 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
42 public event Action
Yes;
47 public event Action
No;
56 if (
No !=
null )
No();
64 : this( question,
"Yes",
"No" )
68 public YesNoWindow(
string question,
string yesString,
string noString )
69 : base( question, yesString, noString )
Action Yes
Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "kyllä"-vaihtoehdon.
Ikkuna, joka antaa käyttäjän valita yhden annetuista vaihtoehdoista.
YesNoWindow(string question, string yesString, string noString)
PushButton[] Buttons
Painonappulat järjestyksessä.
int DefaultCancel
Mitä valitaan kun käyttäjä painaa esc tai takaisin-näppäintä. Laittomalla arvolla (esim....
YesNoWindow(string question)
Luo uuden kyselyikkunan.
static readonly Color Green
Vihreä.
static readonly Color DarkRed
Tumma punainen.
Action No
Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "ei"-vaihtoehdon.
void AddItemHandler(int item, Action handler)
Ikkuna, joka kysyy käyttäjältä kyllä tai ei -kysymyksen.