![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Luokat | |
| struct | Message |
Julkiset jäsenfunktiot | |
| MessageDisplay () | |
| Luo uuden viestinäytön. Lisää... | |
| void | Add (IEnumerable< string > strings) |
| void | Add (string message) |
| Lisää uuden viestin näkymään. Lisää... | |
| void | Add (string message, Color color) |
| Lisää uuden viestin näkymään. Lisää... | |
| override void | Clear () |
| Poistaa kaikki lisätyt viestit. Lisää... | |
| override void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
| Widget (Animation animation) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height, Shape shape) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (ILayout layout) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| void | Draw (Matrix parentTransformation) |
| void | InitControl () |
Ominaisuudet | |
| Color | BackgroundColor [get, set] |
| Tekstin taustaväri. Lisää... | |
| Font | Font [get, set] |
| Käytettävä fontti. Lisää... | |
| int | MaxMessageCount [get, set] |
| Kuinka monta viestiä kerrallaan näytetään. Lisää... | |
| TimeSpan | MessageTime [get, set] |
| Kuinka pitkään yksi viesti näkyy. Lisää... | |
| bool | RealTime [get, set] |
| Onko näyttö reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimimäärä tulee täyteen. Jos ei, viesti jää jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin näyttöaika tulee täyteen. Lisää... | |
| Color | TextColor [get, set] |
| Tekstin väri. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget | |
| Color | BorderColor [get, set] |
| Reunojen väri. Lisää... | |
| bool | CapturesMouse [get, protected set] |
| ListenContext | ControlContext [get] |
| bool | IsCapturingMouse [get] |
| bool | IsModal [get, set] |
Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | RemoveMessages () |
| void | UpdateTexture () |
Yksityiset attribuutit | |
| Font | _font |
| Color | bgColor = Color.Transparent |
| Image | bgImage = null |
| float | fontHeight |
| List< Message > | messages = new List<Message>() |
| Timer | removeTimer |
| Queue< String > | unseen = new Queue<string>() |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
| virtual void | DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation) |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget | |
| List< Listener > | associatedListeners = new List<Listener>() |
| Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää... | |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 38.
| Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay | ( | ) |
Luo uuden viestinäytön.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 126.
Viittaukset Jypeli.Color.Black, Jypeli.Font.Default, Jypeli.ScreenView.HeightSafe, Jypeli.ScreenView.LeftSafe, Jypeli.MessageDisplay.MaxMessageCount, Jypeli.MessageDisplay.MessageTime, Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages(), Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.MessageDisplay.TextColor, Jypeli.Timer.Timeout, Jypeli.ScreenView.TopSafe, Jypeli.Color.Transparent ja Jypeli.ScreenView.WidthSafe.
| void Jypeli.MessageDisplay.Add | ( | IEnumerable< string > | strings | ) |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 233.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.Add().
| void Jypeli.MessageDisplay.Add | ( | string | message | ) |
Lisää uuden viestin näkymään.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 208.
Viittaukset Jypeli.Timer.Enabled, Jypeli.Timer.Interval, Jypeli.MessageDisplay.MaxMessageCount, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.MessageDisplay.MessageTime, Jypeli.MessageDisplay.RealTime, Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Timer.Start(), Jypeli.MessageDisplay.TextColor, Jypeli.MessageDisplay.unseen ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.Game.OnNoAudioHardwareException(), Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages(), Jypeli.Game.ShowControlHelp() ja Jypeli.Assets.CollisionHandler.ShowMessage().
| void Jypeli.MessageDisplay.Add | ( | string | message, |
| Color | color | ||
| ) |
Lisää uuden viestin näkymään.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 243.
Viittaukset Jypeli.Timer.Enabled, Jypeli.Timer.Interval, Jypeli.MessageDisplay.MaxMessageCount, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.MessageDisplay.MessageTime, Jypeli.MessageDisplay.RealTime, Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Timer.Start(), Jypeli.MessageDisplay.unseen ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
| override void Jypeli.MessageDisplay.Clear | ( | ) |
Poistaa kaikki lisätyt viestit.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 271.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.messages ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Viitattu Jypeli.Game.addMessageDisplay().
|
virtual |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Widget.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 163.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.MessageDisplay.bgImage, Jypeli.MessageDisplay.fontHeight, Jypeli.Graphics.GetDefaultSamplerState(), Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.Graphics.SpriteBatch, Jypeli.Font.XnaFont ja Jypeli.Image.XNATexture.
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 144.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.Timer.Interval, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Timer.Start(), Jypeli.Timer.Stop(), Jypeli.MessageDisplay.unseen ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 185.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.bgColor, Jypeli.MessageDisplay.bgImage, Jypeli.MessageDisplay.fontHeight, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.Color.Transparent ja Jypeli.Font.XnaFont.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.MessageDisplay.Clear() ja Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 116.
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 114.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 115.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Draw() ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 117.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Draw() ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 118.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.MessageDisplay.Clear(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages() ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 121.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay(), Jypeli.MessageDisplay.Add() ja Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 119.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add() ja Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages().
|
getset |
Tekstin taustaväri.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 96.
Viitattu Jypeli.Game.addMessageDisplay().
|
getset |
Käytettävä fontti.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 77.
|
getset |
Kuinka monta viestiä kerrallaan näytetään.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 67.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().
|
getset |
Kuinka pitkään yksi viesti näkyy.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 72.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().
|
getset |
Onko näyttö reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimimäärä tulee täyteen. Jos ei, viesti jää jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin näyttöaika tulee täyteen.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 112.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add().
|
getset |
Tekstin väri.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 91.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().