![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa. Lisää...
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static void | BeginDrawingInsideShape (Shape shape, ref Matrix transformation) |
Makes all the subsequent draw calls until EndDrawingInsideShape limit the drawing inside shape (transformed by the matrix). Lisää... | |
| static void | DrawImage (Image texture, ref Matrix matrix, Vector wrapSize) |
| static void | DrawPolygon (Vector[] vertices, ref Matrix matrix, Color color) |
| static void | DrawRaySegment (RaySegment segment, ref Matrix matrix, Color color) |
| static void | DrawShape (Shape shape, ref Matrix matrix, Color color) |
| static void | DrawShape (Shape shape, ref Matrix transformation, ref Matrix textureTransformation, Image texture, Vector textureWrapSize, Color color) |
| Piirtää kuvion niin, että tekstuuri täyttää sen. Lisää... | |
| static void | DrawText (string text, ref Matrix transformation, Font font, Color color) |
| Piirtää tekstiä ruudulle Lisää... | |
| static void | DrawText (string text, Vector position, Font font, Color color) |
| Piirtää tekstiä ruudulle Lisää... | |
| static void | EndDrawingInsideShape () |
Paketin staattiset funktiot | |
| static void | DrawFilledShape (ShapeCache cache, ref Matrix matrix, Color color) |
| static void | DrawFilledShape (ShapeCache cache, ref Matrix matrix, Color color, BlendState blendState) |
| static void | DrawRectangle (ref Matrix matrix, Color color) |
| Piirtää suorakulmion. Lisää... | |
| static void | DrawVertices (Vector[] vertices, Matrix matrix, Color color) |
Ominaisuudet | |
| static bool | LightingEnabled [get, set] |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static void | DrawImageTexture (Image texture, Matrix matrix, GraphicsDevice device, VertexPositionTexture[] tempVertices) |
| static VertexPositionTexture[] | MakeTextureVertices (Vector wrapSize) |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
| static DepthStencilState | currentStencilState = DepthStencilState.None |
| static readonly DepthStencilState | drawAccordingToStencilBufferState |
| static readonly DepthStencilState | drawShapeToStencilBufferState |
| static bool | isDrawingInsideShape = false |
| static readonly BlendState | NoDrawingToScreenBufferBlendState |
| static readonly Int16[] | textureTriangleIndices |
| Indices that form two triangles from the vertex array. Lisää... | |
| static readonly VertexPositionTexture[] | textureVertices |
| Vertices that form a rectangle on which to draw textures. Lisää... | |
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa.
Toteutus on yksinkertainen ja siten hidas. Jos on paljon samankaltaisia piirrettäviä kohteita, niin käytä mielummin Batch-luokkia.
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 47.
|
static |
Makes all the subsequent draw calls until EndDrawingInsideShape limit the drawing inside shape (transformed by the matrix).
The draw calls between Begin and End must not change the DepthStencilState of the graphics device. If drawing is done with a sprite batch, the spritebatch.Begin call must be given the DepthStencilState that can be obtained from currentStencilState variable.
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 238.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Color.Black, Jypeli.Shape.Cache, Jypeli.Renderer.currentStencilState, Jypeli.Renderer.drawAccordingToStencilBufferState, Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.drawShapeToStencilBufferState, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Renderer.isDrawingInsideShape, Jypeli.Renderer.NoDrawingToScreenBufferBlendState, Jypeli.ShapeCache.Triangles ja Jypeli.Color.White.
Viitattu Jypeli.Widgets.ProgressBar.Draw(), Jypeli.ScrollableList< O >.DrawChildObjects() ja Jypeli.Renderer.DrawShape().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 365.
Viitattu Jypeli.Renderer.BeginDrawingInsideShape(), Jypeli.Widgets.BarGauge.Draw(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.Draw(), Jypeli.PushButton.Draw() ja Jypeli.Renderer.DrawShape().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 370.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Graphics.GetColorEffect(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.IndexTriangle.i1, Jypeli.IndexTriangle.i2, Jypeli.IndexTriangle.i3, Jypeli.Renderer.LightingEnabled, Jypeli.Graphics.ResetSamplerState(), Jypeli.Graphics.SetSamplerState(), Jypeli.ShapeCache.Triangles, Jypeli.ShapeCache.Vertices, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 122.
Viittaukset Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Widgets.Background.Draw(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.Draw() ja Jypeli.Renderer.DrawShape().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 211.
Viittaukset Jypeli.Graphics.GetTextureEffect(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Renderer.LightingEnabled, Jypeli.Graphics.ResetSamplerState(), Jypeli.Graphics.SetSamplerState(), Jypeli.Renderer.textureTriangleIndices ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawImage().
|
static |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 410.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Graphics.GetColorEffect(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Renderer.LightingEnabled, Jypeli.Graphics.ResetSamplerState(), Jypeli.Graphics.SetSamplerState(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Widgets.BarGauge.Draw(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.Draw(), Jypeli.Renderer.DrawRectangle() ja Jypeli.Renderer.DrawShape().
|
static |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 327.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.RaySegment.Direction, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.RaySegment.Length, Jypeli.RaySegment.Origin, Jypeli.Graphics.ResetSamplerState(), Jypeli.Graphics.SetSamplerState(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawShape().
Piirtää suorakulmion.
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 353.
Viittaukset Jypeli.Renderer.DrawPolygon().
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 311.
Viittaukset Jypeli.Shape.Cache, Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.ShapeCache.OutlineVertices ja Jypeli.ShapeCache.Triangles.
|
static |
Piirtää kuvion niin, että tekstuuri täyttää sen.
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 304.
Viittaukset Jypeli.Renderer.BeginDrawingInsideShape(), Jypeli.Renderer.DrawImage() ja Jypeli.Renderer.EndDrawingInsideShape().
Viitattu Jypeli.Layer.Draw() ja Jypeli.Widget.Draw().
|
static |
Piirtää tekstiä ruudulle
| text | Teksti |
| transformation | Transformaatio |
| font | Fontti |
| color | Tekstin väri |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 290.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Renderer.currentStencilState, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.ScreenView.Size, Jypeli.Graphics.SpriteBatch, Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords() ja Jypeli.Font.XnaFont.
|
static |
Piirtää tekstiä ruudulle
| text | Teksti |
| position | Paikka |
| font | Fontti |
| color | Tekstin väri |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 272.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Game.Screen, Jypeli.ScreenView.Size, Jypeli.Graphics.SpriteBatch, Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords() ja Jypeli.Font.XnaFont.
Viitattu Jypeli.LetterPicker.Draw() ja Jypeli.Label.Draw().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 453.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Color.Red, Jypeli.Graphics.ResetSamplerState(), Jypeli.Graphics.SetSamplerState(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 256.
Viittaukset Jypeli.Renderer.currentStencilState, Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Renderer.isDrawingInsideShape.
Viitattu Jypeli.Widgets.ProgressBar.Draw(), Jypeli.ScrollableList< O >.DrawChildObjects() ja Jypeli.Renderer.DrawShape().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 95.
Viittaukset Jypeli.Renderer.textureVertices, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawImage().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 93.
Viitattu Jypeli.Renderer.BeginDrawingInsideShape(), Jypeli.Renderer.DrawText() ja Jypeli.Renderer.EndDrawingInsideShape().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 84.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 76.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 92.
Viitattu Jypeli.Renderer.BeginDrawingInsideShape() ja Jypeli.Renderer.EndDrawingInsideShape().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 71.
|
staticprivate |
Indices that form two triangles from the vertex array.
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 63.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawImageTexture().
|
staticprivate |
Vertices that form a rectangle on which to draw textures.
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 52.
Viitattu Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices().
|
staticgetset |
Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 69.
Viitattu Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Layer.DrawChildObjects(), Jypeli.Layer.DrawEfficientlyInNoParticularOrder(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Layer.DrawInOrderFromFirstToLast(), Jypeli.Layer.DrawObjectsWithImages(), Jypeli.Layer.DrawObjectsWithoutImages() ja Jypeli.Renderer.DrawPolygon().