Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.MessageDisplay luokkareferenssi
Luokan Jypeli.MessageDisplay luokkakaavio
Jypeli.Widget

Luokat

struct  Message
 

Julkiset jäsenfunktiot

 MessageDisplay ()
 Luo uuden viestinäytön. Lisää...
 
void Add (IEnumerable< string > strings)
 
void Add (string message)
 Lisää uuden viestin näkymään. Lisää...
 
void Add (string message, Color color)
 Lisää uuden viestin näkymään. Lisää...
 
override void Clear ()
 Poistaa kaikki lisätyt viestit. Lisää...
 
override void Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation)
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget
 Widget (Animation animation)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (ILayout layout)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
void Draw (Matrix parentTransformation)
 
void InitControl ()
 

Ominaisuudet

Color BackgroundColor [get, set]
 Tekstin taustaväri. Lisää...
 
Font Font [get, set]
 Käytettävä fontti. Lisää...
 
int MaxMessageCount [get, set]
 Kuinka monta viestiä kerrallaan näytetään. Lisää...
 
TimeSpan MessageTime [get, set]
 Kuinka pitkään yksi viesti näkyy. Lisää...
 
bool RealTime [get, set]
 Onko näyttö reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimimäärä tulee täyteen. Jos ei, viesti jää jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin näyttöaika tulee täyteen. Lisää...
 
Color TextColor [get, set]
 Tekstin väri. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget
Color BorderColor [get, set]
 Reunojen väri. Lisää...
 
bool CapturesMouse [get, protected set]
 
ListenContext ControlContext [get]
 
bool IsCapturingMouse [get]
 
bool IsModal [get, set]
 Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void RemoveMessages ()
 
void UpdateTexture ()
 

Yksityiset attribuutit

Font _font
 
Color bgColor = Color.Transparent
 
Image bgImage = null
 
float fontHeight
 
List< Messagemessages = new List<Message>()
 
Timer removeTimer
 
Queue< String > unseen = new Queue<string>()
 

Additional Inherited Members

- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget
virtual void DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation)
 
- Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget
List< ListenerassociatedListeners = new List<Listener>()
 Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 38.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ MessageDisplay()

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Add() [1/3]

void Jypeli.MessageDisplay.Add ( IEnumerable< string >  strings)

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 233.

Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.Add().

◆ Add() [2/3]

◆ Add() [3/3]

◆ Clear()

override void Jypeli.MessageDisplay.Clear ( )

Poistaa kaikki lisätyt viestit.

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 271.

Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.messages ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().

Viitattu Jypeli.Game.addMessageDisplay().

◆ Draw()

override void Jypeli.MessageDisplay.Draw ( Matrix  parentTransformation,
Matrix  transformation 
)
virtual

◆ RemoveMessages()

◆ UpdateTexture()

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _font

Font Jypeli.MessageDisplay._font
private

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 116.

◆ bgColor

Color Jypeli.MessageDisplay.bgColor = Color.Transparent
private

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 114.

Viitattu Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().

◆ bgImage

Image Jypeli.MessageDisplay.bgImage = null
private

◆ fontHeight

float Jypeli.MessageDisplay.fontHeight
private

◆ messages

◆ removeTimer

Timer Jypeli.MessageDisplay.removeTimer
private

◆ unseen

Queue<String> Jypeli.MessageDisplay.unseen = new Queue<string>()
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ BackgroundColor

Color Jypeli.MessageDisplay.BackgroundColor
getset

Tekstin taustaväri.

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 96.

Viitattu Jypeli.Game.addMessageDisplay().

◆ Font

Font Jypeli.MessageDisplay.Font
getset

Käytettävä fontti.

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 77.

◆ MaxMessageCount

int Jypeli.MessageDisplay.MaxMessageCount
getset

Kuinka monta viestiä kerrallaan näytetään.

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 67.

Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().

◆ MessageTime

TimeSpan Jypeli.MessageDisplay.MessageTime
getset

Kuinka pitkään yksi viesti näkyy.

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 72.

Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().

◆ RealTime

bool Jypeli.MessageDisplay.RealTime
getset

Onko näyttö reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimimäärä tulee täyteen. Jos ei, viesti jää jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin näyttöaika tulee täyteen.

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 112.

Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add().

◆ TextColor

Color Jypeli.MessageDisplay.TextColor
getset

Tekstin väri.

Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 91.

Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: