2 using Microsoft.Xna.Framework;
11 private double addTime;
18 : base(
Game.LoadImageFromResources(
"smoke"), 100)
30 : base(particleImage, (int)width*4)
57 MinRotationSpeed = -MathHelper.PiOver4;
58 MaxRotationSpeed = MathHelper.PiOver4;
81 for (
int i = 0; i < (int)Math.Ceiling(width/50); i++)
83 base.AddEffect(
RandomGen.
NextDouble(Position.X - width / 2, Position.X + width / 2), Position.Y, 2);
98 base.InitializeParticle(p, position);
Smoke(Image particleImage, double width)
Savu, johon vaikuttaa tuuli ja jonka tekstuuria ja leveyttä voi vaihtaa.
Järjestelmä partikkelien käsittelyyn
Smoke()
Savu, johon vaikuttaa tuuli
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
Satunnaisgeneraattori. Luo satunnaisia arvoja, mm. lukuja, vektoreita sekä kulmia.
static double NextDouble(double min, double max)
Palauttaa satunnaisen liukuluvun parametrien
override Vector GiveRandomDirection()
Lasketaan savun suunnalle satunnaisuutta
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
Vector Acceleration
Partikkelin kiihtyvyys
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
override void InitializeParticles()
Määritetään oletusarvot efektille
override void Update(Time time)
Päivitetään savua
static Vector Wind
Tuuli. Vaikuttaa vain efekteihin
override void InitializeParticle(Particle p, Vector position)
Alustetaan partikkeli
static Angle FromDegrees(double degree)
Luo kulman annettujen asteiden mukaan.