 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
114 public Window(
double width,
double height )
115 : base( width, height )
117 SizingByLayout =
false;
128 return new Vector( screen.Width * ( 7.0 / 8.0 ), screen.Height * ( 7.0 / 8.0 ) );
178 if (
Game ==
null )
return;
179 foreach (var obj
in Objects)
215 if ( Parent !=
null )
216 Parent.Remove(
this );
Window(double width, double height)
Alustaa uuden ikkunan.
Listener Listen(MouseButton button, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia.
Vector PositionOnScreen
Kursorin paikka ruutukoordinaateissa.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
Color InactiveColor
Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen.
void Close()
Sulkee ikkunan.
Color ActiveColor
Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen.
WindowHandler Closed
Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapa...
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
override Color Color
Ikkunan väri.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
void Remove(IGameObject o)
Poistaa olion pelistä. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy-metodia.
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Listener ListenOn(GameObject obj, HoverState hoverstate, MouseButton button, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
static Color Darker(Color c, int howMuch)
Antaa tummemman värin. Vähentaa jokaista kolmea osaväriä arvon howMuch verran.
void Window_Deactivated()
override Vector GetMaximumSize()
Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle.
delegate void WindowHandler(Window sender)
Ikkunatapahtumien käsittelijä.
Window()
Alustaa uuden ikkunan.