 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
50 public int Id {
get;
private set; }
55 public object Tag {
get;
set; }
123 public TouchLocationState
State {
get;
internal set; }
128 this.
Id = location.Id;
129 this._position = this._previousPosition = location.Position;
132 internal Touch( Vector2 position, Vector2 movement )
134 this._position = position;
135 this._movement = movement;
138 internal void Update( TouchLocation location )
143 State = location.State;
Matrix GetScreenTransform()
Palauttaa transformaatiomatriisin jolla voi ottaa huomioon ruudun kokoon, kiertoon ja paikkaan tehdyt...
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
Vector2 _previousPosition
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
Touch(ScreenView screen, TouchLocation location)
Vector ViewportSize
Näytön todellinen koko.
Vector MovementOnScreen
Kosketuksen liike ruudulla.
Vector PositionOnWorld
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
void Update(TouchLocation location)
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin....
Vector PrevPositionOnScreen
Kosketuksen edellinen paikka ruudulla.
Vector Transform(Matrix matrix)
Kertoo vektorin matriisilla.
Vector PositionOnScreen
Kosketuksen paikka ruudulla.
Kosketuspaneelin kosketus.
Vector MovementOnWorld
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
Vector PrevPositionOnWorld
Kosketuksen edellinen paikka pelimaailmassa.
static Vector FromXnaCoords(Vector2 position, Vector screenSize, Vector objectSize)
Muuntaa XNA:n ruutukoordinaateista Jypelin ruutukoordinaateiksi.
int Id
Id-tunnus tälle kosketukselle.
Vector ScreenToWorld(Vector point)
Muuntaa annetun pisteen ruutukoordinaateista maailmankoordinaatteihin.
object Tag
Vapaasti asetettava muuttuja.
Touch(Vector2 position, Vector2 movement)