5 public partial class Game
89 return this.
AddCustomHandler( () => condition( obj ), () => handler( obj ) );
104 return this.
AddCustomHandler( () => condition( obj1, obj2 ), () => handler( obj1, obj2 ) );
119 public CustomEventHandler AddCustomHandler<T1, T2, T3>( T1 obj1, T2 obj2, T3 obj3, Func<T1, T2, T3, bool> condition, Action<T1, T2, T3> handler )
121 return this.
AddCustomHandler( () => condition( obj1, obj2, obj3 ), () => handler( obj1, obj2, obj3 ) );
Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä.
CustomEventHandler(Func< bool > condition, Action handler)
Luo uuden tapahtumankäsittelijän.
Action Destroyed
Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan.
void Update(Time time)
Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu)
bool IsDestroyed
Onko käsittelijä tuhottu.
void Destroy()
Tuhoaa tapahtumankäsittelijän.
bool IsUpdated
Päivitetäänkö.
CustomEventHandler AddCustomHandler(Func< bool > condition, Action handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
CustomEventHandler AddCustomHandler< T1, T2, T3 >(T1 obj1, T2 obj2, T3 obj3, Func< T1, T2, T3, bool > condition, Action< T1, T2, T3 > handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
SynchronousList< CustomEventHandler > handlers
CustomEventHandler AddCustomHandler< T >(T obj, Predicate< T > condition, Action< T > handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
CustomEventHandler AddCustomHandler< T1, T2 >(T1 obj1, T2 obj2, Func< T1, T2, bool > condition, Action< T1, T2 > handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
void UpdateHandlers(Time time)
Kutsuu tapahtumankäsittelijöitä.
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan....
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
Rajapinta päivittyville olioille.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.