2using System.Collections.Generic;
25 path =
new List<Vector>( value );
75 public bool Loop {
get;
set; }
135 this.
Path = path.ToArray();
145 this.
Path = path.ToArray();
152 if (
Owner ==
null ||
Path ==
null ||
Path.Count == 0 )
return;
209 if ( nextIndex < 0 || nextIndex >=
path.Count )
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot.
virtual double Speed
Nopeus, jolla liikutaan.
void Move(Vector direction)
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa
double dist(double a1, double a2)
Aivot, jotka seuraavat annettua polkua.
PathFollowerBrain()
Luo uudet polunseuraaja-aivot.
PathFollowerBrain(double speed, params Vector[] path)
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path.
Action ArrivedAtWaypoint
Tapahtuu, kun saavutetaan reitin piste.
PathFollowerBrain(params Vector[] path)
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path.
PathFollowerBrain(List< Vector >path)
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path.
double WaypointRadius
Etäisyys, jonka sisällä ollaan perillä pisteessä.
void OnArrivedAtWaypoint()
Action ArrivedAtEnd
Tapahtuu, kun saavutaan reitin päähän.
PathFollowerBrain(double speed, List< Vector > path)
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path.
PathFollowerBrain(double speed)
Luo uudet polunseuraaja-aivot ja asettaa niille nopeuden.
IList< Vector > Path
Polku, eli lista pisteistä joita aivot seuraa.
int Step
Askel (listassa). Seuraavan pisteen indeksi = tämän pisteen indeksi + askel. Voi olla myös negatiivin...
DoubleMeter DistanceToWaypoint
Etäisyys seuraavaan pisteeseen.
bool ReverseReturn
Palataanko samaa reittiä takaisin.
int NextWaypointIndex
Seuraavan pisteen indeksi.
override void Update(Time time)
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa meth...
Vector NextWaypoint
Seuraavan pisteen paikka.
bool Loop
Jos true, palataan alkupisteeseen ja kierretään reittiä loputtomiin.
IGameObject Owner
Aivojen haltija.
Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGa...
ValueType Value
Mittarin arvo.
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
new Vector Position
Paikka.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.