 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
31 using System.ComponentModel;
37 public partial class Game
47 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
78 #if WINDOWS_PHONE && !WINDOWS_PHONE81
99 #if WINDOWS_STOREAPP || ANDROID
113 Window.Position =
new Point( x, y );
150 #if !WINDOWS_PHONE && !WINRT
167 #if !WINDOWS_PHONE && !WINRT
bool isFullScreenRequested
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
Vector Size
Näytön koko vektorina.
void CenterWindow()
Asettaa ikkunan ruudun keskelle.
Kamera. Määrittää mikä osa pelitasosta on kerralla näkyvissä.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin....
void SetWindowSize(int width, int height)
Asettaa ikkunan koon.
bool IsFullScreen
Onko peli kokoruututilassa.
static bool SmoothTextures
Tekstuurien (kuvien) reunanpehmennys skaalattaessa (oletus päällä).
void SetWindowSize(int width, int height, bool fullscreen)
Asettaa ikkunan koon ja alustaa pelin käyttämään joko ikkunaa tai koko ruutua.
static GraphicsDeviceManager GraphicsDeviceManager
XNA:n grafiikkakorttien hallintaolio.
Contains graphics resources.
void DoSetWindowSize(int width, int height, bool fullscreen)
Asettaa ikkunan koon ja alustaa pelin käyttämään joko ikkunaa tai koko ruutua.
void SetDefaultResolution()
static new GraphicsDevice GraphicsDevice
XNA:n grafiikkakortti.
void SetWindowPosition(int x, int y)
Asettaa ikkunan paikan. Huomaa että origo on vasemmassa yläreunassa.
void InitGraphics()
Alustaa grafiikat. Suorita vasta kun ikkuna on lopullisessa koossaan.