![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Käyttöliittymän komponentti. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Widget (Animation animation) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height, Shape shape) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (ILayout layout) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| void | Draw (Matrix parentTransformation) |
| virtual void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
| void | InitControl () |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| virtual void | DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation) |
Paketin attribuutit | |
| List< Listener > | associatedListeners = new List<Listener>() |
| Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| Color | BorderColor [get, set] |
| Reunojen väri. Lisää... | |
| bool | CapturesMouse [get, protected set] |
| ListenContext | ControlContext [get] |
| bool | IsCapturingMouse [get] |
| bool | IsModal [get, set] |
Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | InitAppearance () |
| void | InitChildContext (GameObject child) |
| void | RemoveListeners () |
| void | ResetChildContext (GameObject child) |
Yksityiset attribuutit | |
| ListenContext | _context = new ListenContext() |
Käyttöliittymän komponentti.
Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 5.
| Jypeli.Widget.Widget | ( | Animation | animation | ) |
Alustaa widgetin.
| animation |
Määrittely tiedoston Widget.cs rivillä 14.
Viittaukset Jypeli.Widget.InitAppearance() ja Jypeli.Widget.InitControl().
Viitattu Jypeli.InputBox.InputBox(), Jypeli.LetterPicker.LetterPicker(), Jypeli.Widgets.Slider.Slider(), Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget >.CreateButtonRow(), Jypeli.Widget.DrawChildObjects() ja Jypeli.ScrollableList< O >.DrawChildObjects().
| Jypeli.Widget.Widget | ( | ILayout | layout | ) |
Alustaa widgetin.
| layout |
Määrittely tiedoston Widget.cs rivillä 25.
Viittaukset Jypeli.Widget.InitAppearance() ja Jypeli.Widget.InitControl().
| Jypeli.Widget.Widget | ( | double | width, |
| double | height, | ||
| Shape | shape | ||
| ) |
Alustaa widgetin.
| width | |
| height | |
| shape |
Määrittely tiedoston Widget.cs rivillä 38.
Viittaukset Jypeli.Widget.InitAppearance() ja Jypeli.Widget.InitControl().
| Jypeli.Widget.Widget | ( | double | width, |
| double | height | ||
| ) |
| void Jypeli.Widget.Draw | ( | Matrix | parentTransformation | ) |
Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 22.
Viittaukset Jypeli.LineBatch.Begin(), Jypeli.Widget.BorderColor, Jypeli.Shape.Cache, Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.LineBatch.Draw(), Jypeli.Widget.DrawChildObjects(), Jypeli.Renderer.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawShape(), Jypeli.LineBatch.End(), Jypeli.Renderer.LightingEnabled, Jypeli.Graphics.LineBatch, Jypeli.ShapeCache.OutlineVertices, Jypeli.Angle.Radians ja Jypeli.Color.Transparent.
Uudelleentoteutetaan luokissa Jypeli.PushButton, Jypeli.Widgets.ProgressBar, Jypeli.MessageDisplay, Jypeli.LetterPicker, Jypeli.Label, Jypeli.InputBox, Jypeli.Widgets.BarGauge ja Jypeli.Widgets.Background.
Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.Widget.Draw() ja Jypeli.Widget.DrawChildObjects().
|
protectedvirtual |
Uudelleentoteutetaan luokassa Jypeli.ScrollableList< O >.
Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 78.
Viittaukset Jypeli.Widget.Widget() ja Jypeli.Widget.Draw().
Viitattu Jypeli.Widget.Draw().
|
private |
Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 12.
Viittaukset Jypeli.Widget.BorderColor ja Jypeli.Color.Transparent.
Viitattu Jypeli.Widget.Widget().
|
private |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 58.
Viittaukset Jypeli.Controls.ControlContexted.ControlContext, Jypeli.Controls.ListenContext.dynamicParent ja Jypeli.Controls.ListenContext.parentObject.
Viitattu Jypeli.Widget.InitControl().
| void Jypeli.Widget.InitControl | ( | ) |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.ListenContext(), Jypeli.Widget._context, Jypeli.Widget.ControlContext, Jypeli.Widget.InitChildContext(), Jypeli.Controls.ListenContext.IsDestroyed, Jypeli.Widget.RemoveListeners() ja Jypeli.Widget.ResetChildContext().
Viitattu Jypeli.Widget.Widget().
|
private |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 74.
Viittaukset Jypeli.Widget.associatedListeners.
Viitattu Jypeli.Widget.InitControl().
|
private |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 66.
Viittaukset Jypeli.Controls.ControlContexted.ControlContext, Jypeli.Controls.ListenContext.parentContext ja Jypeli.Controls.ListenContext.parentObject.
Viitattu Jypeli.Widget.InitControl().
|
private |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 8.
Viitattu Jypeli.Widget.InitControl().
Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä.
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.AddControls(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.AddControls(), Jypeli.Window.AddControls(), Jypeli.YesNoWindow.AddControls(), Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget >.AddListeners(), Jypeli.ListWidget< ScoreItem, ScoreItemWidget >.AddListeners(), Jypeli.PushButton.InitializeControls(), Jypeli.Widgets.Slider.InitializeControls(), Jypeli.InputBox.OnAdded() ja Jypeli.Widget.RemoveListeners().
|
getset |
Reunojen väri.
Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.InputBox.InputBox(), Jypeli.LetterPicker.Clone(), Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Widgets.BarGauge.Draw(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.Draw() ja Jypeli.Widget.InitAppearance().
|
getprotected set |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 24.
Viitattu Jypeli.Widgets.Slider.Slider() ja Jypeli.PushButton.Initialize().
|
get |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 16.
Viitattu Jypeli.Widget.InitControl(), Jypeli.Window.initialize() ja Jypeli.InputBox.InputText().
|
get |
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 25.
Viitattu Jypeli.Window.StartMoveWindow().
|
getset |
Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä.
Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 22.
Viitattu Jypeli.Game.InitDebugScreen(), Jypeli.Window.initialize(), Jypeli.Window.RestoreMouse() ja Jypeli.Window.ShowMouse().