Jypeli
9
The simple game programming library
BackButton.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1
using
System
;
2
using
Jypeli
.
Controls
;
3
using
Microsoft
.
Xna
.
Framework
;
4
using
Microsoft
.
Xna
.
Framework
.Input;
5
6
using
XnaGamePad
=
Microsoft
.
Xna
.
Framework
.Input.GamePad;
7
//using XnaButtons = Microsoft.Xna.Framework.Input.Buttons;
8
9
namespace
Jypeli
10
{
14
public
class
BackButton
:
Controller
<bool, Button>
15
{
16
internal
override
bool
GetState
()
17
{
18
return
XnaGamePad
.GetState( PlayerIndex.One ).IsButtonDown( Buttons.Back );
19
}
20
21
private
static
bool
ButtonDown
(
bool
prev,
bool
curr )
22
{
23
return
curr;
24
}
25
31
public
Listener
Listen
( Action handler,
string
helpText )
32
{
33
return
AddListener(
BackButton
.
ButtonDown
,
Button
.Back,
"Back"
, helpText, handler );
34
}
35
43
public
Listener
Listen<T>
( Action handler,
string
helpText, T p )
44
{
45
return
AddListener(
BackButton
.
ButtonDown
,
Button
.Back,
"Back"
, helpText, handler, p );
46
}
47
57
public
Listener
Listen<T1, T2>
( Action handler,
string
helpText, T1 p1, T2 p2 )
58
{
59
return
AddListener(
BackButton
.
ButtonDown
,
Button
.Back,
"Back"
, helpText, handler, p1, p2 );
60
}
61
73
public
Listener
Listen<T1, T2, T3>
( Action handler,
string
helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3 )
74
{
75
return
AddListener(
BackButton
.
ButtonDown
,
Button
.Back,
"Back"
, helpText, handler, p1, p2, p3 );
76
}
77
78
public
void
Enable
()
79
{
80
EnableAll();
81
}
82
83
public
void
Disable
()
84
{
85
DisableAll();
86
}
87
}
88
}
Microsoft.Xna
Definition:
JypeliContentManager.cs:6
Jypeli.Listener
Ohjaintapahtumien kuuntelija.
Definition:
Listener.cs:50
Jypeli
Definition:
Automobile.cs:5
Jypeli.BackButton.Disable
void Disable()
Definition:
BackButton.cs:83
Microsoft
Definition:
JypeliContentManager.cs:6
Microsoft.Xna.Framework
Definition:
JypeliContentManager.cs:6
Jypeli.BackButton.Listen< T1, T2, T3 >
Listener Listen< T1, T2, T3 >(Action handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
Kuuntelee puhelimen takaisin-näppäintä.
Definition:
BackButton.cs:73
Jypeli.BackButton.GetState
override bool GetState()
Definition:
BackButton.cs:16
XnaGamePad
Microsoft.Xna.Framework.Input.GamePad XnaGamePad
Definition:
BackButton.cs:6
Jypeli.BackButton
Puhelimen (tai peliohjaimen) takaisin-näppäin.
Definition:
BackButton.cs:15
Jypeli.Controls
Definition:
Controller.cs:34
Jypeli.BackButton.Listen
Listener Listen(Action handler, string helpText)
Kuuntelee puhelimen takaisin-näppäintä.
Definition:
BackButton.cs:31
Jypeli.Button
Button
Definition:
Button.cs:35
Jypeli.BackButton.ButtonDown
static bool ButtonDown(bool prev, bool curr)
Definition:
BackButton.cs:21
Jypeli.BackButton.Listen< T >
Listener Listen< T >(Action handler, string helpText, T p)
Kuuntelee puhelimen takaisin-näppäintä.
Definition:
BackButton.cs:43
Jypeli.BackButton.Listen< T1, T2 >
Listener Listen< T1, T2 >(Action handler, string helpText, T1 p1, T2 p2)
Kuuntelee puhelimen takaisin-näppäintä.
Definition:
BackButton.cs:57
System
Definition:
CFFauxAttributes.cs:29
Jypeli.BackButton.Enable
void Enable()
Definition:
BackButton.cs:78
Jypeli.Controls.Controller
Ohjainlaite.
Definition:
Controller.cs:39
Jypeli
Controls
BackButton
BackButton.cs
Generoinut projektille Jypeli Sat Oct 17 2020 19:03:13
1.8.20