Jypeli  9
The simple game programming library
Projectile.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 namespace Jypeli.Assets
2 {
6  public class Projectile : PhysicsObject
7  {
8  private Projectile( double radius, double mass )
9  : base( radius * 2, radius * 2, Shape.Circle )
10  {
11  Mass = mass;
12  }
13 
14  private Projectile( double width, double height, double mass )
15  : base( width, height, Shape.Rectangle )
16  {
17  Mass = mass;
18  }
19 
23  public Projectile( double radius, double mass, string imageName )
24  : this( radius, mass )
25  {
26  Image = Game.LoadImageFromResources( imageName ); ;
27  }
28 
32  public Projectile( double radius, double mass, Color color )
33  : this( radius, mass )
34  {
35  Color = color;
36  }
37 
41  public Projectile( double width, double height, double mass, string imageName )
42  : this( width, height, mass )
43  {
44  Image = Game.LoadImageFromResources( imageName );
45  }
46 
50  public Projectile( double width, double height, double mass, Color color )
51  : this( width, height, mass )
52  {
53  Color = color;
54  }
55  }
56 }
Jypeli.Assets.Projectile.Projectile
Projectile(double radius, double mass)
Definition: Projectile.cs:8
Jypeli.Assets.Projectile
Ammus.
Definition: Projectile.cs:7
Jypeli.Rectangle
Suorakulmio.
Definition: Shapes.cs:318
Jypeli.Shape
Kuvio.
Definition: Shapes.cs:47
Jypeli.Assets.Projectile.Projectile
Projectile(double width, double height, double mass, string imageName)
Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen kuvan kanssa.
Definition: Projectile.cs:41
Jypeli.Assets.Projectile.Projectile
Projectile(double width, double height, double mass)
Definition: Projectile.cs:14
Jypeli.Assets.Projectile.Projectile
Projectile(double radius, double mass, Color color)
Alustaa uuden pyöreän ammuksen värin kanssa.
Definition: Projectile.cs:32
Jypeli.Assets.Projectile.Projectile
Projectile(double radius, double mass, string imageName)
Alustaa uuden pyöreän ammuksen kuvan kanssa.
Definition: Projectile.cs:23
Jypeli.Game.LoadImageFromResources
static Image LoadImageFromResources(string name)
Lataa kuvan Jypelin sisäisistä resursseista.
Definition: Content.cs:84
Jypeli.Color
Väri.
Definition: Color.cs:13
Jypeli.Image
Kuva.
Definition: Image.cs:29
Jypeli.PhysicsObject
Definition: Collisions.cs:6
Jypeli.Assets
Definition: Automobile.cs:5
Jypeli.PhysicsObject.Mass
double Mass
Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pys...
Definition: Inertia.cs:14
Jypeli.Game
Definition: Content.cs:46
Jypeli.Assets.Projectile.Projectile
Projectile(double width, double height, double mass, Color color)
Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen värin kanssa.
Definition: Projectile.cs:50