆ GetObjectsAboutToBeAdded()

IEnumerable<T> Jypeli.SynchronousList< T >.GetObjectsAboutToBeAdded ( )
package

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 342.

◆ IndexOf()

int Jypeli.SynchronousList< T >.IndexOf ( item)

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 237.

◆ OnChanged()

void Jypeli.SynchronousList< T >.OnChanged ( )
private

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 175.

Viitattu Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Update().

◆ OnItemAdded()

void Jypeli.SynchronousList< T >.OnItemAdded ( item)
private

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 156.

◆ OnItemRemoved()

void Jypeli.SynchronousList< T >.OnItemRemoved ( item)
private

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 162.

◆ Remove()

void Jypeli.SynchronousList< T >.Remove ( item)

◆ Update() [1/2]

void Jypeli.SynchronousList< T >.Update ( Time  time)

Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia.

Parametrit
time

Toteuttaa luokan Jypeli.Updatable.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 272.

Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update(), Jypeli.GameObject.Update(), Jypeli.Layer.Update() ja Jypeli.GamePad.UpdateVibrations().

◆ Update() [2/2]

void Jypeli.SynchronousList< T >.Update ( Time  time,
Predicate< T >  isUpdated 
)

Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia tietyllä ehdolla.

Parametrit
time
isUpdated

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 297.

◆ UpdateChanges()

bool Jypeli.SynchronousList< T >.UpdateChanges ( )

Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit, mutta ei kutsu elementtien Update-metodia.

Palauttaa
Muutettiinko listaa

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 257.

Viitattu Jypeli.Layer.ApplyChanges() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Update().

◆ WillContain()

bool Jypeli.SynchronousList< T >.WillContain ( item)

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 217.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ actions

◆ items

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Count

int Jypeli.SynchronousList< T >.Count
get

Kuinka monta elementtiä listassa nyt on. Ei laske mukaan samalla päivityskierroksella tehtyjä muutoksia.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 119.

◆ FirstIndex

int Jypeli.SynchronousList< T >.FirstIndex
getset

Ensimmäisen elementin indeksi. Muutettavissa.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 105.

Viitattu Jypeli.SynchronousList< Vibration >.SynchronousList() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.IndexOf().

◆ IsUpdated

bool Jypeli.SynchronousList< T >.IsUpdated
get

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 124.

◆ LastIndex

int Jypeli.SynchronousList< T >.LastIndex
get

Viimeisen elementin indeksi.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 110.

◆ this[int index]

T Jypeli.SynchronousList< T >.this[int index]
getset

Indeksointioperaattori.

Parametrit
index
Palauttaa

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 96.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Changed

Action Jypeli.SynchronousList< T >.Changed

Tapahtuu kun lista on muuttunut.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 173.

Viitattu Jypeli.GameObject.InitChildren() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.OnChanged().

◆ ItemAdded

Action<T> Jypeli.SynchronousList< T >.ItemAdded

Tapahtuu kun uusi elementti on lisätty listaan.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 132.

Viitattu Jypeli.SynchronousList< Vibration >.OnItemAdded().

◆ ItemRemoved

Action<T> Jypeli.SynchronousList< T >.ItemRemoved

Tapahtuu kun elementti on poistettu listasta.

Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 137.

Viitattu Jypeli.GameObject.InitChildren() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.OnItemRemoved().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: