![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan. Jos listalle lisätään IUpdatable-rajapinnan toteuttavia olioita, kutsutaan myös niiden Update-metodeja samalla. Lisää...
Luokat | |
| class | AddItemAction |
| class | ClearAction |
| class | ListAction |
| class | RemoveItemAction |
Julkiset jäsenfunktiot | |
| SynchronousList () | |
| Luo uuden synkronisen listan. Lisää... | |
| SynchronousList (int firstIndex) | |
| Luo uuden synkronisen listan. Lisää... | |
| void | Add (T item) |
| void | Clear () |
| bool | Contains (T item) |
| T | Find (Predicate< T > pred) |
| List< T > | FindAll (Predicate< T > pred) |
| void | ForEach (Action< T > action) |
| Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille. Lisää... | |
| void | ForEach< T1 > (Action< T, T1 > action, T1 p1) |
| Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille. Lisää... | |
| IEnumerator< T > | GetEnumerator () |
| int | IndexOf (T item) |
| void | Remove (T item) |
| void | Update (Time time) |
| Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia. Lisää... | |
| void | Update (Time time, Predicate< T > isUpdated) |
| Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia tietyllä ehdolla. Lisää... | |
| bool | UpdateChanges () |
| Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit, mutta ei kutsu elementtien Update-metodia. Lisää... | |
| bool | WillContain (T item) |
Paketin funktiot | |
| IEnumerable< T > | GetObjectsAboutToBeAdded () |
Paketin attribuutit | |
| List< T > | items = new List<T>() |
Ominaisuudet | |
| int | Count [get] |
| Kuinka monta elementtiä listassa nyt on. Ei laske mukaan samalla päivityskierroksella tehtyjä muutoksia. Lisää... | |
| int | FirstIndex [get, set] |
| Ensimmäisen elementin indeksi. Muutettavissa. Lisää... | |
| bool | IsUpdated [get] |
| int | LastIndex [get] |
| Viimeisen elementin indeksi. Lisää... | |
| T | this[int index] [get, set] |
| Indeksointioperaattori. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
| bool | IsUpdated [get] |
Tapahtumat | |
| Action | Changed |
| Tapahtuu kun lista on muuttunut. Lisää... | |
| Action< T > | ItemAdded |
| Tapahtuu kun uusi elementti on lisätty listaan. Lisää... | |
| Action< T > | ItemRemoved |
| Tapahtuu kun elementti on poistettu listasta. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| IEnumerator IEnumerable. | GetEnumerator () |
| void | OnChanged () |
| void | OnItemAdded (T item) |
| void | OnItemRemoved (T item) |
Yksityiset attribuutit | |
| Queue< ListAction > | actions = new Queue<ListAction>() |
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan. Jos listalle lisätään IUpdatable-rajapinnan toteuttavia olioita, kutsutaan myös niiden Update-metodeja samalla.
| T |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 14.
| Jypeli.SynchronousList< T >.SynchronousList | ( | int | firstIndex | ) |
Luo uuden synkronisen listan.
| firstIndex | Ensimmäisen elementin indeksi. |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 143.
| Jypeli.SynchronousList< T >.SynchronousList | ( | ) |
Luo uuden synkronisen listan.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 151.
| void Jypeli.SynchronousList< T >.Add | ( | T | item | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 197.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.AddListener(), Jypeli.TouchPanel.AddListener(), Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Disable(), Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Enable(), Jypeli.Layer.ObjectAdded(), Jypeli.GameObject.Oscillate(), Jypeli.GameObject.OscillateAngle() ja Jypeli.GamePad.Vibrate().
| void Jypeli.SynchronousList< T >.Clear | ( | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 207.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Clear(), Jypeli.Layer.Clear() ja Jypeli.GamePad.StopVibration().
| bool Jypeli.SynchronousList< T >.Contains | ( | T | item | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 212.
| T Jypeli.SynchronousList< T >.Find | ( | Predicate< T > | pred | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 242.
| List<T> Jypeli.SynchronousList< T >.FindAll | ( | Predicate< T > | pred | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 247.
| void Jypeli.SynchronousList< T >.ForEach | ( | Action< T > | action | ) |
Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille.
| action | Toiminto |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 320.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update().
| void Jypeli.SynchronousList< T >.ForEach< T1 > | ( | Action< T, T1 > | action, |
| T1 | p1 | ||
| ) |
Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille.
| T1 | Toisen parametrin tyyppi |
| action | Toiminto |
| p1 | Toinen parametri |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 334.
| IEnumerator<T> Jypeli.SynchronousList< T >.GetEnumerator | ( | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 185.
|
private |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 190.
|
package |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 342.
| int Jypeli.SynchronousList< T >.IndexOf | ( | T | item | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 237.
|
private |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 175.
|
private |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 156.
|
private |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 162.
| void Jypeli.SynchronousList< T >.Remove | ( | T | item | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 202.
Viitattu Jypeli.Layer.ObjectRemoved() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Update().
| void Jypeli.SynchronousList< T >.Update | ( | Time | time | ) |
Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia.
| time |
Toteuttaa luokan Jypeli.Updatable.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 272.
Viitattu Jypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control >.Update(), Jypeli.GameObject.Update(), Jypeli.Layer.Update() ja Jypeli.GamePad.UpdateVibrations().
| void Jypeli.SynchronousList< T >.Update | ( | Time | time, |
| Predicate< T > | isUpdated | ||
| ) |
Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia tietyllä ehdolla.
| time | |
| isUpdated |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 297.
| bool Jypeli.SynchronousList< T >.UpdateChanges | ( | ) |
Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit, mutta ei kutsu elementtien Update-metodia.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 257.
Viitattu Jypeli.Layer.ApplyChanges() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Update().
| bool Jypeli.SynchronousList< T >.WillContain | ( | T | item | ) |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 217.
|
private |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 89.
Viitattu Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Add(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Clear(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.GetObjectsAboutToBeAdded(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Remove(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.UpdateChanges() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.WillContain().
|
package |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 88.
Viitattu Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Contains(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Find(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.FindAll(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.ForEach(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.ForEach< T1 >(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.GetEnumerator(), Jypeli.SynchronousList< Vibration >.IndexOf() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.Update().
|
get |
Kuinka monta elementtiä listassa nyt on. Ei laske mukaan samalla päivityskierroksella tehtyjä muutoksia.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 119.
|
getset |
Ensimmäisen elementin indeksi. Muutettavissa.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 105.
Viitattu Jypeli.SynchronousList< Vibration >.SynchronousList() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.IndexOf().
|
get |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 124.
|
get |
Viimeisen elementin indeksi.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 110.
|
getset |
Indeksointioperaattori.
| index |
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 96.
| Action Jypeli.SynchronousList< T >.Changed |
Tapahtuu kun lista on muuttunut.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 173.
Viitattu Jypeli.GameObject.InitChildren() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.OnChanged().
| Action<T> Jypeli.SynchronousList< T >.ItemAdded |
Tapahtuu kun uusi elementti on lisätty listaan.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 132.
| Action<T> Jypeli.SynchronousList< T >.ItemRemoved |
Tapahtuu kun elementti on poistettu listasta.
Määrittely tiedoston SynchronousList.cs rivillä 137.
Viitattu Jypeli.GameObject.InitChildren() ja Jypeli.SynchronousList< Vibration >.OnItemRemoved().