 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
63 private double h = -1;
64 private double w = -1;
77 if (
h == -1 &&
w == -1) {
h = Height;
w = Width; };
82 Height =
h; Width =
w;
86 Height =
h; Width =
w;
90 Height =
w; Width =
h;
94 Height =
w; Width =
h;
130 : base(width, height)
147 double barLength = Size.Y *
boundMeter.RelativeValue;
149 Matrix.CreateScale((
float)Size.X, (
float)barLength, 1f)
150 *
Matrix.CreateTranslation(0, (
float)(-Height / 2), 0)
152 *
Matrix.CreateTranslation((
float)Position.X, (
float)Position.Y, 0.0f)
153 * parentTransformation;
169 base.Draw(parentTransformation, transformation);
Mittari, joka mittaa erityyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge.
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa.
Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGa...
Microsoft.Xna.Framework.Matrix Matrix
static readonly Color Red
Punainen.
static void DrawFilledShape(ShapeCache cache, ref Matrix matrix, Color color)
Sisältää valmiiksi lasketut kolmiot, joiden avulla piirtäminen on suoraviivaista.
static readonly Color Transparent
Läpinäkyvä väri.
Muotojen määrityksessä käytettävä kolmio.
static Angle FromDegrees(double degree)
Luo kulman annettujen asteiden mukaan.
static void DrawPolygon(Vector[] vertices, ref Matrix matrix, Color color)
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...