![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Ikkuna. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Window () | |
| Alustaa uuden ikkunan. Lisää... | |
| Window (double width, double height) | |
| Alustaa uuden ikkunan. Lisää... | |
| void | Close () |
| Sulkee ikkunan. Lisää... | |
| delegate void | WindowHandler (Window sender) |
| Ikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
| Widget (Animation animation) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height, Shape shape) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (ILayout layout) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| void | Draw (Matrix parentTransformation) |
| virtual void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
| void | InitControl () |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| override Vector | GetMaximumSize () |
| Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
| virtual void | DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation) |
Ominaisuudet | |
| Color | ActiveColor [get, set] |
| Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen. Lisää... | |
| override Color | Color [get, set] |
| Ikkunan väri. Lisää... | |
| Color | InactiveColor [get, set] |
| Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget | |
| Color | BorderColor [get, set] |
| Reunojen väri. Lisää... | |
| bool | CapturesMouse [get, protected set] |
| ListenContext | ControlContext [get] |
| bool | IsCapturingMouse [get] |
| bool | IsModal [get, set] |
Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää... | |
Tapahtumat | |
| WindowHandler | Closed |
| Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | AddControls () |
| void | EndMoveWindow () |
| void | initialize () |
| void | MoveWindow () |
| void | OnClosed () |
| void | RestoreMouse () |
| void | ShowMouse () |
| void | StartMoveWindow () |
| void | Window_Activated () |
| void | Window_Deactivated () |
Yksityiset attribuutit | |
| Color | _actColor = new Color( 255, 255, 255, 200 ) |
| Color | _actTitle = new Color( 255, 255, 255, 100 ) |
| Color | _inactColor = new Color( 50, 50, 50, 50 ) |
| Color | _inactTitle = new Color( 128, 128, 128, 50 ) |
| Vector | movementCenter = Vector.Zero |
| bool | moving = false |
| bool | prevMouseVisible = true |
Additional Inherited Members | |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget | |
| List< Listener > | associatedListeners = new List<Listener>() |
| Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää... | |
| Jypeli.Window.Window | ( | ) |
Alustaa uuden ikkunan.
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 103.
Viittaukset Jypeli.Window.initialize().
| Jypeli.Window.Window | ( | double | width, |
| double | height | ||
| ) |
Alustaa uuden ikkunan.
| width | Leveys. |
| height | Korkeus. |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 114.
Viittaukset Jypeli.Window.initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 168.
Viittaukset Jypeli.Widget.associatedListeners, Jypeli.Window.EndMoveWindow(), Jypeli.Mouse.Listen(), Jypeli.Mouse.ListenOn(), Jypeli.Game.Mouse, Jypeli.Window.MoveWindow() ja Jypeli.Window.StartMoveWindow().
Viitattu Jypeli.Window.initialize().
| void Jypeli.Window.Close | ( | ) |
Sulkee ikkunan.
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 213.
Viittaukset Jypeli.Game.Remove().
Viitattu Jypeli.MessageWindow.MessageWindow(), Jypeli.MessageWindow.AddListeners(), Jypeli.MultiSelectWindow.ButtonClicked(), Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget >.CreateButtonRow() ja Jypeli.Widgets.SplashScreen.ResumeLoad().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 195.
Viittaukset Jypeli.Window.moving.
Viitattu Jypeli.Window.AddControls().
|
protected |
Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle.
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 125.
Viittaukset Jypeli.Game.Screen.
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 131.
Viittaukset Jypeli.Window.AddControls(), Jypeli.Game.AssertInitialized(), Jypeli.Widget.ControlContext, Jypeli.Widget.IsModal, Jypeli.Window.OnClosed(), Jypeli.Window.RestoreMouse(), Jypeli.Window.ShowMouse(), Jypeli.Window.Window_Activated() ja Jypeli.Window.Window_Deactivated().
Viitattu Jypeli.Window.Window().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 189.
Viittaukset Jypeli.Game.Mouse, Jypeli.Window.movementCenter, Jypeli.Window.moving ja Jypeli.Mouse.PositionOnScreen.
Viitattu Jypeli.Window.AddControls().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 94.
Viittaukset Jypeli.Window.Closed.
Viitattu Jypeli.Window.initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 159.
Viittaukset Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Widget.IsModal ja Jypeli.Window.prevMouseVisible.
Viitattu Jypeli.Window.initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 147.
Viittaukset Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Widget.IsModal ja Jypeli.Window.prevMouseVisible.
Viitattu Jypeli.Window.initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 176.
Viittaukset Jypeli.Widget.IsCapturingMouse, Jypeli.Game.Mouse, Jypeli.Window.movementCenter, Jypeli.Window.moving ja Jypeli.Mouse.PositionOnScreen.
Viitattu Jypeli.Window.AddControls().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 200.
Viittaukset Jypeli.Window.ActiveColor.
Viitattu Jypeli.Window.initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 205.
Viittaukset Jypeli.Window.InactiveColor.
Viitattu Jypeli.Window.initialize().
| delegate void Jypeli.Window.WindowHandler | ( | Window | sender | ) |
Ikkunatapahtumien käsittelijä.
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.Window.MoveWindow() ja Jypeli.Window.StartMoveWindow().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.Window.EndMoveWindow(), Jypeli.Window.MoveWindow() ja Jypeli.Window.StartMoveWindow().
|
private |
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Window.RestoreMouse() ja Jypeli.Window.ShowMouse().
|
getset |
Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen.
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 67.
Viitattu Jypeli.Window.Window_Activated().
|
getset |
Ikkunan väri.
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 50.
Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen() ja Jypeli.Game.InitDebugScreen().
|
getset |
Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen.
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 76.
Viitattu Jypeli.Window.Window_Deactivated().
| WindowHandler Jypeli.Window.Closed |
Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein.
Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 92.
Viitattu Jypeli.Game.ConfirmExit() ja Jypeli.Window.OnClosed().