 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
30 using System.Collections.Generic;
56 get {
return Device.Accelerometer; }
104 get {
return false; }
107 #if WINDOWS_PHONE || ANDROID
108 public new bool IsMouseVisible
110 get {
return false; }
132 #if !WINDOWS_PHONE && !ANDROID
137 #if WINDOWS_PHONE || ANDROID
144 IsMouseVisible =
true;
191 if ( lo == obj || co ==
null )
214 if ( lo == obj || co ==
null )
ListenContext ControlContext
static Device Device
Laite jolla peliä pelataan.
GamePad ControllerTwo
Toinen peliohjain.
void Add(string message)
Lisää uuden viestin näkymään.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
BackButton PhoneBackButton
Puhelimen takaisin-näppäin.
GamePad ControllerFour
Neljäs peliohjain.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
GamePad ControllerOne
Ensimmäinen peliohjain.
Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
List< GamePad > GameControllers
Lista kaikista peliohjaimista järjestyksessä.
void ShowControlHelp(Controller controller)
Näyttää kontrollien ohjetekstit tietylle ohjaimelle.
void ClearControls()
Poistaa kaikki ohjainkuuntelijat.
void DeactivateObject(ControlContexted obj)
void ActivateObject(ControlContexted obj)
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
void ShowControlHelp()
Näyttää kontrollien ohjetekstit.
TouchPanel TouchPanel
Kosketusnäyttö
GamePad ControllerThree
Kolmas peliohjain.
List< Controller > _controllers
SynchronousList< Layer > Layers
Kerrokset, joilla pelioliot viihtyvät.
void UpdateControls(Time gameTime)
SynchronousList< IGameObject > Objects
ListenContext ControlContext
Pelin pääohjainkonteksti.