Jypeli  9
The simple game programming library
Widget.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using Jypeli.Controls;
2 
3 namespace Jypeli
4 {
8  public partial class Widget : GameObject, ControlContexted, CustomDrawable
9  {
14  public Widget( Animation animation )
15  : base( animation )
16  {
18  InitControl();
19  }
20 
25  public Widget( ILayout layout )
26  : base( layout )
27  {
29  InitControl();
30  }
31 
38  public Widget( double width, double height, Shape shape )
39  : base( width, height, shape )
40  {
42  InitControl();
43  }
44 
50  public Widget( double width, double height )
51  : this( width, height, Shape.Rectangle )
52  {
53  }
54  }
55 }
Jypeli.Controls.ControlContexted
Definition: ListenContext.cs:115
Jypeli.Widget.Widget
Widget(double width, double height, Shape shape)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:38
Jypeli
Definition: Automobile.cs:5
Jypeli.Rectangle
Suorakulmio.
Definition: Shapes.cs:318
Jypeli.Shape
Kuvio.
Definition: Shapes.cs:47
Jypeli.Widget.Widget
Widget(ILayout layout)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:25
Jypeli.Widget.InitControl
void InitControl()
Definition: Control.cs:47
Jypeli.ILayout
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
Definition: ILayout.cs:84
Jypeli.Widget.Widget
Widget(double width, double height)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:50
Jypeli.Controls
Definition: Controller.cs:34
Jypeli.Animation
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
Definition: Animation.cs:62
Jypeli.Widget.InitAppearance
void InitAppearance()
Definition: Appearance.cs:12
Jypeli.Widget.Widget
Widget(Animation animation)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:14