Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.Widget luokkareferenssi

Käyttöliittymän komponentti. Lisää...

Luokan Jypeli.Widget luokkakaavio
Jypeli.ListWidget< T, O > Jypeli.MessageDisplay Jypeli.ScrollableList< O > Jypeli.Widgets.Background Jypeli.Widgets.BarGauge Jypeli.Widgets.BindableWidget Jypeli.Widgets.ScoreItemWidget Jypeli.Window

Julkiset jäsenfunktiot

 Widget (Animation animation)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (ILayout layout)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
void Draw (Matrix parentTransformation)
 
virtual void Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation)
 
void InitControl ()
 

Suojatut jäsenfunktiot

virtual void DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation)
 

Paketin attribuutit

List< ListenerassociatedListeners = new List<Listener>()
 Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää...
 

Ominaisuudet

Color BorderColor [get, set]
 Reunojen väri. Lisää...
 
bool CapturesMouse [get, protected set]
 
ListenContext ControlContext [get]
 
bool IsCapturingMouse [get]
 
bool IsModal [get, set]
 Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void InitAppearance ()
 
void InitChildContext (GameObject child)
 
void RemoveListeners ()
 
void ResetChildContext (GameObject child)
 

Yksityiset attribuutit

ListenContext _context = new ListenContext()
 

Yksityiskohtainen selite

Käyttöliittymän komponentti.

Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 5.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Widget() [1/4]

◆ Widget() [2/4]

Jypeli.Widget.Widget ( ILayout  layout)

Alustaa widgetin.

Parametrit
layout

Määrittely tiedoston Widget.cs rivillä 25.

Viittaukset Jypeli.Widget.InitAppearance() ja Jypeli.Widget.InitControl().

◆ Widget() [3/4]

Jypeli.Widget.Widget ( double  width,
double  height,
Shape  shape 
)

Alustaa widgetin.

Parametrit
width
height
shape

Määrittely tiedoston Widget.cs rivillä 38.

Viittaukset Jypeli.Widget.InitAppearance() ja Jypeli.Widget.InitControl().

◆ Widget() [4/4]

Jypeli.Widget.Widget ( double  width,
double  height 
)

Alustaa widgetin.

Parametrit
width
height

Määrittely tiedoston Widget.cs rivillä 50.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Draw() [1/2]

◆ Draw() [2/2]

virtual void Jypeli.Widget.Draw ( Matrix  parentTransformation,
Matrix  transformation 
)
virtual

◆ DrawChildObjects()

virtual void Jypeli.Widget.DrawChildObjects ( ref Matrix  parentTransformation,
ref Matrix  transformation,
ref Matrix  childTransformation 
)
protectedvirtual

Uudelleentoteutetaan luokassa Jypeli.ScrollableList< O >.

Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 78.

Viittaukset Jypeli.Widget.Widget() ja Jypeli.Widget.Draw().

Viitattu Jypeli.Widget.Draw().

◆ InitAppearance()

void Jypeli.Widget.InitAppearance ( )
private

Määrittely tiedoston Appearance.cs rivillä 12.

Viittaukset Jypeli.Widget.BorderColor ja Jypeli.Color.Transparent.

Viitattu Jypeli.Widget.Widget().

◆ InitChildContext()

void Jypeli.Widget.InitChildContext ( GameObject  child)
private

◆ InitControl()

◆ RemoveListeners()

void Jypeli.Widget.RemoveListeners ( )
private

Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 74.

Viittaukset Jypeli.Widget.associatedListeners.

Viitattu Jypeli.Widget.InitControl().

◆ ResetChildContext()

void Jypeli.Widget.ResetChildContext ( GameObject  child)
private

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _context

ListenContext Jypeli.Widget._context = new ListenContext()
private

Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 8.

Viitattu Jypeli.Widget.InitControl().

◆ associatedListeners

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ BorderColor

◆ CapturesMouse

bool Jypeli.Widget.CapturesMouse
getprotected set

Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 24.

Viitattu Jypeli.Widgets.Slider.Slider() ja Jypeli.PushButton.Initialize().

◆ ControlContext

ListenContext Jypeli.Widget.ControlContext
get

◆ IsCapturingMouse

bool Jypeli.Widget.IsCapturingMouse
get

Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 25.

Viitattu Jypeli.Window.StartMoveWindow().

◆ IsModal

bool Jypeli.Widget.IsModal
getset

Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä.

Määrittely tiedoston Control.cs rivillä 22.

Viitattu Jypeli.Game.InitDebugScreen(), Jypeli.Window.initialize(), Jypeli.Window.RestoreMouse() ja Jypeli.Window.ShowMouse().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavista tiedostoista: