 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
30 using System.ComponentModel;
36 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
49 public int ItemCount {
get {
return _childObjects.Count; } }
58 HorizontalSizing =
Sizing.Expanding;
59 VerticalSizing =
Sizing.Expanding;
65 #if WINDOWS_PHONE || ANDROID
71 #if WINDOWS_PHONE || ANDROID
72 const double MaxMoves = 5;
75 Queue<double> lastMoves =
new Queue<double>();
77 void Scroll(
Touch touch )
79 if ( _childObjects ==
null || _childObjects.Count == 0 )
85 if ( lastMoves.Count >= MaxMoves )
87 lastMoves.Enqueue( movement );
89 velocity = lastMoves.Average();
91 List<GameObject> widgets = _childObjects.FindAll( o => o is
Widget );
95 public override void Update( Time time )
97 if ( Math.Abs( velocity ) >
float.Epsilon && _childObjects !=
null && _childObjects.Count > 0 )
99 List<GameObject> widgets = _childObjects.FindAll( o => o is
Widget );
125 public O
this[
int index]
127 get {
return (O)_childObjects[index]; }
128 set { _childObjects[index] = value; }
136 ( (
Widget)Objects[i] ).Draw( childTransformation );
152 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
157 static Image upImage =
null;
158 static Image downImage =
null;
159 static Image transparentImage =
null;
182 Add( CreateVerticalScrollPanel() );
203 private Widget CreateVerticalScrollPanel()
207 if ( upImage ==
null )
209 upImage = Game.LoadImageFromResources(
"UpArrow.png" );
210 downImage = Game.LoadImageFromResources(
"DownArrow.png" );
211 transparentImage = Image.
FromColor( upImage.Width, upImage.Height, Color.Transparent );
214 scrollUpButton =
new PushButton( transparentImage );
216 scrollPanel.Add( scrollUpButton );
218 scrollPanel.Add(
new VerticalSpacer() );
220 scrollDownButton =
new PushButton( transparentImage );
222 scrollPanel.Add( scrollDownButton );
232 foreach ( var item
in List )
246 private void ShowUpButton()
248 scrollUpButton.Image = upImage;
253 private void ShowDownButton()
255 scrollDownButton.Image = downImage;
260 private void Hide(PushButton button)
262 button.
Image = transparentImage;
278 Hide( scrollDownButton );
290 Hide( scrollUpButton );
static Image FromColor(int imageWidth, int imageHeight, Color color)
Luo yksivärisen kuvan.
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa.
Microsoft.Xna.Framework.Matrix Matrix
Image(int width, int height)
Lista, joka ilmoittaa muutoksistaan.
Vector MovementOnScreen
Kosketuksen liike ruudulla.
static void DoNextUpdate(Action action)
Suorittaa aliohjelman seuraavalla päivityksellä.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static readonly Color Transparent
Läpinäkyvä väri.
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas.
Action Changed
Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu.
Kosketuspaneelin kosketus.
static void EndDrawingInsideShape()
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
Asettelee widgetit riviin vaakasuunnassa.
static void BeginDrawingInsideShape(Shape shape, ref Matrix transformation)
Makes all the subsequent draw calls until EndDrawingInsideShape limit the drawing inside shape (trans...
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
Listener Listen(Key k, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee näppäinten painalluksia.