![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Näppäimistö. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| ButtonState | GetKeyState (Key k) |
Palauttaa annetun näppäimen tilan (ks. ButtonState). Lisää... | |
| bool | IsAltDown () |
| Tarkistaa, onko kumpikaan alt-näppäimistä painettuna. Lisää... | |
| bool | IsCtrlDown () |
| Tarkistaa, onko kumpikaan ctrl-näppäimistä painettuna. Lisää... | |
| bool | IsShiftDown () |
| Tarkistaa, onko kumpikaan shift-näppäimistä painettuna. Lisää... | |
| Listener | Listen (Key k, ButtonState state, Action handler, string helpText) |
| Kuuntelee näppäinten painalluksia. Lisää... | |
| Listener | Listen< T > (Key k, ButtonState state, Action< T > handler, string helpText, T p) |
| Kuuntelee näppäinten painalluksia. Lisää... | |
| Listener | Listen< T1, T2 > (Key k, ButtonState state, Action< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
| Kuuntelee näppäinten painalluksia. Lisää... | |
| Listener | Listen< T1, T2, T3 > (Key k, ButtonState state, Action< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| Kuuntelee näppäinten painalluksia. Lisää... | |
| Listener | Listen< T1, T2, T3, T4 > (Key k, ButtonState state, Action< T1, T2, T3, T4 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
| Kuuntelee näppäinten painalluksia. Lisää... | |
| void | ListenArrows (ButtonState state, Action< Vector > handler, String helpText) |
| Kuuntelee nuolinäppäimiä. Lisää... | |
| void | ListenArrows< T1 > (ButtonState state, Action< Vector, T1 > handler, String helpText, T1 p1) |
| Kuuntelee nuolinäppäimiä. Lisää... | |
| void | ListenArrows< T1, T2 > (ButtonState state, Action< Vector, T1, T2 > handler, String helpText, T1 p1, T2 p2) |
| Kuuntelee nuolinäppäimiä. Lisää... | |
| void | ListenArrows< T1, T2, T3 > (ButtonState state, Action< Vector, T1, T2, T3 > handler, String helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| Kuuntelee nuolinäppäimiä. Lisää... | |
| void | ListenWSAD (ButtonState state, Action< Vector > handler, String helpText) |
| Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä. Lisää... | |
| void | ListenWSAD< T1 > (ButtonState state, Action< Vector, T1 > handler, String helpText, T1 p1) |
| Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä. Lisää... | |
| void | ListenWSAD< T1, T2 > (ButtonState state, Action< Vector, T1, T2 > handler, String helpText, T1 p1, T2 p2) |
| Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä. Lisää... | |
| void | ListenWSAD< T1, T2, T3 > (ButtonState state, Action< Vector, T1, T2, T3 > handler, String helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä. Lisää... | |
Paketin funktiot | |
| Keyboard () | |
| override KeyboardState | GetState () |
Tapahtumat | |
| Action< char > | TextInput |
| Tapahtuu kun tekstiä syötetään näppäimistöltä. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| string | GetKeyName (Key k) |
| ChangePredicate< KeyboardState > | MakeTriggerRule (Key k, ButtonState state) |
Näppäimistö.
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 40.
|
package |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.Game.Instance ja Jypeli.Keyboard.TextInput.
|
private |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 84.
Viitattu Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Keyboard.Listen< T >(), Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2, T3 >() ja Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2, T3, T4 >().
| ButtonState Jypeli.Keyboard.GetKeyState | ( | Key | k | ) |
Palauttaa annetun näppäimen tilan (ks. ButtonState).
| k | Näppäin. |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 105.
Viitattu Jypeli.Game.UpdateDebugScreen().
|
package |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 57.
| bool Jypeli.Keyboard.IsAltDown | ( | ) |
Tarkistaa, onko kumpikaan alt-näppäimistä painettuna.
true jos alhaalla, muuten painettuna. Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 149.
| bool Jypeli.Keyboard.IsCtrlDown | ( | ) |
Tarkistaa, onko kumpikaan ctrl-näppäimistä painettuna.
true jos alhaalla, muuten painettuna. Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 138.
| bool Jypeli.Keyboard.IsShiftDown | ( | ) |
Tarkistaa, onko kumpikaan shift-näppäimistä painettuna.
true jos alhaalla, muuten painettuna. Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 127.
| Listener Jypeli.Keyboard.Listen | ( | Key | k, |
| ButtonState | state, | ||
| Action | handler, | ||
| string | helpText | ||
| ) |
Kuuntelee näppäinten painalluksia.
| k | Näppäin |
| state | Näppäimen tila |
| handler | Mitä tehdään |
| helpText | Ohjeteksti |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 161.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.GetKeyName() ja Jypeli.Keyboard.MakeTriggerRule().
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.AddControls(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.AddControls(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddDefaultControls(), Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget >.AddListeners(), Jypeli.InputWindow.AddListeners(), Jypeli.ListWidget< ScoreItem, ScoreItemWidget >.AddListeners(), Jypeli.PushButton.AddShortcut(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2, T3 >(), Jypeli.InputBox.OnAdded() ja Jypeli.Game.OnNoAudioHardwareException().
| Listener Jypeli.Keyboard.Listen< T > | ( | Key | k, |
| ButtonState | state, | ||
| Action< T > | handler, | ||
| string | helpText, | ||
| T | p | ||
| ) |
Kuuntelee näppäinten painalluksia.
| T | Parametrin tyyppi |
| k | Näppäin |
| state | Näppäimen tila |
| handler | Mitä tehdään |
| helpText | Ohjeteksti |
| p | Parametri |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 176.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.GetKeyName() ja Jypeli.Keyboard.MakeTriggerRule().
| Listener Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2 > | ( | Key | k, |
| ButtonState | state, | ||
| Action< T1, T2 > | handler, | ||
| string | helpText, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2 | ||
| ) |
Kuuntelee näppäinten painalluksia.
| T1 | 1. parametrin tyyppi |
| T2 | 2. parametrin tyyppi |
| k | Näppäin |
| state | Näppäimen tila |
| handler | Mitä tehdään |
| helpText | Ohjeteksti |
| p1 | 1. parametri |
| p2 | 2. parametri |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 193.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.GetKeyName() ja Jypeli.Keyboard.MakeTriggerRule().
| Listener Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2, T3 > | ( | Key | k, |
| ButtonState | state, | ||
| Action< T1, T2, T3 > | handler, | ||
| string | helpText, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3 | ||
| ) |
Kuuntelee näppäinten painalluksia.
| T1 | 1. parametrin tyyppi |
| T2 | 2. parametrin tyyppi |
| T3 | 3. parameterin tyyppi |
| k | Näppäin |
| state | Näppäimen tila |
| handler | Mitä tehdään |
| helpText | Ohjeteksti |
| p1 | 1. parametri |
| p2 | 2. parametri |
| p3 | 3. parametri |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 212.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.GetKeyName() ja Jypeli.Keyboard.MakeTriggerRule().
| Listener Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2, T3, T4 > | ( | Key | k, |
| ButtonState | state, | ||
| Action< T1, T2, T3, T4 > | handler, | ||
| string | helpText, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3, | ||
| T4 | p4 | ||
| ) |
Kuuntelee näppäinten painalluksia.
| T1 | 1. parametrin tyyppi |
| T2 | 2. parametrin tyyppi |
| T3 | 3. parametrin tyyppi |
| T4 | 4. parametrin tyyppi |
| k | Näppäin |
| state | Näppäimen tila |
| handler | Mitä tehdään |
| helpText | Ohjeteksti |
| p1 | 1. parametri |
| p2 | 2. parametri |
| p3 | 3. parametri |
| p4 | 4. parametri |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 233.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.GetKeyName() ja Jypeli.Keyboard.MakeTriggerRule().
| void Jypeli.Keyboard.ListenArrows | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector > | handler, | ||
| String | helpText | ||
| ) |
Kuuntelee nuolinäppäimiä.
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 316.
| void Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1 > | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector, T1 > | handler, | ||
| String | helpText, | ||
| T1 | p1 | ||
| ) |
Kuuntelee nuolinäppäimiä.
| T1 | Ensimmäisen oman parametrin tyyppi |
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
| p1 | Ensimmäisen oman parametrin arvo |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 332.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Vector.UnitX ja Jypeli.Vector.UnitY.
| void Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2 > | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector, T1, T2 > | handler, | ||
| String | helpText, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2 | ||
| ) |
Kuuntelee nuolinäppäimiä.
| T1 | Ensimmäisen oman parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen oman parametrin tyyppi |
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
| p1 | Ensimmäisen oman parametrin arvo |
| p2 | Toisen oman parametrin arvo |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 350.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Vector.UnitX ja Jypeli.Vector.UnitY.
| void Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2, T3 > | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector, T1, T2, T3 > | handler, | ||
| String | helpText, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3 | ||
| ) |
Kuuntelee nuolinäppäimiä.
| T1 | Ensimmäisen oman parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen oman parametrin tyyppi |
| T3 | Kolmannen oman parametrin tyyppi |
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
| p1 | Ensimmäisen oman parametrin arvo |
| p2 | Toisen oman parametrin arvo |
| p3 | Kolmannen oman parameterin arvo |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 370.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Vector.UnitX ja Jypeli.Vector.UnitY.
| void Jypeli.Keyboard.ListenWSAD | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector > | handler, | ||
| String | helpText | ||
| ) |
Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä.
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 246.
| void Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1 > | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector, T1 > | handler, | ||
| String | helpText, | ||
| T1 | p1 | ||
| ) |
Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä.
| T1 | Ensimmäisen oman parametrin tyyppi |
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
| p1 | Ensimmäisen oman parametrin arvo |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 262.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Vector.UnitX ja Jypeli.Vector.UnitY.
| void Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2 > | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector, T1, T2 > | handler, | ||
| String | helpText, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2 | ||
| ) |
Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä.
| T1 | Ensimmäisen oman parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen oman parametrin tyyppi |
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
| p1 | Ensimmäisen oman parametrin arvo |
| p2 | Toisen oman parametrin arvo |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 280.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Vector.UnitX ja Jypeli.Vector.UnitY.
| void Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2, T3 > | ( | ButtonState | state, |
| Action< Vector, T1, T2, T3 > | handler, | ||
| String | helpText, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3 | ||
| ) |
Kuuntelee W, S, A ja D -näppäimiä.
| T1 | Ensimmäisen oman parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen oman parametrin tyyppi |
| T3 | Kolmannen oman parametrin tyyppi |
| state | Näppäinten kuunneltava tila |
| handler | Tapahtumakäsittelijä. Ensimmäinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori. |
| helpText | Ohjeteksti. |
| p1 | Ensimmäisen oman parametrin arvo |
| p2 | Toisen oman parametrin arvo |
| p3 | Kolmannen oman parametrin arvo |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 300.
Viittaukset Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Vector.UnitX ja Jypeli.Vector.UnitY.
|
private |
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 62.
Viitattu Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Keyboard.Listen< T >(), Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2, T3 >() ja Jypeli.Keyboard.Listen< T1, T2, T3, T4 >().
| Action<char> Jypeli.Keyboard.TextInput |
Tapahtuu kun tekstiä syötetään näppäimistöltä.
Määrittely tiedoston Keyboard.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Keyboard.Keyboard().